סיכומוזיקלי: כוכבי "אקס פקטור" בביצוע לשיר הזוכה של השנה. באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: כוכבי "אקס פקטור" בביצוע לשיר הזוכה של השנה

רגע לפני שעוברים היישר אל 2022, סידרנו לכם ספיישל מיוחד של הסיכומוזיקלי כדי לסכם את השנה המעניינת שעברה על כולנו עם השירים הכי טובים שיצאו השבוע • האזנה נעימה!

לא ייאמן שהגענו אל הרגע הזה וממש עוד כמה שעות השעון יתחלף ויוביל אותנו היישר אל השנה האזרחית החדשה. במיוחד לכבוד מאורע זה, גם השבוע אנחנו מביאים את הסיכומוזיקלי עם השירים הכי שווים שיצאו השבוע וקצת בעצב אבל עם המון תקווה להמשך - ברוכים הבאים לסיכומוזיקלי בפעם האחרונה לשנה הזו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם - קאקדילה

עומר אדם ממשיך להוכיח שהוא מכונת להיטים, ומשחרר סינגל חדש בשם "קאקדילה" במיוחד רגע לפני תחילת השנה החדשה. הסינגל בעל רמיזה לשורשיו של הזמר ובעל קצב מהיר וממכר. אין לנו ספק שהסינגל הזה יושמע עוד הרבה, בכל מקום ולגמרי יהפוך ללהיט הבא - כמו כל להיט אחר של אדם.

לסיכום: מושלם

 

אור עמרמי ברוקמן - לב מוזהב מדי

כחלק מסדרת הדרמה "הד קולך" של כאן 11, יצא גם אלבום הסדרה שכולל 10 שירים. השיר האחרון באלבום "לב מוזהב מדי" נכתב והולחן על ידי שלומי שבן ובביצוע של אור עמרמי ברוקמן שגם משחק את התפקיד הראשי בסדרה (לני שמר). השיר מרגש בטירוף ואין זמר שיותר מתאים לשיר הזה מאור. 

לסיכום: נמסנו

 

ליאל מליניאק - גיבור בדיעבד

ליאל מליניאק היא שם חדש וחם בז'אנר המזרחי. השבוע, שחררה סינגל חדש ומרענן בשם "גיבור בדיעבד". הסינגל כתוב מנקודת מבט גברית, ומדבר על חרטה במערכת יחסים ועל הסתכלות בדיעבד על טעויות שנעשו. הסינגל מלווה בקליפ אשר מעביר את המסר של השיר היטב.

לסיכום: אהבנו ממש

 

אמיר אבו - שכל זה ייגמר

במיוחד לכבוד החורף שכבר נמצא פה, אמיר אבו שיחרר השבוע סינגל חדש בשם "שכל זה ייגמר". הסינגל מדבר על סערת הרגשות שעוברת על אדם בעת פרידה, ועל המחשבות שמלוות אותו. השיר ללא ספק מרגש ונוגע והוא לא עומד לצאת לנו מהראש בזמן הקרוב.

לסיכום: התרגשנו

 

נוי ארז - עד שמגיע ללב

שמחנו להיתקל השבוע בשיר החדש של הזמרת נוי ארז - "עד שמגיע ללב". פגשנו זמרת מסוג שלא יוצא לנו לראות כמעט ובכלל. נוי היא זמרת אופרה ומראה לנו את היופי בשילוב שבין האופרה לבין המקום האישי שלה. אין ספק שנוי לא מפחדת להראות את עצמה בצורה הכי יפה כשאת המילים כתבו יובל דה לוי, חנן יה ועל ההפקה המוזיקלית צחי אלוש.

לסיכום: פשוט מדהימה

 

שווה האזנה

אלי חולי & ענבל ביבי עושים את השיר הלועזי של השנה

מתמודדי ״אקס פקטור לאירוויזיון״ (רשת 13) נבחרו לבצע בטקס נבחרי השנה שלנו את הגרסה שלהם לשיר הלועזי של השנה, אותו בחרו גולשי האתר. מהו הלהיט הנבחר? "Stay" של דה קיד לארוי וג׳סטין ביבר. אלי וענבל נתנו גרסה מיוחדת, חדשה, מרעננת וכזו שלא מביישת את המקור. בקיצור, יצא להם הכי בינלאומי!

 

עברי לידר ותומר מייזנר עושים אוליביה רודריגו

מה צריך יותר מלסגור את השנה הזו עם השילוב הכי מדהים שיכלו לחשוב עליו? עברי לידר ותומר מייזנר התארחו ב-"מיוחד למצעד השנתי של גלגלצ ומאקו" ויצרו גרסה אלקטרונית ומיוחדת בטירוף לשיר "Good 4 u" של אוליביה רודריגו. התלהבנו בטירוף!

 

נגה ארז - Industry baby

נגה ארז היא אחת הזמרות שהשנה הזו הייתה לגמרי השנה שלהם, וליל נאס נכנס גם לקטגוריה הנחשקת, אז מה קורה שמשלבים בין השניים? מקבלים את הקאבר המושלם הזה, שלגמרי סגר לנו את השנה בצורה הכי טובה שאפשר להיות.

 

דור גבאי - מדרגות

הזמר דור גבאי, שעליו כבר כתבנו פה בעבר והתלהבנו ממנו לגמרי, פרסם השבוע קאבר מיוחד שלו לשיר "מדרגות של רותם כהן. גם הפעם, הוא מוכיח לנו למה מגיע לו מקום בתעשייה הזו וראינו כמה הוא מוכשר!

 

שתהיה לכולנו שנה אזרחית מדהימה!

תגובות