על גג העולם: סטטיק ובן אל בסינגל בינלאומי חדש. באדיבות יח"צ

על גג העולם: סטטיק ובן אל בסינגל בינלאומי חדש

אחרי שנכנסו לראשונה למצעד הבילבורד סטטיק ובן אל לא עוצרים והיום (ו') משחררים שיר בינלאומי חדש הנקרא "Psycho" שמבסס עוד יותר את מעמדם כהרכב הישראלי המצליח ביותר בעולם

מה הקשר בין ג'סטין ביבר, סלינה גומז ומיילי סיירוס? כולם עבדו עם המפיק רוק מאפיה שכותבים ומפיקים כבר שנים לאמנים הגדולים בעולם ואחראים על הלהיטים הגדולים כמו "Kill Em With Kindness" ו-"Can't Be Tamed". מי שעוד מצטרף לרשימה הארוכה שלהם הם הצמד שלנו - סטטיק ובן אל ואנחנו לא יכולים להיות פחות גאים. הבוקר (ו') הם משחררים את השיר המשותף הנקרא "Psycho".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו השם יש לשיר ביט וקצב פסיכי. הוא כולו בסגנון ראפ והיפ-הופ שאותם מביא סטטיק בצורה מושלמת עם ההשתלבות של קולו של בן אל שמשתלב מצויין. השניים גם שחררו קליפ שצולם בלוס אנג'לס וכולו באווירה אפלה וקרימינלית שבו רואים אותם מאחורי הסורגים עוקבים אחרי בת שהם מחבבים. הקליפ מתאר טוב גם את מילות השיר שבהן הם מתאהבים בבת הטיפה פסיכית ומהסוג של "הבאד גירל".

 

לרגל יציאת השיר סטטיק ובן אל שיתפו: "אנחנו סופר נרגשים להשיק היום סינגל בינלאומי חדש אותו יצרנו עם רוק מאפיה שעבדו עם אמנים שאנחנו מאד מעריכים כמו אמינם וג'סטין ביבר. אנחנו נמצאים כרגע בלוס אנג'לס על מנת לקדם את השיר החדש אבל הלב שלנו נמצא בישראל ואנחנו מקווים שהקהל שלנו בבית יתחבר לשיר הזה ויחבק את הדרך שאנחנו עושים גם בחו"ל - כי הדרייב שלנו הוא להסב גאווה לאחים ואחיות שלנו בישראל".

תגובות