סיכומוזיקלי: עדן בן זקן מרגשת ושחר טבוך מחדש. לירון פרנקו

סיכומוזיקלי: עדן בן זקן מרגשת ושחר טבוך מחדש

עוד שבוע הגיע לסיומו, וזה אומר שהגיע הזמן לסיכומוזיקלי שלנו! כמו בכל שבוע, אספנו עבורכם את השירים והקאברים שהכי אהבנו כדי שתוכלו להינות ממוזיקה ישראלית שכיף לשמוע

יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק בזמן! גם השבוע אספנו עבורכם את מיטב השירים שיצאו השבוע כדי להנעים לכם את השבת. השבוע תוכלו למצוא ברשימה את גיל ויין עם שיר חדש, שחר טבוך בקאבר מפתיע, ועדן בן זקן בסינגל בשיתוף פעולה מיוחד עם מסר חשוב. האזנה נעימה! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן בן זקן ואילנה אטיאס-זה לא סיפור, זו היסטוריה

לרגל יום השואה הבינלאומי שחל אתמול (ה'), שחררה עדן בן זקן סינגל חדש, בעל מסר חשוב כנגד מכחישי השואה. את הסינגל כתבה אילנה קליין, שורדת שואה. בסינגל קליין מדברת על התחושות הקשות שנוצרות אצלה כשהיא שומעת שיש אנשים שמכחישים את התרחשותה של התופת הקשה שעבר העם היהודי. היא כתבה את השיר במטרה להעביר מסר לכל אותם אנשים, שהדבר הוא לא סיפור מומצא, אלא היסטוריה של עם שלם, שצריך להמשיך ולהפיץ אותה על מנת שהיא לעולם לא תחזור על עצמה.

לסיכום: חשוב מאין כמוהו

רייצ'ל אטיאס- תמיד אותו דבר

רייצ'ל אטיאס שיחררה השבוע סינגל חדש, ועל אף שמו, הוא למעשה מכיל בתוכו סגירת מעגל. את הסינגל כתבה והלחינה אטיאס על התחושות שליוו אותה בשנה האחרונה. שנה שהחלה במות אימה והסתיימה בצורה החיובית ביותר של לידת ביתה. סגנונה הייחודי של רייצ'ל הוא לא שכיח בארץ, היא כותבת ויוצרת רוק, ועושה את זה בצורה מעולה. אין לנו ספק כי השיר הזה הוא לגמרי בעל פוטנציאל ללהיט!

לסיכום: אהבנו מאוד!

 

גיל ויין- מכור (לב שבור)

גיל ויין שיחרר השבוע סינגל חדש, הסינגל מדבר על מערכת יחסים בה הזוג נפרד וחוזר זה לזרועות זו פעם אחר פעם. השיר כתוב מנקודת מבט גברית ומדבר על הכאב שבן הזוג חווה כאשר הם נפרדים פעם אחר פעם. ויין מתאר את התחושות שמלוות אותו ומוסיף שלמרות הקושי הוא ממשיך לחזור אל המערכת יחסים הנ"ל ומתאר את הסיטואציה כהתמכרות. את הסינגל ויין כתב יחד עם עדן אטד ורז קופרמן, והאותנטיות שלו ניכרת.

לסיכום: שומעים בריפיט

גיא מזיג- ירח דבש

אחרי כמעט שנה מאז צאת אלבומו "השחור החדש יותר", גיא מזיג מפציע עם סינגל חדש בשם "ירח דבש". הסינגל תואם את סגנונו של מזיג, הוא בעל מקצב כיפי שפשוט גורם לנו לרצות לקום ולרקוד. מזיג משתף כי קיבל את השיר מהאמן סהר טוויטו לפני כשנה וחצי, ומאז ידע שזה בול עבורו. הסינגל מרענן ומרים, פשוט בדיוק מה שהיינו צריכים השבוע!

לסיכום: יצאנו לרקוד

 

עומרי סבח- כל מה שחלמנו

הסינגל החדש של עומרי סבח בשם "כל מה שחלמנו", מדבר על פרידה ועל הקושי להתמודד עם ההתגברות עליה. השיר הוא בלדה של ממש, הוא מלווה בקליפ אשר מדגיש את הרגש בשיר ומעצים אותו. סבח אשר יצר את השיר לבדו, מראה כי הוא לגמרי שייך לעולם הזה ומצליח להכניס אותנו לעולם של הדובר ולכאוב בכאבו. 

לסיכום: התרגשנו!

 

איציק קדם- אין לי אוויר 

איציק קדם הוא אחד השמות העולים במוזיקה הישראלית, השבוע שחרר סינגל חדש שאף היה שותף בכתיבתו. הסינגל מדבר על מערכת יחסים שכשלה ועל ההתמודדות שהיא מביאה עימה. השיר מלווה בקליפ מלא ברגש, אשר מגביר את התחושות אצל השומע ועוזר להתחבר למלל. קדם מצליח להגיש את השיר בצורה מושלמת ופשוט גורם לנו להתאהב.

לסיכום: אין לנו אוויר

 

משפחת ליופריו - מה ששלי שלי

המשפחה הוויראלית שחררה שיר נוסף לערוץ היוטיוב שלהם והפעם - ״מה ששלי שלי״. כמובן שגם הפעם הם דאגו לקליפ מושקע, וכך זה נראה.

 

לישי - תדע שזייפתי 

לישי ממשיכה בקו המוזיקלי המזוהה עימה ומשחררת השבוע סינגל חדש בסגנון פופ עם נגיעות ים תיכוניות. השיר הוא למעשה שיר תגובה למערכת יחסים רעילה של הדוברת. לישי אשר הייתה שותפה לכתיבת הסינגל, עוסקת הרבה בנושא ההעצמה הנשית, הדבר בה לידי ביטוי בסינגל החדש. השיר מלווה בקליפ צבעוני ומיוחד אשר מדגיש את הייחודיות של לישי בנוף. 

לסיכום: גירל פאוור

 

שווה האזנה

לורן פלד- הו מותק 

לורן פלד משחרר השבוע גרסא חדשה ללהיט שלו "הו מותק", הגרסה החדשה מלווה בגיטרות אקוסטיות היוצרות אווירה אינטימית. לורן פלד משתף על ההחלטה להוציא את הגרסה החדשה ואומר "לכל שיר יש כמה פנים, כמה דרכים לפרש אותו. אם נתייחס לשירים כעונות אז הגרסא הראשונה היא גרסת הזו להרגשתי, היא גרסת האביב, קצת יותר אופטימית" 

 

שחר טבוך - מונו

שחר טבוך התארח השבוע בגלגלצ במסגרת התוכנית של עידו פורת, בעקבות הסינגל המצליח שלו "מי שבאלי". טבוך ביצע את הלהיט "מונו" בקאבר חדשני אשר גרם לנו להרגיש כאילו השיר נכתב לטבוך במקור. אין לנו ספק שהגרסא הזו לגמרי תיכנס אלינו לפליילסט ושנשמע אותה שוב ושוב. 

 
תגובות