לשבוע טוב יותר: מאור אדרי משחרר שיר חדש. עומר שפירא

לשבוע טוב יותר: מאור אדרי משחרר שיר חדש

כחודש לאחר שהוציא את הסינגל האחרון שלו "נחזור בגדול" שנחל הצלחה מסחררת בקרב קהל המאזינים, הבוקר (א') משחרר מאור אדרי את הסינגל החדש שלו - "ימים שלמים" ולנו כל שנותר זה לשאול - האם יש דרך טובה יותר מזה לפתוח את השבוע?

כבר שנים שמאור אדרי נמצא בתעשיית המוזיקה הישראלית, עם רפרטואר מרשים שלא מבייש אף זמר ובו להיטים שכבשו את המצעדים השונים. הבוקר (א), הוא משחרר את הסינגל החדש שלו - "ימים שלמים", וזה ללא ספק אחד הסינגלים היותר טובים ששמענו ממנו בתקופה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתחיל מהבסיס, הסינגל החדש נכתב והולחן על ידי שני כותבים אנונימיים - אלי סמירה ודוד בודה, שמסתמן כי אחרי העבודה המוצלחת שלהם בשיר, הם מהר מאוד עומדים לאבד את האנונימיות שלהם ולהיות הדבר הבא במוזיקה הישראלית. על ההפקה המוזיקלית אחראי לא אחר מאשר אדרי עצמו, שמוכיח לנו שוב, שהוא מוזיקאי מדהים.

 

השילוב בין השלושה לגמרי יכול להיחשב כמושלם, המנגינה והמילים יחד עם הקול המרגש של הזמר האהוב יוצרים יחד חווית האזנה שמזכירה לנו מחדש למה אנחנו כל כך אוהבים את מאור אדרי שגם הפעם, לא מאכזב ונותן ביצוע מדויק ונקי שגורם לנו רק לחכות לחומרים נוספים שיגיעו ובמהרה!

תגיות
תגובות