גדול עליו: קובי ממן חוגג יום הולדת עם סינגל חדש ומבטיח. ערן לוי

גדול עליו: קובי ממן חוגג יום הולדת עם סינגל חדש ומבטיח

במיוחד לכבוד יום הולדתו ה-22, הזמר קובי ממן משחרר הבוקר (ב') את השיר החדש והמוצלח שלו - "זה גדול עליי" ואנחנו התאהבנו!

במידה ועדיין לא שמעתם על קובי ממן כדאי שתכירו, כי הקול והכשרון היוצאי דופן שלו מעניקים לו מקום מובטח בזירה של המוזיקה הישראלית. ממן פרץ לתודעת הציבור לפני כשנה יחד עם הסינגל "לא ביקשתי מלחמה" שהפך ויראלי, כבש את המקומות הראשונים במצעדים, וצבר מיליוני צפיות. מאז הספיק ממן להוציא סינגלים מצליחים נוספים ואף את אחד משיריו כתב לא אחר מאשר הזמר המצליח עדן חסון. לרגל יום הולדתו ה-22, הבוקר (ב') משחרר הזמר המצליח סינגל חדש על אהבה נכזבת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל "זה גדול עליי" עוסק בנושא שמעסיק לא מעט אנשים. הוא מתאר אהבה צעירה, אך על מנת שהזוגיות תוכל להיות בריאה וטובה, שני הצדדים צריכים להיות בשלים ומוכנים. מילות השיר הכנות נכתבו על ידי אודיה אזולאי ויוצאות בקריאה כלפי הפרטנר בתוך הזוגיות - לקחת דברים לאט, ולתת לזמן לעשות את שלו. בשביל שיר טוב לא מספיק רק טקסט נוגע אלא גם לחן קליט וטוב, אין ספק שגם מהבחינה הזאת יוצרי השיר עשו עבודה מושלמת.

 

השיר מלווה בקליפ אנימציה שיצרו 2 אמנים מוכשרים מאוד, עידו ועמרי סטיגמן. קליפים מאוירים הם תופעה נפוצה מאוד לאחרונה, אך באותו זמן היא לגמרי הם לגמרי מרעננים ומוסיפים לחווית ההאזנה לשיר.

תגיות
תגובות