סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג מחדש ולורן פלד מדהים מחדש. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג מחדש ולורן פלד מדהים מחדש

אין על ימי שישי, זמן מעולה לשבת בבית על הספה, לנוח מהשבוע הארוך שעבר עלינו ולקרוא את הסיכומוזיקלי! גם השבוע דאגנו לאסוף לכם את כל השירים החמים מהמוזיקה הישראלית שיצאו השבוע בשביל סופ"ש נעים ומלא במוזיקה טובה

כמו בכל שישי, דאגנו לאסוף עבורכם את השירים החדשים ששוחררו השבוע במוזיקה הישראלית ולעשות לכם סדר! השבוע בסיכומוזיקלי תוכלו למצוא את יוצאי הכוכב הבא מחדשים, את מיה סולימן בדרך לעוד להיט ואת לורן פלד מרגש כמו שרק הוא יודע - האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - האהבה הזו

מאז שגילינו מי זה לורן, שמור לו מקום ענק בלב שלנו. התאהבנו בו כבר מזמן אבל עכשיו סוף סוף מתקרבים לרגע שבו נשמע את האלבום החדש שעליו הוא עובד בתקופה האחרונה. אז אחרי שגרם לנו להרגיש רגשות שלא ידענו שקיימים עם "הו מותק", הוציא השבוע את הסינגל החדש - "האהבה הזו" שפשוט גרמה לנו להצליח לנשום מחדש, ברצינות. יחד עם הקסם האישי שלו והכישרון הענק, הוא עושה את זה שוב וכיף לראות אותו פורח ונהנה מהיצירה. הנה מה שסיפר לורן על השיר - "יום ההולדת שלי ב-18 למאי, התעוררתי מוקדם בבוקר, מוקדם מדי, וכתבתי את האהבה הזו. הרגשתי שהוא כמו נשלח אליי כמתנת יום הולדת. אף פעם לא באמת יודעים מאיפה שירים מגיעים, אבל קיבלתי אותו באהבה גדולה".

לסיכום: אמיתי וכל כך מוכשר

 

מיה סולימן - חוזרת לעשן

גם כוכבת הטיקטוק - מיה סולימן, חוזרת אלינו עם סינגל רביעי "חוזרת לעשן" ומצליחה לרגש אותנו שוב. מיה ממשיכה להביא את המקום הייחודי שלה לשירים והעדינות המקסימה שלה ממשיכה לשהות בחלל גם אחרי שהשיר נגמר. מיה ממשיכה עם הקו המיוחד שלה ומספקת לנו שיר שלא נפסיק לשמוע בזמן הקרוב.

לסיכום: כוכבת

 

נועם בנאי - לא הכל או כלום

השבוע הוציא נועם בנאי את האלבום החדש שלו - "אף פעם לא לבד". בין השירים המדהימים שיצאו בו, יצא גם הסינגל "לא הכל או כלום" שאת המילים והלחן יצר בעצמו עם ההפקה והעיבוד המוזיקלי של פטריק סבג. אין ספק שעשו עבודה מדהימה ובכללי יצר אלבום מושלם שחובה להקשיב לו!

לסיכום: פשוט מעולה

 

ליאל נחתום - עשיתי דרך

הזמרת ליאל מככבת כרגע בטופ 50 באפל מיוזיק, במקום ה-6 בסאונדים הכי ויראלים בטיקטוק וכובשת את כל לבבות הקהל הישראלי. גם עכשיו היא לא עוצרת ושיחררה את השיר החדש שלה "עשיתי דרך" שבו היא מספרת על הדרך שעשתה ועל העובדה שאחרי שעשתה אותה, כלום כבר לא גדול עליה.

לסיכום: מעוררת השראה

 

קים קייט רוז - DALE MAMI

את קים קייט רוז אולי אתם כבר מכירים מהצמד קייט ואור. עכשיו, לאחר שלקחה פסק זמן ונסעה לטייל באמריקה היא גילתה מחדש את אהבתה למוזיקה הלטינית שעליה גדלה והתחילה לכתוב בספרדית. כיום היא עובדת על אלבום מלא בספרדית עם שירים מקוריים משלה ובנתיים הוציאה את הגרסה שלה ל-"דאלה מאמי" שבמקום של ניקי ג'אם ועומר אדם.

