מסביב לעולם בארבעה שירים: גל מלכה משיק EP חדש ומסקרן. צילום מסך מהקליפ

מסביב לעולם בארבעה שירים: גל מלכה משיק EP חדש ומסקרן

אחרי חצי שנה בה לא הוציא מוזיקה חדשה, גל מלכה חוזר ובגדול עם מיני אלבום שעושה לנו חשק לרקוד!

עברו כמעט שבע שנים מאז שפרץ לראשונה, מאז הספיק גל מלכה להפוך לאחד היוצרים, המפיקים, והדיג'יים העסוקים בישראל. אין אחד שלא מכיר את הלהיטים עליהם הוא חתום- "בא לה לרקוד" עם סטטיק שגרף מיליוני צפיות ביוטיוב, "ימים טובים" שביצע בין היתר יחד עם האולטראס וסאבלימינאל, "אין לך מה לדאוג" יחד עם נדב גדג' ונופר סלמאן ועוד... מלבד רשימת הלהיטים שמזדקפת לזכותו, מלכה נחשב לאחד מחלוצי ההיפ הופ והרגאטון במיינסטרים הישראלי. היום (א') הוא מוציא מיני אלבום ומוכיח לנו פעם נוספת שהוא מלך ז'אנר הרגאטון תוצרת כחול לבן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במיני אלבום חדש וייחודי מסוגו בארץ שנקרא "International", מציג לנו מלכה בארבעה שירים את מוזיקת הרגאטון על שלל גווניה כפי שלא נראתה מעולם בארץ, בשילוב עם נגיעות של אווירה לטינית. למרות שכל השירים שייכים לאותו ז'אנר, לכל אחד מהם יש את הייחוד שלו וכל אחד מהם עושה לנו חשק לרקוד. מלבד המוזיקה הסוחפת, כל שיר מלווה בקליפ צבעוני, מושקע וקיצי במיוחד שמספק לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים לימים החורפיים של עכשיו.

בין היוצרים שמשתתפים באלבום - יערה לוי (או בשם הבמה שלה - יערה) שפרצה ב-"דה וויס" והוכיחה ממזמן שהיא אחת הזמרות המבטיחות ביותר בארץ. בנוסף, מטרו דה סאוואג' (Metro The Savage) - אמן, יוצר ומפיק בינלאומי שלא זר למוזיקה הלטינית ואף יצר בעבר עם אליעד נחום את הלהיט "אל תגלי". כל שיתוף פעולה מוסיף לכל שיר והופך את "International" למיני אלבום קצבי וממכר. אין ספק שאהבנו!

 
 
 
 
 
 
תגיות
תגובות