נתן את הנשמה: רן דנקר הופיע באמפי שוני וזה מה שחשבנו. אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

נתן את הנשמה: רן דנקר הופיע באמפי שוני וזה מה שחשבנו

אחרי שזכה באמן השנה ובשיר השנה, רן דנקר הופיע השבוע בפעם הראשונה בקריירה שלו באמפי שוני • זה מה שחשבנו

אין ספק שהשנה האחרונה הייתה בין הטובות בקריירה של רן דנקר. הוא שחרר להיטים שהושמעו בכל מקום, חזר לפסטיגל וגם זכה בזמר השנה ובשיר השנה במצעדים השונים. כדי לחגוג את זה הוא פתח בסיבוב הופעות ברחבי הארץ ואמש (ג') הגיע להופעה השנייה שלו השבוע באמפי שוני. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנקר החל את ההופעה בגרסת אקפלה של "בית משוגעים" בזמן שהוא יורד לכיוון הבמה. לאחר מכן המשיך עם השירים "משהו אחר"  ו-"כשאומרים לי לא" שהקפיצו את הקהל. הוא פתח ואמר עד כמה הוא מתרגש מההופעה הראשונה באמפי שוני והודה לקהל שהגיע. אחר כך  הוא שר את הלהיט "בואי נעזוב" אבל בגרסה יותר אלקטרונית וקצבית מהמקור וכל הקהל שר איתו. מיד לאחר מכן הוא שר קאבר של "מה אתה רוצה" של אלה לי ועשה אותו בצורה כל כך שונה שאפילו לנו היה קשה לזהות את השיר בהתחלה. 

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

הערב המשיך עם השירים "בלי בלמים" ו-" אמילי" כאשר הוא מספר לנו גם על הסיפורים מאחורי השירים האלו.  ואז עלה לשיר את "בית" בזמן שהוא מנגן בקלידים והמשיך מיד עם "מלאכית" ו-" מה שלא הספקתי לומר" כשהוא יושב באמצע הבמה ומנגן בגיטרה.

אחד מהשיאים של הערב, היו כאשר דנקר החל לשיר את "גוליית 2" והקהל הבין מיד מה זה אומר וצרח כאשר נונו עלתה להצטרף לשיר ביחד. רן סיפר לנונו עד כמה הבת שלו אסיה מעריצה גדולה שלה ואז הם המשיכו ביחד לשיר את "ליבינג דה דרים" וגם עשו קאבר של "אפס מאמץ". השניים הוכיחו כי הם שילוב מפתיע, מרענן והביאו איזשהו טויסט לערב המיוחד.

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

דנקר המשיך עם "רובינזון קרוזו", הלהיט המשותף שלו עם סטטיק ובן אל, כאשר על הבמה הושקפו מלא אורות ירוקים. כמובן שלהיטי העבר לא נזנחו מאחור, ויחד עם אווירת הנוסטלגיה דנקר פצח ב"אני אש" כאשר כל הקהל השתגע ושרו את כל המילים בשאגות.  לסגירת ההופעה הוא שר אני הלהיטים הגדולים ביותר שלו "בית משוגעים" ו-"השמלה החדשה שלי" בזמן שהוא קופץ ורוקד על הבמה והקהל ביחד איתו. הוא סגר את ההופעה עם "שווים" ו"עוד מעט" - שיר פתיחה של "השיר שלנו", הסדרה שהכירה אותו לקהל לפני 18 שנה. 

למרות כמות האנשים, דנקר הפך את ההופעה הזאת ליותר אינטימית. במשך כל ההופעה רן רקד וקפץ על הבמה, הוא השתעשע עם הקהל ונעזר בפרופסים ועוד דברים שנזרקו אל הבמה. בנוסף הוא גם חשף סיפורים על הילדות בנתניה, על החיים בניו יורק וגם על הבנות שלו.

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

הכוכב הפתיע עם יכולות ווקאליות מטורפות, אנרגיות משגעות והאפקטים והסאונד היו מעולים.  אם להיות כנים גם לאלו שלא הכירו חלק מהשירים - הייתה חוויה מהנה, אי אפשר שלא ליהנות מהפרפורמר האדיר. רואים שדנקר נהנה ממה שהוא עושה ומגיש לקהל אהבה. בשנים האחרונות הוא מעדיף להתמקד בקריירת המוזיקה על פני השירה, וזה לחלוטין מהלך משתלם. רואים שדנקר לגמרי 'אינטו-איט' ונותן את הלב והנשמה בכל הופעה שלו. הוא אולי בתעשייה כבר קרוב לעשרים שנה, אבל הוא נהנה כאילו זאת השנה הראשונה בחייו, והתחושה הכייפית והאנרגתית הזו לגמרי מועברת בעוצמה לקהל שמחבק חזרה. 

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות