גירל פאוור: להקות הבנות הכי טובות שהיו. יוטיוב

גירל פאוור: להקות הבנות הכי טובות שהיו

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (ג') יצרנו לכם פלייליסט המלא בלהקות שכולן בהן בנות ושמוכיחות עד כמה הן הכי גירל פאוור

היום (ג') חל יום האישה הבינלאומי ולרגל המאורע יצרנו במיוחד עבורכן פלייליסט המאחד את כל להקות הבנות ההכי בולטות בשני עשורים האחרונים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פיפת הרמוני

פיפת הרמוני שכללה את קמילה, תורן, נורמני, דינה ואלי נוצרה לפני עשר שנים בתוכנית אקס פקטור. כל אחת הגיעה לתכנית כסוליסטית ושם השופטים חיברו אותן יחדיו וזה הסתבר כהחלטה מעולה כי יחד הן היו מכונת להיטים. הן אחראיות על הלהיטים "Worth it" וגם "Work from home" וגם על "That's my girl" שמלא בהעצמה נשית.

 

ליטל מיקס

גם ליטל מיקס נוצרו באקס פקטור אבל בגרסה הבריטית של התוכנית. הלהקה כוללת את לי-אן, ג'ייד, פרי וג'סי שעזבה לא מזמן. הן שחררו שישה אלבומים שהצליחו בכל רחבי העולם ואחראיות ללהיטים כמו "Shout out to my ex" ו-"Black magic". הלהקה הזאת היא כולה גירל פאוור.

 

A-wa

הלהקה הישראלית A-wa מורכבת משלוש אחיות ממשפחת חיים: תאיר, לירון ותגל שמחברות מוזיקה תימנית לסגנון היפ הופ אלקטרוני. הן מופיעות בכל רחבי העולם והוציאו כבר שני אלבומים וממש מצייגות את הנשים הישראליות בחו"ל. השיר הכי מוכר שלהן הוא "חביב גלבי" ואין סיכוי שלא עשיתם עליו איזה צעד תימני או שניים.

 

בלאקפינק

הלהקה הזו הוכיחה שלא צריך להיות דובר אנגלית בשביל להצליח ובענק. בלאקפינק היא להקת קייפופ מדרום קוריאה שחברות בה ג'ני, ג'יסו, רוזה וליסה. הן שוברות את כל המצעדים בשנים האחרונות וכל שיר שלהן חוצה את המיליארד צפיות ביוטיוב. עם להיטים כמו "Let's kill this love" ו-"how you like that" הן מוכיחות את כישרונן בשירה וגם בריקוד.

 

כרקוקלי

הצמד הישראלי מורכב מהאחיות טלי ולירון כרקולי ונוצר ב-2013 בתוכנית לאחר שכל אחת מהן באה נפרד ועברי לידר החליט לחבר ביניהן. מאז הו מופיעות ברחבי הארץ ושחררו להיטים כמו "פרפרים" ו-"תשע נשמות". אנחנו מתים עליהן ובטוחים שגם אתם!

 

Spice girls

ונסיים עם ויקטוריה, מלאני בי, מלאני סי, ג'רי ואמה שיכולות להתגאות שהן היו בין להקות הבנות הראשונות שנוצרו. הלהקה הוקמה בתחילת שנות התשעים וזכתה להצלחה מטורפת. הן הוציאו שלושה אלבומים, סרט על חייהן ויצאו לסיבוב הופעות מסביב לעולם. עד היום אין אדם שלא מכיר את הסינגל הראשון שלהן - "Wannabe". הן ממש סללו את הדרך לכל שאר הלהקות שאנחנו מכירים היום.

 
תגובות