סיכומוזיקלי: לואי עלי מרגש ועידן יניב מחדש. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: לואי עלי מרגש ועידן יניב מחדש

יום שישי הוא היום האהוב עלינו בשבוע, זמן מעולה להירגע מהשבוע הארוך שעבר עלינו, לשבת על הספה, ופשוט לקרוא את הסיכומוזיקלי ממוזיקה ישראלית חדשה וטובה!

כמו בכל שבוע, גם הפעם הגיע יום שישי ואיתו הסיכומוזיקלי האהוב שלנו! השבוע אנחנו אמנם עם מתכון מצומצם של שירים אבל הם לא פחות טובים מבדרך כלל. אז הנה המוזיקה החדשה שאהבנו להקשיב לה השבוע: סהר טויטו בשיר שכבר התמכרנו אליו, לואי עלי מרגש ועידן יניב עושה קאבר מיוחד לנועה קירל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סהר טויטו - תתעורר

בכל פעם מחדש כיף לנו לראות את היוצרים המוכשרים שעומדים מאחורי השירים שכולנו אוהבים יוצאים עם מוזיקה משלהם ומקסימים אותנו. סהר טויטו שהפיק מוזיקלית אמנים כמו אליעד נחום, עדן אלנה וחן אהרוני, הוציא השבוע את הסינגל החדש והשני בלבד שלו "תתעורר" ואנחנו הוקסמנו בטירוף. "השיר תתעורר נכתב על הפחדים האישיים שלי" - כך מספר סהר.

לסיכום: צמרמורת!

 

לואי עלי - כמעט הכל

לואי עלי הוא זמר מוכר וכבר שחרר לנו בעבר מספר להיטים שאנחנו לא מפסיקים לשמוע. לא מזמן גם שחרר את "גנגסטאר" יחד עם סטפן - שיר שאנחנו לגמרי התמכרנו אליו! השבוע הוציא לואי סינגל חדש הנקרא "כמעט הכל" שכתב והלחין בעצמו יחד עם מן יהל. אנחנו אהבנו ואוהבים תמיד לקבל מוזיקה חדשה ממנו.

לסיכום: תמיד מוצלח

 

אריאל סגל - יש לנו מזל

הרבה זמן חיפשנו שיר בסגנון הזה וכל כך כיף שיצא לנו להיתקל בו במקרה. שיר רגוע, נעים ומלטף עם הקול המקסים של אריאל שמשתלב עם המנגינה בצורה הכי יפה שיש. מתאים לשישי בערב עם תה ועוגה ופשוט לחשוב על רוח התקופה האחרונה והחיים שלנו. את המילים כתבה אריאל ואת הלחן יצרה עם אריאל טוכמן שאחראי גם לעיבוד וההפקה המוזיקלית.

לסיכום: מרגשת

 

אינו - אלקיים

אינו הוא שם חדש ומעניין בסאגת ההיפ-הופ הישראלית, מדובר בראפר צעיר אשר כותב את שיריו ועוסק באומנות הפואטרי סלאם. השבוע שיחרר אינו סינגל חדש בשם "אלקיים" העוסק בדמות של ילד בדיוני העובר מסע קשה, ובסופו צריך להתמודד עם הטראומות שנגרמו לו. אינו משתמש במטאפורות על מנת לדמות את עצמו ולשאול שאלות קיומיות בנושא דת ומקומה בחיינו היום. 

לסיכום: מיוחד וכנה

שווה האזנה

עידן יניב עושה נועה קירל

עידן יניב שיחרר השבוע את גרסתו ללהיט של נועה קירל "אם אתה גבר", הגרסא החדשה של יניב הוקלטה במהלך הופעה חיה בחודש שעבר וזכתה לעיבוד מיוחד התואם את קולו של יניב. להיט הפופ הפך למעיו בלדה אשר הדגישה את מילות השיר ואת משמעותן ולגמרי נוצרה הרגשה כאילו מדובר בשיר חדש לגמרי.

ללי - פרח על המים

לפני כחמישה חודשים, שיחררה ללי את הסינגל הראשון שלה בשם "פרח על המים", הסינגל, אשר במקור בעל סגנון פופי ומקפיץ, זכה לעיבוד חדש ואקוסטי, אשר מדגיש את האיכויות בקולה ויוצר תחושת רוגע שגורמת לנו לשמוע את השיר בריפיט!

תגובות