בינלאומיים: סטטיק ובן אל בשיתוף פעולה ענק. משה נחומוביץ

בינלאומיים: סטטיק ובן אל בשיתוף פעולה ענק

סטטיק ובן אל ממשיכים בדרכם לכבוש גם את אמריקה והפעם הם בשיתוף פעולה ענק עם הראפרים המצליחים בעולם

לאחר ששיחררו להיטים מקפיצים במיוחד באנגלית ונכנסו למצעד היוקרתי והנחשק בעולם - הבילבורד, סטטיק ובן אל משיקים שיתוף פעולה יוצא בין הראפרים המצליחים בעולם - סנופ דוג וליל בייבי - שיר חדש בשם "Ziki Ziki".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רק בשבוע האחרון הצמד חזר מלוס אנג'לס לאחר שהייה בת חודשיים במסגרתה הקליטו שירים חדשים, צילמו קליפים וקיימו פגישות עם מפיקים. סנונית ראשונה שמגיעה אלינו היא כאמור שיתוף הפעולה המסקרן עם השמות הגדולים בתעשיית המוזיקה בארה"ב.

הקליפ המושקע של השיר צולם בלוס אנג'לס בבימויה של הכוראוגרפית אליה ג'אנל (Aliya Janell) שכבר עבדה עם האומנים הבינלאומיים הגדולים בעולם בניהם ניקי מינאז', קארדי בי, כריס בראון, מיסי אליוט, ג'ניפר לופז ועוד רבים.

 

סנופ דוג וליל בייבי נחשבים לשמות החמים ביותר בתעשיית ההיפ הופ העולמית - סנופ דוג החל את דרכו לפני שני עשורים והפך לאחד האמנים המצליחים בעולם ורק בחודש האחרון הוא הופיע במשדר הנצפה ביותר בארה"ב - הסופרבול. ליל בייבי נחשב לאחד הראפרים הפופולריים ביותר היום בתעשיית המוזיקה והוא שיתף פעולה עם אמנים ענקיים כמו דרייק.

בשמיעה ראשונית של השיר נראה שיש לו פוטנציאל ענק להיות להיט גדול בראש המצעדים הבינלאומיים. מדובר בשיר מסיבות כיפי, שיר היפ הופ מקפיץ וקליט שיכול להתפוצץ בכל העולם.

תגובות