סיכומוזיקלי: עדן חסון לכבוד המופע ונגה ארז חוזרת. יניר סלע

סיכומוזיקלי: עדן חסון לכבוד המופע ונגה ארז חוזרת

גם השבוע כמו בכל שישי הכנו במיוחד עבורכם רשימה של השירים שיצאו במוזיקה הישראלית במהלך השבוע! הפעם תוכלו למצוא ברשימה: סינגל חדש של נגה ארז המדהימה, חדש של עדן חסון רגע לפני מופע הענק בירקון, שי המבר עושה עומר אדם ועוד כמה זמרים שאתם לגמרי חייבים להכיר • האזנה נעימה!

עוד שבוע עבר לו והגיע הסופ"ש ואיתו כמובן, הסיכומוזיקלי. אין דבר שאנחנו יותר אוהבים מלשבת ולהאזין למוזיקה הישראלית המדהימה שיצאה השבוע. הפעם יש לנו כמה שירים ממש שווים שאנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס. מוזמנים להצטרף אלינו לכמה דקות של רוגע וכיף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נגה ארז - NAILS

והנה גם עכשיו חוזרת הכוכבת הבלתי מעורערת והבינלאומית שלנו - נגה ארז. וכמובן שגם הפעם היא מפתיעה אותנו לגמרי עם שיר מעולה בקצב מצוין שרק גורם לנו לרצות לרקוד ולשמוע אותו בריפיט. הקליפ מטורף לגמרי ורק ממליצים לכם ללכת ולהקשיב - אין ספק שתתמכרו בדיוק כמונו ותפלו לקסמיה.

לסיכום: נמסנו

 

עדן חסון - עושה לי צרות

ממש בימים אלו עובד עדן חסון על מופע ענק ומטורף שיתקיים ב-2.6.22 בפארק הירקון תל אביב. רגע אחד לפני, כשכולנו עוד מחכים ומתכוננים, הוא משחרר סינגל חדש בשם - "עושה לי צרות" שכתב והלחין בעצמו. כזכור, ממש לא מזמן הוציא את "בואי נישן על זה" ועוד לפני שהספקנו בכלל להנות ממנו עד הסוף, כבר עכשיו נוסף שיר חדש שנוכל להקשיב לו בדרך להופעה.

לסיכום: לא יכולים לחכות

 

יונתן דרזי - ברחוב שלך

אם עדיין לא יצא לכם להיתקל ביונתן דרזי, זה הזמן שתכירו אותו. בתחילת השבוע שיחרר את הסינגל הרביעי שלו והאמת? למרות שהוא רק הרביעי, מרגיש שהוא נמצא איתנו כבר שנים. ההרגשה שהשיר מעביר כזאת מנחמת ויחד עם הקול המדהים של יונתן וצלילי כלי הנגינה שמשתלבים בצורה מושלמת - אנחנו התאהבנו! ממש בעוד כמה ימים, הוא יוצא עם מופע הבכורה שלו שיתקיים בבר גיורא ת"א בתאריך 30.06.22, בטוחים שיהיה שווה.

לסיכום: לא יכולים לחכות

 

אלדד כהן - נסיך

את אלדד הכרנו לראשונה בתכנית "הכוכב הבא", שם הוא ביצע את השיר "כלום לא טעים" של קרן פלס והמיס את הלבבות של כולנו. מאז הספיק להתחבר אל היוצר המדהים נעם חורב ויחד פתחו בדרך חדשה שהובילה את אלדד למציאת זהות אמנותית ומוזיקלית. אלדד הוחתם בהליקון ארומה מיוזיק והשבוע הוציא את השיר "נסיך" שמילא אותנו בהמון רגשות מכל הסוגים. היה ממש כיף להאזין, מוזמנים גם אתם.

לסיכום: מיוחד ושווה!

 

מאי מלר - זהב

השיר של מאי - "זהב" כל כך מדהים, וכדי להסביר עד כמה, הנה מה שמאי כתבה בעצמה - "אני נזכרת ששרנו את השיר בפעם הראשונה באולפן. ישבנו עם גיטרה קלאסית, פריטות פשוטות, וריח של פירות חתוכים על השולחן. תחושה של קלילות באוויר. ברגע, יושי ואני הרגשנו שהקסם קורה. משהו שאם ננסה להסביר במילים, הוא יעלם". והנה מה שהוסיפה - "חלק בלתי נפרד מהיצירה הזו, הוא החיבור שלי עם נשים מופלאות בחיי". מדהימה לגמרי!

לסיכום: פשוט ויפה

 

דיוויד זיטון - בא לי משהו טעים

את דיוויד זיטון כבר כולנו מכירים. אמנם הוא הוציא רק שני סינגלים, אבל בכל פעם מחדש שמגיע שיר שלו ואנחנו כותבים עליו כאן בסיכומוזיקלי, אנחנו מגלים כמה מוכשר הוא. את השיר החדש "בא לי משהו טעים", הלחין וכתב יחד עם מתן עגמי ועם ההפקה של עומרי ששון, 26 ADIO. בטוחים שעוד נשמע עליו המון!

לסיכום: כוכב

 

רוני וקנין - זה בסדר

בשיר כזה לא ציפינו להיתקל היום. רוני וקנין בת 25 והיא זמרת, יוצרת, כותבת ומלחינה. הסינגל החדש "זה בסדר" הוא רק אחד מתוך ה-EP שעתיד לצאת בקרוב ובעקבות השיר הזה, אנחנו ממש לא יכולים לחכות. את המילים והלחן יצרה בעצמה יחד עם ההפקה המוזיקלית של בן שופן ואנחנו חושבים שהם עשו עבודה מדהימה ויצרו שיר כיפי בטירוף שמוציא ממנה צדדים מטורפים! מחכים לשמוע ממנה כמה שיותר.

לסיכום: מטורפת

 

קולורידוס - סיפור כיסוי

קולורידוס (או צבעים בעברית) הם קבוצה של אמנים (בר בארגו גרופר, אורן כץ, גדי סול סולימנוב ו-"קולומביאנית" - מאי אלבז) שהחליטה לאחד בין התרבות הלטינית והדרום-אמריקאית אל תוך הפסקול הישראלי. השיר "סיפור כיסוי" לגמרי מוכיח שהם עושים את זה בצורה מטורפת! השיר מקפיץ ובועט ואין ספק שיכול להיתקע לנו בראש במשך שעות.

לסיכום: אהבנו ממש!

 

 

שווה האזנה

שי המבר - לבד על המיטה

בכל פעם מופתעים משי המבר, אבל הפעם זה כבר מוגזם! הפעם שי התארחה בגלגלצ בתוכנית "גלגלייב עם דלית רצ'שטר" וביצעה את השיר לבד על המיטה של עומר אדם בגרסה מדהימה שרק היא יכולה לעשות!

 
תגובות