סיכומוזיקלי: הראל מויאל נוסטלגי וקובי מרימי בקאמבק. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: הראל מויאל נוסטלגי וקובי מרימי בקאמבק

אין על יום שישי! יום נהדר לשבת בספה, לנוח ולשמוע מוזיקה מעולה. דאגנו לכם גם הפעם לפלייליסט שמורכב ממוזיקה ישראלית נהדרת שיצאה השבוע, האזנה נעימה!

עוד שבוע הגיע לסיומו, ואיתו הגיע הזמן לסיכומוזיקלי! כמו בכל שבוע אספנו עבורכם את המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע, כדי לעזור לכם להרכיב פלייליסט מושלם! השבוע תמצאו ברשימה את גיא מזיג שמחדש, הראל מויאל נוסטלגי וחן אהרוני מפציץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בר אלפנדרי - איזי

את בר אלפנדי פגשנו לראשונה באודישנים ל"דה וויס" ומאז הוא לא הפסיק לעבוד, את הסינגל החדש ששיחררר השבוע "איזי" התחיל לכתוב לפני כמעט שנה בתקופת לחץ מהשגרה, כתזכורת לעצמו לקחת דברים בפרופורציות. הסינגל מקפיץ וקליט במיוחד ואנחנו לגמרי צופים לו ולבר עתיד מזהיר. 

לסיכום: פוטנציאל ללהיט!

 

חן אהרוני - אני בחוץ

"באלבום הזה רציתי להביא את העולם מנקודת מבט שלי,בצורה הכי ישירה וכנה שאני יכול..." זה מה שאמר חן וללא ספק הוכיח את זה. השבוע יצא האלבום המדהים של חן אהרוני - "אני בחוץ" והוא לגמרי בחוץ! כל שיר באלבום מספר בצורה הכי כנה ויפיפיה את הסיפור האישי שלו. כידוע, לפני כמה שנים חן יצא מהארון ובאלבום הזה הוא מראה את היופי בלמצוא את עצמך ומי אתה.

לסיכום: פשוט יפה

דורון ביטון & הלם תרבות - אונו

דורון ביטון שיחרר השבוע שיר חדש שכתב והלחין ומדבר על הקשיים והמסע שעבר בעולם התרבות והפרסום, הוא מספר על ההתמודדויות שהיו לו בדרך ועל כך שנשאר נאמן לעצמו למרות הכל. השיר בעל קצב מיוחד ומשלב בתוכו קטעי ראפ שמוסיפים לשיר ועוזרים להעביר את המסר שמאחורי השיר.

לסיכום: כנה וייחודי

 

קובי מרימי - שתי דקות

את קובי מרימי כולנו מכירים וזוכרים עוד מאז האירוויזיון. עכשיו, הוא עובד על אלבום הבכורה שלו יחד עם מופע חדש ופרויקטים שיחשפו בקרוב. השבוע הוציא את השיר החדש שיהיה באלבום המתקרב "שתי דקות" וגם הפעם הצליח לגעת בנו בצורה מיוחדת. "את השיר כתבתי לפני כמה חודשים אחרי ניתוח שעברתי בעמוד השדרה. הוא מדבר על כל אותן תחושות וחרדות שעלו אז ועדיין בשעות האלה של היום, כשאני נמצא לבד עם עצמי" - כך סיפר על השיר.

לסיכום: נוגע ללב

אור ים - כאילו כלום

אם השם אור ים עדיין לא מצלצל לכם מוכר, אז הגיע הזמן שתכירו. מדובר באמן מוכשר במיוחד, אשר הלך אחרי החלום המוזיקלי שלו ואחרי היצירה. את השיר החדש ששיחרר השבוע הוא כתב והלחין אחרי שעבר פרידה מטלטלת, ולא הצליח להבין איך החיים ממשיכין כאילו כלום, בזמן שהעולם שלו מאבד יציבות, שימו אוזן.

לסיכום: מרגש ואמיתי

 

שריי אדר חביב - קולות

שריי שחררה השבוע סינגל חדש, בסגנון קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע ממנה עד עכשיו, הסינגל חשוף וכנה ומדבר על הקולות המתרוצצים לה בראש, אלה שמולידים בה פחד וחשש מכישלון, ועל הניסיון להתמודד איתם ולהצליח על אף מה שהם אומרים. אין ספק שהסינגל מחמיא במיוחד לקולה של הזמרת, ומציג בה פסים אחרים של בגרות.

לסיכום: התאהבנו

 

אריאל פנחסוב - סרטים

היוצר והזמר אריאל פנחסוב הוא בן 21 והשבוע הוציא את השיר השלישי שלו - "סרטים". את השיר כתב והלחין בעצמו ואת ההפקה המוזיקלית עשה יחד עם ראובן חיון. השיר מדבר על הסרטים האלו שמתקיימים בכל מערכת יחסים בעולם הדייטינג - כל הדברים המבלבלים שהופכים את הדברים הטובים למסובכים יותר. הביצוע של אריאל כל כך מיוחד ומרגישים שהוא אחראי ומחובר לשיר וזה יפה.

לסיכום: מוכשר!

 

און ימי - will i ever

און ימי היא ילדה מעורבת לאבא מגאנה ואמא ישראלית. יחד עם הכריזמה המדהימה והקול המהמם היא מביאה לנו את השיר החדש שלה "Will I ever" שנכתב בסגר הראשון של הקורונה. את המילים והלחן יצרה בעצמה ועל ההפקה המוזיקלית אישטה. השיר נעים ופשוט כיף לשמוע אותו. אין לנו ספק שעוד נשמע עליה בעתיד.

לסיכום: כוכבת

 

שווה האזנה

הראל מויאל - נר על החלון

כמעט 20 שנה אחרי אותו הגמר בניצנים, בו שר לראשונה את "נר על החלון" וכבש את ליבו של עם ישראל וגם את המקום הראשון, משחרר מויאל גרסה מחודשת של השיר, יחד עם ביתו הבכורה ועם קליפ נוסטלגי במיוחד המורכב מקטעים מהגמר ההיסטורי ההוא ועוד קטעים מתחילת הקריירה שלו. פייר? התרגשנו. 

גיא מזיג - סטייקים עליי
הנה משהו שלא חשבנו שניתקל בו בזמן הקרוב. השבוע התארח גיא מזיג בגלגלצ וכרגיל, ידוע שאנחנו אוהבים את הקאברים שלהם. אבל הפעם הוא יצר קאבר מטורף לשיר Staying Alive האייקוני עם מילים שכתב בעצמו בצורה הכי גאונית שיש! גיא ווקאליסט מדהים ואת הביצוע עשה בצורה לא פחות ממושלמת.

 
תגובות