ליאל נחתום: "הרשתות החברתיות הן המקום הכי טוב לפרוץ". מור צידון

ליאל נחתום: "הרשתות החברתיות הן המקום הכי טוב לפרוץ"

היא התחילה עם קאברים ברשת והיום יש מילוני צפיות לשירים שלה, תפסנו את ליאל נחתום לראיון על השיר החדש גם על החלום להופיע מול הקהל שלה

ליאל נחתום התחילה את דרכה בפרסום קאברים מיוחדים ואישיים שלה ברשתות החברתיות. כיום, אחד מכותבי השירים הכי גדולים בארץ הוא המנהל המקצועי שלה (אליה רוסליו) ולכל שיר שהוציאה יש מעל למיליון צפיות ביוטיוב. לרגל כך תפסנו אותה לראיון על העבודה עם אליה, על ההצלחה וכמה טיפים שרצתה לתת לנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"המוזיקה תמיד הייתה חלק מחיי. כבר בגיל שלוש הייתי עולה על השולחן ורוקדת אבל אף פעם לא חשבתי על זה שאני יכולה באמת להתפרנס. התחלתי לחשוב על המוזיקה שלי בצורה מקצועית בגיל 16 שאז הבנתי שבאמת יש לי קול יפה ואני יכולה להופיע בפני אנשים. בגיל 19 נכנסתי פעם ראשונה לאולפן ששם הקלטתי את הקאבר הראשון שלי".

מהי מוזיקה בשבילך?

"אני חושבת שזה החיים שלי עד כמה שזה נשמע קלישאתי. אבל באמת מוזיקה תמיד הייתה לצידי ברגעים קשים וידעה להרים אותי. המוזיקה היא גם מן כח ייחודי לי שאין אותו לאחרים והוא לא יעזוב אותי בחיים".

© מור צידון

איזה אמן מביא לך השראה?

"בעיניי להעריץ בן אדם זה מישהו שאני יכולה לשמוע את השירים שלו בכל סיטואציה אפשרית ובעיקר לאהוב את הכתיבה שלו. בשבילי זה דודו טסה. ואני ממש ארצה לשתף איתו פעולה יום אחד. אם אני אלך רחוק יותר אני ממש ארצה לשתף פעולה עם ריהאנה".

המנהל המקצועי שלך הוא אליה רוסליו שבין היתר כתב את "שני משוגעים" של עומר אדם, איך הגעת אליו?

"העלתי סרטון של 15 שניות באינסטגרם שבו אני שרה את השיר "מלאכית" של רן דנקר שאליה כתב שבו גם תייגתי אותו ואז הוא פנה אליי וקבענו להיפגש והוא החתים אותי אצלו והכל קרה ברגע. אליה הוא בן אדם שרציתי לעבוד איתו ואני זוכרת שהייתי נכנסת לאולפנים ומבקשת את המספר שלו ותמיד ענו לו שהוא מתעסק רק עם הגדולים כרגע אבל תמיד האמנתי שהחיבור הזה יקרה".

לפני שלושה שבועות שחררת את השיר "עשיתי דרך" מה את יכולה לספר לנו אליו?

"השיר מדבר על הדרך שלי בתעשיית המוזיקה. היעד הראשוני שלי היה להגיע לאוזני הקהל וכיום זה לא כזה קל בעיקר שיש המון סגנונות שונים וזמרים שונים. בשיר אני מספרת על איך התחלתי ועל הקשיים שעברתי כדי להגיע ליעד שלי שהוא להשמיע את המוזיקה שלי ושיקחו אותי בתור זמרת רצינית ולא עוד אחת".

 

השירים שלך הגיעו כבר למיליוני צפיות, ציפית להצלחה הזאת?

"לא חשבתי והתעמקתי על כמויות ומספרים פשוט האמנתי שאני מוציאה שיר שהוא הכי אני ושאני הכי שלמה איתו והאמנתי שזה יעשה את העבודה. אף פעם לא חשבתי על האם אגיע למיליון אלא רק שאנשים יקשיבו למוזיקה שלי".

התחלת בלפרסם קאברים באינטרנט ומשם התגלגלת לשחרר שירים משלך, אילו טיפים יש לך לצעירים שגם רוצים לעסוק במוזיקה ולא יודעים מאיפה להתחיל?

"אני חושבת היום שהפלטפורמות ברשת הם הדברים הכי טובים בשביל הדור של היום כדי להצליח. הכי חשוב הוא להיות אתה ולתת את ההכי טוב שלך ולדעת שיש דרך שצריך לעבור ושלא הכל קורה ברגע ואף פעם לא לוותר לא משנה כמה לא תקבל ותמיד צריך להאמין כי בסופו של דבר האמונה והרצון מנצחים הכל".

מה התוכניות שלך להמשך?

"הדבר שהכי חשוב לי הוא לפגוש כבר את הקהל ולהופיע מולם. ההופעות שלי מתקרבות".

איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"אני רואה את עצמי שרה לקהל ושהם שרים את השירים שלי בחזרה".

תגיות
תגובות