מסיבה של אהבה: תמר יהלומי בסינגל חדש. ניר אמיתי

מסיבה של אהבה: תמר יהלומי בסינגל חדש

תמר יהלומי, זמרת, מוזיקאית, ואחראית ללהיטים המצליחים במדינה, מוציאה היום (ג׳) סינגל חדש שגורם לנו לצרוח מאהבה

שמה של תמר יהלומי עלה לכותרות לאחרונה בשל חשיפתה המרגשת של שרית חדד של הזוגיות של השתיים. אך את יהלומי אנו מכירים עוד הרבה מלפני כן. פגשנו אותה לראשונה ב2011 כשהשתתפה בתוכנית כוכב נולד ומאז פתחה בקריירת סולו משל עצמה. במקביל, פיתחה יהלומי גם קריירה כמפיקה מוזיקאית, פזמונאית ומלחינה. וממש בלי ששמנו לב, תמר יהלומי הפכה לאחראית ללהיטים של הזמרים הגדולים בישראל, מאגם בוחבוט ועדן בן זקן ועד עומר אדם ואייל גולן. שיריה של תמר מזוהים ביכולת שם לגעת לכל אחד בלב ולהחקק בראש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ג׳) עושה צעד משמעותי, מביאה את עצמה שוב ל׳קדמת הבמה׳ ומשחררת סינגל חדש שנקרא ״המסיבות הכי טובות״. השיר מלא באהבה, ברגש, ומספר על הדילמה שעוברים רבים בלבחור בין חיי הלילה ואהבה, ובסופו של דבר, הבחירה באהבה. ״המסיבות הכי טובות הן אלה שעשית בתוך הלב שלי …״ שרה תמר. אין ספק שהבחירה בין השניים וסידור או שינוי סדר העדיפויות הוא לא פשוט, אך תמר מעבירה אל המאזינים באופן מדויק ומשכנע את הסיבה לבחירתה באהבה. ברגע שאנו שמים לב שאדם אחד יכול למלא לנו את הלב בכל מה שחיפשנו בחוץ, נבין שכל מסיבה לא תשתווה לתחושת החום בלב, כשיש אהבה.

 

יהלומי מספרת על הסינגל בחשבון האינסטגרם שלה ״שמרתי אותו קרוב אליי במשך שנתיים ארוכות״ אז אחרי המתנה ארוכה, אין לנו ספק שהסינגל יצליח לא פחות מהלהיטים שיצרה לאמנים אחרים

תגובות