אין כבר מסכות: שריי אדר חביב ממשיכה להדהים. דנה זיקרי

אין כבר מסכות: שריי אדר חביב ממשיכה להדהים

היום (א') שיחררה הזמרת והיוצרת המיוחדת שריי אדר חביב סינגל חדש, כנה וחושפני - הנה מה שחשבנו עליו

היא הופיעה לנו עד לא מזמן על המסך בתכנית הריאליטי של ערוץ רשת "אקס פקטור לאירוויזיון" ומאז הספיקה להוציא שיר שגרף מאות אלפי צפיות ביוטיוב עם קטריקס. אחרי שריגשה אותנו עם סיפור החיים המטלטל והעוצמתי שלה, מוציאה היום (א') האישה וההשראה שריי אדר חביב סינגל חדש וקצבי בשם "לא מתגעגעת".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כפי שהיא נוהגת לעשות בשירים שלה, גם כאן שריי מחביאה בתוך השיר משמעות עמוקה שמהווה חתיכה מהפאזל של סיפור חייה. לפי הזמרת, מדובר בשיר שמתאר את האמונה שלה שעזרה לה להתמודד עם הצלקות של הילדות - הימים בהם היא לא הרגישה שהיה לה את הרגע הנכון מבחינה נפשית ומנטלית להתחיל ולעסוק במוזיקה, יחד עם זה שלא הרגישה מספיק מוכנה שיכירו אותה בצורה אמיתית ונקייה. המילים של השיר והסיפור שלו מעוררי הזדהות והשראה ומלבד הצד הרוחני, השיר מראה לנו שאמונה יכולה להיות האור בתקופות החשוכות של החיים.

 

כך מספרת הזמרת בצורה עמוקה ומופלאה על אותם 'שדים' עליהם היא מדברת בשיר - "אחרי שנים של עבודה עצמית, אני היום מוכנה להיפתח ולחשוף את ה-'שדים' ששכבו שנים בין מגירות בחושך וחיכו שיוציאו אותם החוצה, דרך המוזיקה והיצירה שנותנת לי חיים כמו אוויר לנשימה. זאת הנחלה שלי, מה עוד יש לבקש?" הכנות שבאה בתוך השיר והאומץ להכניס את סיפור החיים שלה לתוך השירים שלה הם דברים שלא ניתן למצוא הרבה כיום במוזיקה ודווקא הייחוד הזה משחק לטובתה של שריי בכל סינגל מחדש.

את השיר כתבה והלחינה הזמרת המוכשרת, שכבר ממזמן הוכיחה לנו שהיא לא תשאיר חותם רק עם הקול העדין שלה, מה שעוד יותר מוסיף לאותנטיות של המילים. על ההפקה אחראי עומרי "69" סגל, שכבר הפיק שיר שלה בעבר יחד עם עוד שירים מוכרים וממכרים. אין ספק שגם פה, השילוב של שניהם מוכיח את עצמו פעם נוספת בצורת שיר שקשה שלא לפספס. לא יכולים לחכות לעוד סינגל מרגש כמו זה!

תגובות