בדרך לאלבום: מוקי משחרר שיר חדש עם שקל. מתוך השיר "עניבות"

בדרך לאלבום: מוקי משחרר שיר חדש עם שקל

ממש בקרוב הוא עומד לשחרר את האלבום החדש שלו אבל רגע אחד לפני, מוקי משחרר הבוקר (א') את הסינגל השלישי מתוכו "יום חדש" בשיתוף פעולה מיוחד עם שקל!

אחרי ששחרר לנו את "עניבות" ו-"עולם אלקטרוני" והשאיר לנו טעם לעוד סוף כל סוף - מוקי משחרר הבוקר (א') את הסינגל החדש שלו בשיתוף פעולה מיוחד עם הראפר והזמר שקל - "יום חדש".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

את המילים והלחן יצר מוקי (דני ניב) בעצמו ועל ההפקה המוזיקלית כמובן אחראי שקל (איל דוידי). השיר הוא הסינגל השלישי מתוך האלבום המתקרב שלו. האלבום החדש יכלול שירים שהופקו על ידי ג'וני גולדשטיין, לואי להב, גלעד שמואלי, ג'ורדי, מתן דרור, ינון יהל, שקל, רוני בראון ואיתי צוק. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

 

 

וכך סיפר מוקי על הסינגל ועל שיתוף הפעולה עם שקל: "הגעתי לשקל אחרי ששמעתי חומרים שהוא עשה לעצמו ולאחרים ואהבתי מאוד את הגישה שלו - השונה מרוב מה שקורה בעולם ההיפ הופ.  שקל יודע להביא נשמה חופשית, סקרנית ופתוחה ליצירה. כשנפגשנו היה לי רעיון לשיר, ממש כמה שורות, וכבר בסשן הראשון אצלו רוב השיר נכתב. כשהקלטנו את השיר הרגשתי שיש בו חלק שמתאים יותר לקול של שקל,  שיש בו מעין פגיעות חשופה, וכך הוא הפך שותף גם לביצוע".

תגיות
תגובות