סיכומוזיקלי: שירה מרגלית חיה בסרט ונינט לא מפחדת. Casey Reynolds

סיכומוזיקלי: שירה מרגלית חיה בסרט ונינט לא מפחדת

שוב הגיע יום שישי ואיתו הסיכומוזיקלי. השבוע הפציצו אותנו עם מוזיקה חדשה והפעם אנחנו מלאים בשירים חדשים של הכוכבים הכי אהובים ומדהימים שיש! מוזמנים להצטרף אלינו ולהאזין לשירים הכי חמים שיצאו השבוע - רביב כנר בשיר שכתב לי בירן, שירה מרגלית ממשיכה להדהים ועוד!

איך אנחנו מחכים בכל שבוע שיגיע כבר יום שישי כדי לכתוב את הסיכומוזיקלי ולהכיר את השירים החדשים שיצאו השבוע של הזמרים והזמרות הכי מוכשרים שיש. השבוע אנחנו מלאים בשירים שאין סיכוי שלא תתלהבו מהם! בינהם: נינט טייב, רביב כנר, שירה מרגלית, אלסי דול ועוד המון אהובים... מוזמנים להישאר פה כדי להכיר ולהקשיב!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נינט טייב - לא לפחד כלל

רגע אחרי שראינו אותה על המסך כשופטת עניינית ומרתקת בריאלטי "הכוכב הבא", מגיעה נינט עם שיר חדש בעברית שמלווה אותה לא מעט זמן במסדרונות חייה. שהוא בעצם מנטרה תפילתית, לפי הגדרתה של נינט. ובדומה לשיריה הקודמים, גם אותו כתבה והלחינה בעצמה אחרי עיבוד התחושות שליוו אותה ברגעים שהפחד מזדחל. "לא לפחד כלל" מביא לנו נקודת מבט חדשה, שבה לא ראינו את נינט זמן רב. הוא חשוף ומיוחד, עם הגשה מהפנטת, כמו שרק נינט יודעת לעשות. שאפילו מזכירה מעט את של שולי רנד, שידוע שירי התפילה שהביא.  

לסיכום: וואו!

 

רביב כנר - דומה לך

בעיצומה של העבודה על אלבום הבכורה שלו, שחרר השבוע רביב כנר שיר חדש וכואב על "צלילה" אל המחשבות שנעצרת רגע לפני הטביעה, הרצון למצוא את השקט בין סערת הרגשות שמגיעה בזמן האבל והרצון להרגיש שלמים. את השיר כתב לי בירן לאחר פטירת סבו יהודה בירן ז"ל, לפני כשנתיים וחצי, בהן שכב השיר במגירה וחיכה לצאת אל העולם. והוא תזכורת להעריך את האנשים היקרים לנו כשהם עדיין כאן לצידנו. "דומה לך" הוא בדיוק מה שהיינו צריכים, כשבעידן הטכנולוגי של היום קל מאוד להתנתק מהעולם החיצוני, והוא מזכיר לנו, שהכל הוא זמני. ולפעמים, כדאי לראות את החשובים לנו ולנצל כל רגע בנוכחותם. שבלעדיהם, החיים לא אותו הדבר. את השיר מקדישים יחדיו לסבים שלהם, יהודה בירן ומשה פוני ז"ל.

לסיכום: מדויק ומרגש!

 

שירה מרגלית - קולנוע

שירה מרגלית פעם נוספת מנפצת את תדמית "הילדה הטובה" שנבנתה עוד בימי "פרויקט הלהקה" בתחילת הקריירה, וממשיכה ברצף שירי הפרידה, לאחר שהביאה לנו בעבר את "מגיע לי יותר" היא חוזרת עם "קולנוע" ומספרת שהשיר נכתב מתוך הודעות וואטסאפ משיחה קשה שסגרה פרק בחייה. הוא עוסק במאבקים, המרדף אחר היכולת לחזור להתאהב אחרי פרידה והחזרה של האדם שאהבה, בדיוק כשהיא מנסה להמשיך בחייה. היא מתארת זוגיות שנגמרה ומתוארת כמבלבלת ואמוציונלית. מאז צאת השיר, הוא הספיק לגעת בקהל רחב שכבר הזדהה עם לא מעט משפטים מתוכו.

לסיכום: מטלטל ומבטיח

 

אלסי דול - מסריט אותי

אנחנו כל כך אוהבים לראות כשיוצא שיר חדש של אלסי דול כי בכל פעם מחדש היא מציגה לנו צד חדש ומפתיע בה. בשיר החדש שלה "מסריט אותי", מגלים את האותנטיות והכנות המדהימה שיש בה. השיר הוא שיר הנושא מתוך אלבום הבכורה שלה שמתקרב - "כוכב אחר". והנה הציטוט המדהים שלה - "זה מרגיש שכולנו מהלכים בעולם הזה כמו יצורים מכוכב אחר, לא מרגישים טובים מספיק, לא מרגישים שייכים, ומסתירים את השריטות שלנו מאחורי מסכים. השיר החדש עוסק בדיוק בזה ואני גאה להפיץ את הבשורה הלאה".

