גדלים בידיים טובות: הזמרים שהקדישו שיר לילדים שלהם. צילום מסך מהקליפ

גדלים בידיים טובות: הזמרים שהקדישו שיר לילדים שלהם

לרגל יום המשפחה שחל היום (ג'), יצרנו בשבילכם פלייליסט של שירים שבהם הזמרים האהובים עלינו הקדישו שיר ליקרים להם מכל - הילדים שלהם

זמרים יוצרים שירים על מגוון גדול מאוד של נושאים כגון: אהבה, מוזיקה ועוד... מדי פעם אנו זוכים לקבל שיר שבו הם משתפים גם על החיים הפרטיים שלהם ואפילו על חיי ההורות שלהם. לרגל יום המשפחה שחל היום (ג'), אספנו לכם את השירים האהובים עלינו שהוקדשו לילדים של הזמרים ששרו אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן בן זקן - אהבה של אמא

נתחיל את הרשימה עם מלכת השושנים של המדינה שאמנם הפכה לאמא רק לפני שנה וחצי אבל כבר שחררה גרסה משלה לשיר "חיים שלי" של זהבה בן והקדישה אותו לבנה - מישל, ואין דבר יותר חמוד מזה.

 

אדל - My Little Love

השיר הוא חלק מהאלבום "30" של אדל שיצא בנובמבר האחרון. בשיר אדל פונה לבנה ואומרת לו שבנוסף להיות אימא שלו היא גם אישה שמתמודדת עם מלא קשיים אבל בכל מקרה היא תמיד תאהב אותו. בשיר היא מצרפת הודעות קוליות של בנה אנג'לו שאומר לה עד כמה הוא אוהב אותה.

 

סטיבי וונדר - Isn't She Lovely

השיר המוכר ביותר של סטיבי וונדר נכתב על לא אחרת מאשר הבת שלו - איישה. השיר נכתב אחרי הלידה שלה ואפשר לשמוע בתחילתו קול של תינוק. ולא רק זה, השיר נגמר בקול של איישה ביתו.

 

חנן בן ארי - אמן על הילדים

אחד השירים המרגשים שיצאו שנה שעברה הוא לגמרי השיר הזה. בשיר חנן מדבר על הילדים שלו ועל האחריות והפחדים שבאים עם תפקיד האבהות. כל אב יכול להזדהות עם השיר הזה ויכול להתרגש ממנו.

 

בילי ריי סיירוס - Ready, Set, Don't Go

השיר מדבר על הרגשות המעורבים שיש לאבא על החשיבה שהילדים שלו יעזבו את הבית. את השיר בילי כתב כאשר ביתו, הלוא היא מיילי סיירוס עברה ללוס אנג'לס כדי לככב ב-"האנה מונטנה".

 

Amir - Ma lumière

אולי אתם לא מכירים את עמיר חדד אבל 60 מיליון צרפתים דווקא כן. הוא ישראלי שייצג בשנת 2016 את צרפת באירוויזיון ומאז מצליח בגדול בצרפת. את השיר "Ma lumière"  (האור שלי בעברית) הוא שחרר אחרי הולדת בנו מיכאל ובו הוא מדבר על כמה החיי אבהות שינו לו את החיים.

 

מוקי - ילד של אבא

ונסיים את הרשימה האהובה הזו עם השיר שכבש את כולנו של מוקי. מוקי הוא אבא לשלושה ילדים: הלל, שיה ורנן ולמענם נכתב השיר "ילד של אבא" שהוא כנראה אחד מהשירים המוכרים ביותר בעשור האחרון. בשיר מוקי שר שהעולם מחכה לילדו ולא משנה מה יקרה אבא שלו תמיד יחכה לו ויהיה לצידו.

תגובות