ככה החיים: קמילה קביו נפרדת משון עם אד שירן. מתוך יוטיוב

ככה החיים: קמילה קביו נפרדת משון עם אד שירן

רגע לפני שהיא משחררת את אלבומה השלישי, קמילה קביו הוציאה היום (ו') את הסינגל השני מתוכו עם לא אחר מאשר אד שירן ולמרבה ההפתעה - השיר מדבר בעיקר על האקס שון מנדס

קמילה קביו התחילה את הקריירה בגיל 15 כשהצטרפה ללהקת "פיפת הרמוני" ומאז היא גדלה הרבה. רק אתמול חגגה את יום הולדתה ה-25 ובשנים האחרונות היא שברה את המצעדים ובעיקר את עמודי הרכילות עם הזוגיות המתוקשרת עם שון מנדס שנפרדו לפני מספר חודשים. שון כאמור כבר שחרר את שיר הפרידה שלו שבועיים אחרי הפרידה ונראה שהיום הגיעה גם תורה של קמילה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ו') היא משחררת שיתוף פעולה עם אד שירן שנקרא "Bam bam". השיר מלא בצלילים לטיניים ובכך קמילה חוזרת לשורשים המקסיקנים שלה. היא גם שרה בספרדית בחלק מהשיר. בנוסף לצד הלטיני שקמילה מביאה אפשר ממש לשמוע גם את הסגנון של אד בשיר וכל כך יפה שהם הצליחו לשלב בצורה טובה את שני הז'אנרים.

 

מה שמעניין בו בעיקר הן המילים. כבר בשתי השורות הראשונות די ברור שקמילה מדברת על שון. היא מזכירה את הבית המשותף שהם קנו ושהייתה צריכה למכור אחרי הפרידה וגם את התמונות ששון העלה כמה ימים אחרי הפרידה בהם הוא גולש. קמילה מספרת שלמרות האהבה לא הכל עובד ושלמרות הפרידה הכואבת היא קמה בחזרה על הרגליים כי ככה הם החיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shawn Mendes (@shawnmendes)

קמילה הודיעה גם שהאלבום השלישי שלה הנקרא "Familia" ייצא ב-8 לאפריל והוא יכלול 12 שירים וביניהם השיר הזה וגם הסינגל הראשון "Don't go yet". אנחנו ממש מחכים לשמוע את האלבום אבל עד אז, נהנה מדואט המרענן הזה.

תגובות