סיכומוזיקלי: אביב אלוש מרגש ושירי מימון ועברי לידר מקדישים. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: אביב אלוש מרגש ושירי מימון ועברי לידר מקדישים

יום שישי הגיע, ואיתו גם הסיכומוזיקלי שלנו! כמו בכל שבוע, אספנו עבורכם את השירים והביצועים שהכי אהבנו, וביניהם: סינגל חדש של אביב אלוש, רון גור אריה עושה קסמים ורגב הוד מרים את האווירה. האזנה נעימה!

גם השבוע, כמו בכל שבוע, דאגנו לכם לסיכומוזיקלי של כל השירים והביצועים הטובים והמרגשים שיעשו לכם את הסופש! ברשימה של השבוע תוכלו למצוא: סינגל חדש של הזמרת אודיה, להיט חתונות של רגב הוד, קאבר מרגש של שירי מימון ועברי לידר ועוד. תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יעל, את מגזימה - טרמה

יעל ברונשטיין או בשם הבמה שלה - יעל, את מגזימה היא זמרת, יוצרת וראפרית מירושלים. השבוע הוציאה שיר שנקרא "טרמה" ושם היא מציגה לנו את כל כולה בחבילה אחת. השיר מלא כולו בטוב ושמחה, מעלה את מצב הרוח וגם את הביטחון של כל אחד שישמע! הקליפ והשיר מפגישים את מייגן טריינור, ברונו מארס וליזו ויעל עושה את זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. "אם אני יותר מדי עבורכם - אז תתפשרו על פחות" כך אמרה ואנחנו לגמרי מסכימים.

לסיכום: מלאה בכישרון

 

רגב הוד - לחתן ולכלה

רגב הוד ממשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, לשיר ולעשות לנו טוב על הלב. הסינגל החדש שלו מרים ומתאים בדיוק לחתונות, הוא מקפיץ את האווירה ופשוט עושה שמח. המנגינה המהירה והמילים הקליטות הופכות את השיר לכזה שפשוט לא יוצא לנו מהראש כבר שבוע. 

לסיכום: לגמרי להיט! 

 

יעל איזנברג - שלושה כיווני אוויר

רגע לפני צאת האלבום השני שלה (בינואר הקרוב), הוציאה השבוע יעל איזנברג את הסינגל החדש "שלושה כיווני אוויר" שאותו כתבה והלחינה יחד עם ההפקה המוזיקלית של עמרי אמדו. השיר עוסק בזוויות שונות של פרידה וגרם לנו להיכנס ולהתחבר אליו בצורה שלא חשבנו שנוכל. אנחנו לא יכולים לחכות לצאת האלבום וסוף סוף נזכה לשמוע דברים חדשים מהיצירה של יעל.

לסיכום: מיוחדת ומחדשת

 

אביב אלוש - יש ימים

אביב אלוש מזכיר לנו שמשחק זה ממש לא הכישרון היחיד שלו, שלושה שבועות אחרי סיום הסדרה "להיות איתה" משחרר אלוש סינגל חדש בשם "יש ימים". את הסינגל כתב והלחין לבדו. המילים העמוקות והמנגינה הרגועה יוצרות תחושה של רגש עמוק וכנות וגרמו לכך שעברה בנו צמרמורת קלה כששמענו אותו לראשונה, אין ספק שאלוש הוא אחד האמנים המוכשרים בארץ ונשמח לשמוע ממנו עוד בעתיד הקרוב!

לסיכום: מרגש ומיוחד

 
  דור גבאי - אם לא מאוחר

דור גבאי הוא שם חדש ומרענן בתעשיית המוזיקה הישראלית, גבאי שחרר השבוע סינגל רביעי בשם "אם לא מאוחר".  גבאי כתב והלחין את השיר לבדו, הסינגל מדבר על אהבה ועל געגוע ואיך שהשניים שלובים זו בזה. הסגנון של דור מרענן ומיוחד ונשמח לראות אותו ממשיך ומתפתח בתעשיית המוזיקה הישראלית, כי לגמרי יש לו מקום פה. 

לסיכום: אהבנו מאוד

 

אודיה - אם הייתי צריכה

את השם אודיה אזולאי בטח כבר יצא לכם לשמוע בשנה האחרונה. היא הוציאה אלבום בכורה והסינגלים שהוציאה כבשו גם את הרדיו וגם אותנו. אין ספק שאודיה היא יוצרת מדהימה והיא מוכיחה לנו את זה כל פעם מחדש - הפעם הוציאה את השיר "אם הייתי צריכה" שאותו כתבה והלחינה לעיבוד והפקה של משה בן אברהם ואופק יקותיאל ואנחנו עפנו עליו.

לסיכום: פשוט מוכשרת

רון גור אריה - קוסם

בימים אלו עובד רון גור אריה על אלבומו השני. השיר החדש שהוציא השבוע הנקרא "קוסם" מראה לנו מאיפה מגיע הקסם האמיתי - מהמוזיקה. הסגנון שאיתו עובד, נע בין הפופ לרוק וזה דבר שיוצר אווירה נעימה שמזכירה קצת את חו"ל. על השיר מספר רון: "השיר לחלוטין הומוריסטי - הוא מסופר מנקודת מבט של מישהו עם עודף ביטחון עצמי שבטוח שיש בחורה ששמה עליו עין ומפלרטטת איתו במבטים כאשר בסוף הערב היא עוזבת עם בן הזוג שלה והוא נשאר לבד".

לסיכום: התלהבנו!

 

שווה האזנה

עברי לידר ושירי מימון - האהבה הזאת שלנו

עברי לידר ושירי מימון הם שניים מהאמנים המוכשרים והמצליחים שיש לנו במדינה, השבוע, הם התאחדו לביצוע משותף ומרגש במיוחד ללהיט של לידר "האהבה הזאת שלנו" שהקדישו ליונתן פריג' שהיה גם מהיוצרים של השיר. פריג' היה חבר קרוב של שניהם ונפטר בטרם עת בשנה שעברה. הביצוע צמרר אותנו והזכיר לנו כמה חשוב להנות מהחיים ולהעריך את מה שסביבנו.

 
תגובות