"מאמינה שיום אחד אופיע בפסטיגל": אן בי בראיון מיוחד על מופע הבכורה. באדיבות יח"צ

"מאמינה שיום אחד אופיע בפסטיגל": אן בי בראיון מיוחד על מופע הבכורה

בזמן שנראה שהקריירה המרשימה שלה רק ממשיכה להמריא, יוצאת הזמרת המצליחה אן בי (13) במופע השקה חדש עם טוויסט מעורר השראה, כמו שרק היא יכולה לעשות. תפסנו אותה רגע לפני הופעת הבכורה שהתקיימה אתמול (א') לראיון מיוחד!

אין אחד שלא שמע את השם שלה - אן-בי, כוכבת הפופ הצעירה והמבטיחה של התקופה, שהושוותה רבות לזמרת מצליחה נוספת בשם נועה קירל ואף חיממה אותה באחד המופעים. אחרי שהחזירה את הקרמבו לאופנה, שיחקה במספר סרטים, הופיעה בתיאטרון הקאמרי והוכיחה לנו שהיא הכי עשר מתוך עשר - יצאה אן במופע בכורה מאוד מיוחד, שהתקיים ביום ראשון (13.2) במועדון B-SIDE בתל אביב והציג את מיטב הלהיטים שלה, יחד עם הופעת אורח של להקה מאוד מיוחדת. תפסנו אותה רגע לפני לראיון על התקופה האחרונה ועל ההופעה המרגשת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך את מרגישה שהתקופה האחרונה (תקופת הקורונה) השפיעה עליך?

"בהתחלה הקורונה עצרה הרבה דברים והקריירה שלי נתקעה, אבל המשכתי לעבוד על זה בבית ולקחתי את הזמן לעצמי. פשוט המשכתי לעשות מה שאני אוהבת ואני חושבת שיצא מזה המון דברים, חשבתי מה הולך להיות השיר הבא שלי".

איך את מצליחה לאזן את הקריירה עם הלימודים?

"יש לי סדר עדיפויות, אני יודעת מה חשוב לי ובמה אני רוצה להצליח. אני יודעת שלפעמים זה בא על חשבון דברים, אבל זה בסך הכל משהו שאני מאוד אוהבת לעשות. זה חלק מהחיים שלי! כי בשבילי זה לא רק מקצוע. נגיד, אחרי הלימודים כשאני מסיימת לעשות שיעורי בית - אני נהנית לשיר לי, אחר כך אני הולכת להקליט ואני מאוד נהנת מהתהליך. זה בדיוק כמו להיפגש עם חברה, לפעמים אני גם מדברת עם חברות בטלפון".

התפרסמת בגיל מאוד צעיר, לא היו חששות בכל הקשור לזה?

"בהתחלה כן פחדתי. לא ידעתי מה המחיר של להיות זמרת, אבל בסוף הבנתי שזה פשוט מדהים! בהתחלה תמיד חלמתי שאנשים יבואו להצטלם איתי בקניון, ושזה קרה אני כל כך התלהבתי ואמרתי להם 'רגע.. אתם רוצים להצטלם איתי?' באמת שזאת ההרגשה הכי כיפית בעולם!"

 

בתחילת הדרך, הרבה אנשים טענו שאת מצליחה בגלל אבא שלך. במבט לאחור - איך הרגשת אז לגבי זה ואיך את מרגישה לגבי זה עכשיו?

"את האמת בהתחלה, כשהיו תגובות רעות, נפגעתי ולקחתי את זה קשה. אבל כשהתבגרתי פשוט התעלמתי מכל התגובות הרעות האלה, כי ידעתי מה אני עושה שם באמת. אבא שלי הוא חלק גדול מההצלחה שלי, ההורים שלי הם הגב שלי ויש המון דברים שלא הייתי יכולה לעשות בלעדיהם. אני חושבת שאני הייתי מאוד צריכה את התמיכה שלהם, אבל אני עובדת מאוד קשה בשביל להצליח ואני מאוד משתדלת. אני חושבת שזה בסופו של דבר עבודה של כולנו. מה שחשוב זה שאני יודעת מה האמת שלי".

