סיכומוזיקלי: תובל שפיר מרגש ועומר אדם ועידן חביב מחדשים. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: תובל שפיר מרגש ועומר אדם ועידן חביב מחדשים

עוד סופ"ש נמצא בפתח, ויחד איתו גם הסיכומוזיקלי שלנו! גם השבוע אספנו עבורכם את השירים שהכי ריגשו, הרקידו ושימחו אותנו השבוע, וביניהם שיתוף פעולה מיוחד של שירי מימון עם אניה בוקשטיין ואקו, תובל שפיר שמרגש בסינגל חדש וגם רותם כהן שלא מפסיק להפתיע

איזה כיף שהגיע יום שישי, וכמו בכל שבוע, אנחנו דואגים לעדכן אתכם בכל השירים והביצועים שהכי אהבנו השבוע בתעשיית במוזיקה הישראלית. ברשימה של היום יש חידוש מרגש של עידן חביב ועומר אדם, סינגל חדש של אמיר ובן ועוד רבים וטובים נוספים, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תובל שפיר- כמה כאלה

תובל שפיר כבר הוכיח לנו מזמן שהוא לא רק שחקן, והשבוע הזכיר לנו את זה פעם נוספת כאשר שחרר את הסינגל החדש שלו "כמה כאלה", את הסינגל כתב והלחין בעצמו והוא מדבר על חוסר וודאות ועל המסע שאנחנו עוברים בחיים. השיר מרגש ואמיתי ואנחנו שמחים לראות את הצד הזה בשפיר. 

לסיכום: מחכים לשמוע עוד ממנו

אלישע בנאי- ממשיך לרדוף אחרי החלומות / איש זאב

השבוע שיחרר אלישע בנאי סינגל ראשון מתוך האי.פי שלו שאמור לראות אור בעתיד הקרוב. הסינגל הוא למעשה שני שירים ששוחררו יחד המלווים בקליפ ייחודי שביימה אחותו של אלישע. הסינגל מיוחד וקסום ומזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את המוזיקה של בנאי.

לסיכום: שומעים בריפיט

נייתן- כל העולם שלי

נתן קטורזה, או בשם החיבה שלו נייתן, שחרר השבוע סינגל ראשון.נייתן זכור בעיקר מהשתתפותו בתוכנית המציאות "הכוכב הבא". הסינגל נוגע ומרגש, ומספר על אהבה ועל געגוע, המלל בשילוב קולו הייחודי יוצר אווירה כנה ואמתית במהלך כל ההאזנה.

לסיכום: התאהבנו

רותם כהן- את

רותם כהן ממשיך להוכיח לנו למה הוא אחד האומנים המצליחים בישראל ומשחרר השבוע סינגל חדש שכתב והלחין יחד עם טל קסטיאל, עוד בתקופת הסגרים בקורונה. הסינגל קליט במיוחד בעל נגיעות של סגנון הפופ, הוא מלווה בקליפ שכיף לצפות בו ופשוט עושה לנו חשק לקום ולרקוד.

לסיכום: להיט!

הגר יפת- שום בצל

הגר יפת היא כוכבת עולה בתעשייה המקומית, השבוע שיחררה סינגל נוסף בשיתוף פעולה עם שניים מהיוצרים הגדולים בארץ שחתומים על להיטים רבים, רון ביטון וסתיו בגר.
הסינגל מקפיץ וסוחף וממשיך בקו הייחודי שהתחילה יפת בסינגלים הקודמים.

לסיכום: אהבנו מאוד

גלעד שגב- OH MY CHILD

גלעד שגב הוא אחד האומנים המבטיחים במוזיקה הישראלית, השבוע זכינו לעוד טעימה מהכשרון שלו כאשר שחרר סינגל חדש מתוך אלבומי בשישי שעתיד לצאת בקרוב. הסינגל הוא דואט בין שגב ואמן בשם בן מנקמבה והוא משלב את הייחודיות של השניים בצורה טבעית ועדינה.

לסיכום: לא מפסיק להפתיע

אמיר ובן- כוכב

הסינגל החדש של אמיר ובן נקרא "כוכב" והוא עוסק בסיפורו של חבר הצמד אמיר, הוא מספר על הדברים שעבר בגילאי הנעורים, על הכשלונות והאכזבות, ההצלחות והאהבות. כל השיר מלווה בקליפ שמתרחש במעין קומזיץ בין חברים, דבר היוצר אווירה אינטימית והופך את הכל להרבה יותר מרגש ונוגע.

לסיכום: עמוק ומרגש

קובי ממן- סדרות טורקיות

הזמר קובי ממן שחרר השבוע סינגל חדש בשם סדרות טורקיות, הסינגל מרגש ומדבר על התפתחות של אהבה בין זוג ילדים עד לשלבי הבגרות. בקליפ אף משתתפת הטיקטוקרית יסמין עומרי כמושא אהבתו של הזמר.

לסיכום: מרגש ומיוחד

 

 

 

שווה האזנה

שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו- בנות

שיתוף פעולה מרענן ומפתיע העוסק כולו בהעצמה נשית, שלוש מהנשים המובילות בתעשיית המוזיקה חברו כדי ליצור את הסינגל המדובר, הסינגל בעל מלל בועט ולא מתנצל, עטוף בגירל פאוור ומנגינה שלא יוצאת לנו מהראש מהשמיעה הראשונה, אין ספק שפשוט מדובר בלהיט!

 

עידן חביב ועומר אדם- שלמים

כחלק משיתוף הפעולה שלהם במסגרת מופע חנוכה "next", שחררו השניים דואט שהוא חידוש ללהיט של חביב משנה שעברה, השילוב בין הקולות השונים והסגנון המיוחד של כל אחד מהזמרים יוצר הרמוניה אמיתית בשיר והופך את חווית השמיעה לנעימה ומיוחדת.

 

 

 

 

תגובות