לסיכום: הולכת להצליח

 

אדיר גץ - עד סיני

אדיר גץ ממשיך להוכיח כי הוא אחד היוצרים המוכשרים בתעשיית המוזיקה הישראלית, כאשר שיחרר השבוע סינגל חדש שכתב והלחין בשם "עד סיני", השיר מדבר על חוסר היכולת להשתחרר מאהבה על אף הרצון להמשיך הלאה, הוא מתאר את הקושי ואת כך שעל אף שברח פיזית, הלב שלו לא יכול להשתחרר מהאהבה וממנה. 

לסיכום: נכנס לפלייליסט במהרה!

 

זוהר גראלה - שלא היית 

את זוהר גראלה הכרנו לראשונה שהשתתפה לפני כארבע שנים בכוכב הבא, מאז הזמרת המשיכה לעבוד בכל הכוח על היצירה שלה. השבוע שיחררה גראלה סינגל חדש שכתבה והלחינה בשם "שלא היית" הסינגל עוסק בפרידה הכואבת שחוותה מבן זוגה, אך למרות הנושא הכאוב השיר הוא בסגנון פופי ומתוק, ועוסק בלקיחת אחריות והתקדמות הלאה עם החיים ולא השתעבדות לעצב ולכאב. 

לסיכום: רוצים לשמוע עוד ממנה

 

דניאל עמית - מדי פעם 

את דניאל עמית הכרנו לראשונה כאשר נבחן לאקס פקטור לפני מספר שנים, והגיע לאודישן שלו עם חולצה הנושאת את הכיתוב "אני אוטיסט גאה", עמית שיתף במהלך הקריירה שלו על ההתמודדות עם השוני ועל הרצון להיות זמר. הוא אף השתתף בפסטיגל וזכה לאהדת קהל רבה. לאחרונה פתח בקמפיין גיוס המונים שנחל הצלחה על מנת לממן את האלבום שתמיד חלם לשחרר. השבוי שיחרר עמית את הסינגל האחרון מתוך האלבום המדובר בשם "מדי פעם" המספר על החוויות ועל חייו ועל ההתמודדות שלו עם כל מה שקורה סביבו, השיר נכתב והולחן על ידי עמית והוא מבוצע ברגישות מיוחדת.

לסיכום: מעורר השראה

קוינטה וחצי - קרנגי הול

קוינטה וחצי היא להקת אקפלה מעולה שכבר הרבה זמן לא ראינו בארץ (או בכלל). חברי הלהקה הם דורון בן-עמי, ירדן כהן-ברוש, איילה פוספלד, רביב לייבזירר, ארז טל וניצן אופיר וללא ספק כל אחד מהם גונב את הבמה בצורה שלו. השיר הקטצ'י שיצרו פשוט מעולה ומראה לנו איזה יופי יכול לצאת אך ורק מכישרון של אנשים. מדהים!

לסיכום: מוכשרים מאוד

 

שירקה - את לא משוגעת

שירקה (או שירי עמית אם תרצו) גדלה במקסיקו, התבגרה בכנרת, למדה משחק בבית צבי, מוזיקה ברימון ותואר שני בתל אביב אך מאז שילדה את בנה היא החלה להשקיע את זמנה בהקמת סטודיו לפילאטיס ויוגה. לאחר משבר משפחתי והקורונה, היא החליטה החלטה אמיצה ובחרה לעבור מתל אביב לטבעון וכך גם חזרה לעסוק במוזיקה. עכשיו היא הוציאה את "את לא משוגעת" וריגשה אותנו מאוד.

לסיכום: ממש לא משוגעת

שווה האזנה

תמיר גרינברג - Better 

לפני שבועיים שיחרר תמיר גרינברג את הסינגל הראשון שלו אחרי זכייתו בכוכב הבא, השבוע התארח גרינברג בתוכנית "מדינה בדרך" וביצע את הסינגל בעיבוד קצת אחר, הזמר מוכיח פעם אחר פעם שהוא לגמרי פה כדי להישאר ושהוא קורץ מהחומר של הכוכבים הגדולים! 

התקווה 6 & ולארי חמאתי - ילדים של החיים 

שיתוף הפעולה המיוחד הזה נבע מתוך פרוייקט מיוחד החוגג את יום הולדתו ה100 של יצחק רבין, חמאתי והתקווה 6 נבחרו לחדש את "ילדים של החיים" של שלום חנוך ואריק איינשטיין. במסגרת הפרוייקט החשוב הזה, שנועד להנציח את רבין ואת האדם שהיה תוך שילוב המוזיקה הכי ישראלית וחודרת ללב. השילוב המפתיע עובד בצורה מושלמת, ישנו איזון בין העדינות של ולארי לחיספוס של התקווה 6 ובעיקר המון המון כנות ועומק, רוצו לשמוע!

 

 

תגובות