סיכומוזיקלי: אנה זק בלייב וצחי הלוי חוזר למוזיקה. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: אנה זק בלייב וצחי הלוי חוזר למוזיקה

סוף סוף שישי הגיע, סוף סוף אנחנו יכולים להירגע עם המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע. היום בסיכומוזיקלי יש לנו כמה זמרים ושירים שלא תרצו לפספס • האזנה נעימה!

היום בסיכומוזיקלי יש לנו שירים מדהימים ויפים שאנחנו כבר יודעים שלא נפסיק לשמוע בקרוב. צחי הלוי חוזר למוזיקה ובגדול אחרי שזכה בתוכנית "הזמר במסכה", לירי אוזן בסינגל חדש וכיפי, אנה זק בביצוע לייב לשיר האהוב שלה ועוד המון... מוזמנים להצטרף ולהכיר את כל מה שחדש השבוע במוזיקה הישראלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

צחי הלוי - הכל תקוע

את צחי הלוי כולנו מכירים ואוהבים בתור השחקן המוכשר שנמצא בערך בכל סדרה שקיימת. כזכור, ממש לפני שנה וחצי, השתתף צחי בתוכנית "הזמר במסכה" וזכה במקום הראשון ולגמרי מגיע לו. עכשיו, חוזר צחי בגדול לעולם המוזיקה ומשחרר את הסינגל החדש שלו - "הכל תקוע". הנה מה שסיפר צחי על היציאה של השיר - "מוזיקה הייתה ונשארה התשוקה שהובילה אותי בחיים. בנקודת הזמן הזאת בחיי, ולמרות שלאורך העשור האחרון השקעתי את כל כולי בללמוד ולהתנסות בעולם המשחק, המוזיקה קצת נדחקה לשוליים" והוסיף - "ההשתתפות בזמר במסכה נתנה עוד דחיפה לרצון לחזור ליצור מוזיקה בצורה עקבית ולמצוא את הדרך לשלב בין התשוקה הראשונית - המוסיקה, לתשוקה החדשה שמלווה אותי מזה עשור - המשחק.

לסיכום: אהבנו בטירוף

 

לירי אוזן - עדן

על לירי כבר כתבנו בעבר, אבל אם אתם לא זוכרים - לירי היא בת 28, כותבת, מלחינה, מפיקת קליפים ותסריטאית. הפעם, שחררה את הסינגל החדש שלה - "עדן" שהפיק אביחי נפתלי. השיר מדבר על החיים לצד גבר בשם עדן ומתאר את החיים לצידו כמן נסיעה ברכבת הרים - בין גן עדן לגיהינום. השיר מעולה ונעים וממליצים לכולכם ללכת לשמוע.

לסיכום: מיוחדת

עדיאל בראל - מבולבל

השבוע שיחרר עדיאל את השיר השביעי שלו - "מבולבל" שמציג צד חדש ואישי שלו ועל החיים עצמם. עדיאל התחנך בישיבה אך הרגיש קצת לא קשור לשם. בגיל 16, החליט לעזוב אותה ולחקור מחדש את הקשר שלו עם היהדות והאמונה. בזכות המסע שעברף הצליח לגבש את עצמו ולבנות בית ומשפחה. על חלק מהקשיים שחווה, מספר בשיר החדש.

לסיכום: מעניין ממש

 

רומי או - תאומים אדומים

הדבר הראשון שאליו שמנו לב כשהתחלנו לשמוע את השיר זה דווקא הקליפ השונה שלו. כבר ברגע הראשון קיבלנו וייב טוב ומנחם, גם מהמנגינה, גם מהקליפ והאפקט המיוחד בו ובמיוחד - מהקול המיוחד של רומי. "חששתי מההוויה הישראלית שזכרתי. הופתעתי לגלות רוגע עצום בתל אביב ובאנשים שחיים כאן, גם כשמפחיד או מציק. אולי משהו בלחיות ליד החוף נותן לאנשים יותר אוויר. פתאום הכל נראה ונשמע לי יפה יותר משזכרתי" מספרת ואנחנו לגמרי מתחברים.

לסיכום: משהו חדש, ישן ושווה

 
 

ליאל מליניאק - ככה זה

השיר החדש של הזמרת ליאל - "ככה זה", מספר על סיפור אהבה שלא הצליח מנקודת מבטה של האישה בסיפור, ויש שם כל כך הרבה עומק. הנה מה שסיפרה ליאל - "העבודה על השיר הזה הייתה מדהימה בשבילי מרגע ההפקה, השירה ועד לצילומי הקליפ שנערך במשך שלושה ימים רצופים, נהנתי מכל רגע ואני שמחה להראות עוד צד נוסף שלי במוזיקה שעוד לא ראו".

לסיכום: מרגש

 

אלי בי - כיסא

מלא זמן חיפשנו זמרים חדשים בסגנון כמו של אלי. שמחנו להקשיב לסינגל החדש שלו " כיסא" שהוא בעצם שיר מחאה על אנשי הפוליטיקה ובעלי ההון בישראל. אנחנו מעריכים מאוד כשזמרים מחליטים להביע את עצמם ודעתם בצורה כזו או אחרת בעזרת המוזיקה והשיר עצמו קליט וכיפי. אהבנו!

לסיכום: לכו להאזין

 

שווה האזנה

אנה זק - מי זאת

והנה התארחה אנה זק בגלגלייב עם דלית רצ'שטר ושברה את האולפן עם הלהיט החדש והממכר שלה בלייב - "מי זאת". השיר לא מפסיק להתנגן לנו בלופים בכל מקום שאליו אנחנו מגיעים וגם עכשיו, היא לא אכזבה!

 
תגובות