לסיכום: כובשת ומפתיעה

 

שאיין קמל - U & I

את שאיין הכרנו לראשונה בתוכנית "הבנים והבנות" ומאז אנחנו לא יכולים להפסיק לעקוב אחריה! בימים אלו ממש מככבת ב-"משפחה בהסעה" של כאן 11 ושם יוצא לנו לראות ממש אותה ואת האישיות שלה. השבוע הוציאה שאיין את השיר החדש שלה "U & I" ואי אפשר להגיד שלא התמכרנו לו כבר. אין ספק ששאיין מוצאת את הצד המוזיקלי שלה ובכל סינגל מחדש אנחנו רואים את זה יותר.

לסיכום: מחכים לעוד!

 

אוזי זולטק - חלולה

אוזי זולטק היא זמרת שבטוח עוד תשמעו עליה הרבה בהמשך. אוזי מעוררת נושא נורא חשוב ובהקשר של מוזיקה - בכלל. היא כבדת שמיעה והתחילה להשתמש במכשיר שמיעה רק בגיל 27. השיר החדש שלה "חלולה" מראה כמה מגבלות מסוימות שקיימות אצלנו הן רק מכשולים קטנים ולא צריכות למנוע מאיתנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים וטובים בו - ואין ספק שהיא זמרת מדהימה וכך גם השיר.

לסיכום: מעצימה

 

נטע אבקסיס - אהבתי אותה פעם

ברגע שהתחלנו להקשיב לשיר החדש של נטע, הוקסמנו לגמרי. הוא נותן הרגשה מנחמת ואוהבת, מן שיר כזה שהיינו רוצים להירדם איתו בידיעה שהולך להיות לילה טוב ורגוע. נטע גדל בבית דתי ובסביבה חילונית ולכן גם המוזיקה שלו מושפעת מהרבה יוצרים ישראלים. הסינגל "אהבתי אותה פעם" הוא השיר השני מתוך אלבום הבכורה שלו ומדבר על קרבה ומרחק. את המילים והלחן יצר נטע בעצמו עם ההפקה המוזיקלית של חיים ויס ואין ספק שעשו עבודה מקסימה.

לסיכום: התרגשנו, באמת.

 

מני גרוס - נעלמת

מני הוא פסנתרן, כותב ומלחין ואין ספק שמדובר בבן אדם מוכשר בטירוף! השיר שלו "נעלמת" שיצא השבוע הפך לכולנו את הלב וגרם לנו להתחבר אל הסיפור והקליפ שבו אחותו של מני - איילה, רוקדת על עמוד ומדהימה את כולנו. את מני אולי תכירו מ-"האחיות המוצלחות שלי" שם שיחק את עדן הבן או דווקא מ-"הכוכב הבא לאירוויזיון". השיר הוא רק אחד מתוך אלבום שצפוי לצאת השנה.

לסיכום: מיוחד!

 

אריאל פנחסוב - לתוך הראש

אל אריאל פנחסוב, לוחם בגדוד "ברדלס", נחשפנו לאחרונה לאחר צאת סינגל הבכורה שלו- "שיר על הנהר". כעת הוא הוא מוריד את הרגל מהגז וממשיך לגעת לנו בלב עם שיר נוסף שכתב בשם "לתוך הראש". שנכתב כשחשב על הפחד המשתק והבלתי נשלט מפספוס ושברון לב שמלווה אותו לאחר שהתאהב. זהו שיר אהבה כן שמגיע בדיוק בשבוע של חגיגות האהבה ומציג גם צד יותר בעייתי, המרומז והמפחיד שנכלל גם הוא בסיפור. פנחסוב עושה זאת בפנייה אל לב המאזינים ובדיאלוג בינו לבין ליבו על החשש והתקווה, ומגיש אותו בצורה מדהימה ונוגעת. שללא ספק מעידה על העובדה שבשביל פנחסוב זו רק ההתחלה!

לסיכום: צפויה הצלחה אדירה

שווה האזנה

חנן בן ארי הופך הודעות לשיר

השבוע במיוחד לכבוד הולנטיינז, התארח חנן בן ארי בגלגלצ והעלה לכולנו דמעות כשקרא הודעות שכתבו מאזינים על אהבה. חנן הראה לנו כמו תמיד כמה מוכשר הוא ולמרות שהמציא את הכל ממש על המקום, הוא ללא ספק עשה עבודה נפלאה ואנחנו נמסנו!

 

נוי אייזן - משאפ שירי אהבה

כמו כמעט בכל חג, גם הפעם נוי אייזן לא נשארת מאחור ומביאה לנו משאפ שירים מיוחד ליום האהבה. אותו חיברה לאחר התייעצות על השירים שייכללו ביחד עם עוקביה באינסטגרם. את המשאפ חיברה אייזן משירים על-זמניים יחד עם להיטים קצת יותר חדשים בעברית ובאנגלית, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים לחגיגות יום האהבה. התאהבנו! 

תגובות