מטייל בעולם: אלקנה מרציאנו ממשיך לשתף פעולה. ניר אמיתי

מטייל בעולם: אלקנה מרציאנו ממשיך לשתף פעולה

אחרי שכבר הוציא את "אהלן ביכ" עם וואליד אל ג'אסים מדובאי ואת "ג'ונמאר" עם סנה מוחמד ממרוקו, ממשיך אלקנה מרציאנו עם פרויקט שיתופי הפעולה הבינלאומיים ומשחרר הבוקר (ה') את "קטן עלינו" עם הזמר היווני גיאורגוס

אלקנה מרציאנו הוא אחד מהשמות החמים כיום בתעשיית המוזיקה ואנחנו מתרגשים בכל פעם שהוא משחרר לנו מוזיקה חדשה. כזכור, אלקנה התחיל בפרויקט מיוחד שבו הוא משתף פעולה עם זמרים מהעולם כדי ליצור את החיבורים הכי משגעים וחדשים שיש. אחרי שיצאו כבר שני שירים בפרויקט ("אהלן ביכ" עם וואליד אל ג'אסים מדובאי ואת "ג'ונמאר" עם סנה מוחמד ממרוקו), הוא משחרר היום (ה') את הסינגל השלישי והמעניין עם הזמר היווני גיאורגוס - "קטן עלינו".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמר גיאורגוס פאפאדופולוס שאיתו משתף פעולה הפעם, הוא אחד הזמרים הבולטים והאהובים ביוון עם להיטים שהגיעו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. מכאן אפשר להבין כמה החיבור בינו לבין מרציאנו עובד בצורה מעולה ומוציא שיר מושלם. "קטן עלינו" מעביר את האופטימיות שברומנטיקה והופך את החלל של השיר למקום בטוח וכיף. במהלך הפרויקט מנסה להעביר אלקנה מסרי שלום עם שיתופי פעולה מכל העולם ללא הבדלי דת, גזע ומין. מרגש!

תגובות