בקרוב תשיקי את המופע הראשון שלך, איך את מרגישה לקראתו?

"תמיד יש את הלחץ של 'אני מקווה שזה ייצא מושלם', אבל בסוף אני באה להנות ולעשות פאן. אני מתרגשת מאוד ומאוד מחכה לזה! אני משיקה שם את האלבום הראשון שלי, שזה באמת משהו שלא חשבתי שאגיע אליו כל כך מהר ואני חושבת שהולך להיות מדהים. בדיוק עכשיו אנחנו בהכנות לזה".

 

מלבד העובדה שהמופע הציג את הלהיטים הגדולים שלה, הוא גם הוקדש לילדים עם צרכים מיוחדים וכל ההכנסות ממנו יועברו לתרומה לעמותות שונות. שאלנו אותה על הקשר האישי שלה עם הנושא.

"כל הרעיון של המופע היה בשביל ההקדשה הזאת. אני לא באה בשביל הכסף, כי זה ממש לא בשביל זה. אני חושבת שלתרום ולתת זאת ההרגשה הכי טובה בעולם, זה כמו שמישהו יביא מתנה בשבילך ואתה נורא מתרגש מזה - כשאני נותנת יש לי בדיוק את אותה הרגשה. זה למה אני חושבת שאם אני יכולה לשמח ילדים ולעשות להם חיוך על הפנים, זאת באמת ההרגשה הכי טובה".

במופע את מארחת את להקת שלווה, להקה מרגשת וייחודית במינה. איך הייתה העבודה איתם?

"קודם כל, היה ממש מדהים! נסעתי לירושלים ומצאתי שם מרכז מדהים, בניין גדול שקוראים לו 'שלווה' עם הרבה ילדים פשוט מתוקים וחמודים שמאוד נהניתי לפגוש. כשנכנסתי לחדר עם הלהקה, נורא התלהבתי, שתי הזמרות שרות פשוט מדהים וגם הנגנים מנגנים ממש יפה. נהניתי ממש לעבוד איתם, נוצר בינינו מעין חיבור - שרנו יחד וגם צחקנו. היה מדהים".

ספרי לנו על הסינגל החדש שלך "פרדון" שיושק במופע החדש

"אני לא יכולה לספר כל כך הרבה, כי בכל זאת אני רוצה להשאיר קצת הפתעות. אני רק יכולה להגיד שאני מאוד אוהבת את השפה הצרפתית ורציתי להביא משהו מיוחד משם".

 

אחרי כל ההישגים הרבים והמכובדים בקריירה שלך שכבר השגת, יש לך כבר בראש את היעד הבא?

"אני כבר מרגישה שכבשתי את היעד שלי. אני חושבת שלהיות במופע חימום לנועה (קירל) זה אחד הדברים הכי גדולים. בכללי לשיר, לעשות את מה שאני אוהבת ביום יום ולקחת את זה כמקצוע, זה בכלל מטורף. אני פשוט מאחלת לעצמי להמשיך ככה בקצב שלי ולראות לאן אני יכולה להתקדם עם זה".

פסטיגל זה משהו שלדעתך עומד כרגע על הפרק?

"כרגע אני רק בכיתה ז' ויש הרבה חומר והרבה דברים ללמוד שהם חדשים. אני פשוט רוצה לקחת את זה הכי לאט שאפשר ולא למהר להגיע לפסטיגל. אני חושבת שזה מהמם, אני תמיד נהנית לבוא לשם ולצפות. אני מאמינה שיום אחד אופיע בפסטיגל אבל כרגע אני מתמקדת להוציא שירים, לעשות כיף ולהשאיר את זה בתחום שאני יכולה לעסוק בו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ann-B (@ann_b_official)

לסיום - אם היית יכולה להגיד משהו לאן בת ה-11, שרק התחילה את הקריירה שלה כזמרת, מה היית אומרת לה?

"לא להקשיב לכל מי שמנסה להוריד אותך למטה כי תמיד יהיו כאלה. להמשיך הלאה ולדעת מה את עושה באמת, בלי להקשיב לכולם".

תגיות
תגובות