סיכומוזיקלי: הראל סקעת מתחבר לצה"ל. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: הראל סקעת מתחבר לצה"ל

אולי רק עכשיו התחיל החופש הגדול אבל וואו איזה שבוע היה במוזיקה הישראלית! ולכן, כמובן שגם הרשימה של הסיכומוזיקלי שלנו השבוע מפוצצת וארוכה מהרגיל. רוצים להכיר את השירים החדשים שיצאו? מוזמנים להצטרף אלינו ולשמוע את השיר החדש של מוקי, אודיה ואפילו ביצוע חדש של הראל סקעת • האזנה נעימה!

עוד שבוע, עוד סיכומוזיקלי. וכן, הפעם אפילו אנחנו לא הצלחנו לעמוד בו מרוב שהוא ארוך. לא הצלחנו לבחור מרוב שיצאו כל כך הרבה שירים טובים ובמיוחד בגלל זה, החלטנו להאריך אותו בצורה חד פעמית ומיוחדת! מבטיחים לכם שאתם לא תתאכזבו. מלא שירים שאנחנו בטוחים שלא אנחנו ולא אתם תצליחו להפסיק לשמוע. מוזמנים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוקי - מה שעובר עליי

שיר שלגמרי עשה לנו את השבוע היה החדש של מוקי - "מה שעובר עליי". כהרגלו, גם הפעם מוקי מוכיח לנו שכמוהו יש רק אחד - וטוב שכך. בשיר קצבי, כיפי ונותן אווירה קיצית ומרעננת, שלא משאירה אותנו אדישים וגורמת לנו לפזז בהנאה ממקום למקום, ובנינו - זה הכי כיף בעולם! מאחורי הקלעים של השיר נמצא מוקי עצמו יחד עם ג׳ימבו ג׳יי, גיל ויין, יוסף בך שכתבו את השיר והלחינו אותו יחד עם איתי צוק, שגם הפיק מוזיקלית את השיר יחד עם רוני בראון.

לסיכום: מוקי יש רק אחד

 

זהבה בן & דודו אהרון - לא רוצה להתחתן

מה קורה ששניים מהשמות הכי חמים במוזיקה הים-תיכונית משתפים פעולה? התשובה היא להיט! דודו אהרון וזהבה בן בשיתוף פעולה מעולה לקיץ, המצליח לתת מקום לשני הכשרונות האדירים הללו ואנחנו לגמרי צופים לשיר עתיד כלהיט שיושמע בכל מקום בארץ.

לסיכום: לא יוצא לנו מהראש

 

אודיה - בימים ההם

אחרי שהפכה לאחת הזמרות המושמעות בארץ בשנה האחרונה, כבשה את קיסריה וכיכבה יחד עם עדן חסון על במת פארק הירקון (שם סיפקו לנו רגע רומנטי במיוחד), נראה כי אודיה לא מתכוונת לעצור וממשיכה ללחוץ עם הרגל חזק על הגז. השבוע, שיחררה הזמרת הצעירה את השיר החדש שלה "בימים ההם", אותו כתבה יחד עם אושר כהן שגם עיבד והפיק את השיר יחד עם לידור עייש. נאמר המון על כך שהיא לא מפסיקה להפתיע וגם הפעם, היא לא מאכזבת ומוכיחה שמעבר ליכולת המעולה שלה להגיש שיר, היא גם אחת מהיוצרות האיכותיות שלנו בארץ.

לסיכום: אחת לדור

 

מארינה מקסימיליאן & איתי גלו - עולה על שולחנות

כל כך אוהבים כל פעם שאנחנו מגלים שלמארינה מקסימיליאן יוצא שיר חדש. והפעם, התלהבנו אפילו יותר כשגילינו את השיתוף פעולה המיוחד שנוצר כאן. השיר החדש - "עולה על שולחנות" הוא גם שיתוף פעולה ראשון בינה לבין איתי גלו, דיג'יי ומוזיקאי שאנחנו אישית מאוד אוהבים. את המילים והלחן כתבה מארינה עם היוצר המוכשר רון ביטון ועל ההפקה המוזיקלית כמובן - איתי. השילוב בינהם יצר שיר מעולה שאנחנו בטוחים שלא נפסיק לשמוע בקרוב!

לסיכום: פשוט כיף

 

הגר יפת ורון כהן - סוף העולם

הגר יפת שיחררה השבוע את הסינגל שלה, "סוף העולם", הנושא שם זהה לזה של אלבום הבכורה שלה שראה אור גם השבוע. הסינגל הוא שיתוף פעולה מרענן עם הראפר רון כהן. שילוב הסגנונות של השניים יוצר דואט מסקרן וחדיש, שלא שמענו כמותו הרבה זמן.

לסיכום: מיוחד!

 

אביחי הולנדר - כל לילה

את השירים של אביחי אנחנו כבר מכירים ואוהבים, הפעם שיחרר שיר אהבה וחמוד במיוחד שנכתב לכבוד חגיגות שנות ה-30 שלו ושל זוגתו שיחולו בשבוע הבא. והנה מה שסיפר על השיר: "השיר הזה בשבילי הוא בריחה של ממש. רגע לא לחשוב יותר מידי, להתנתק, פשוט לשיר בחיוך ובחיות שטמונים בי, רגע נטול אימה, נטול כעס או כאב. בין השירים שלי הייתי חייב לעצמי אחד כזה, ובזכות הדחיפה של אלצ'קו הוא אצלכם. מקווה שיעשה לכם טוב לפחות כמו שהוא עושה לי, ולה". אביחי מופיע בגריי תל אביב, יום שבת ב-3.9.

לסיכום: לשמוע בכל לילה

 

מיקה משה - את לא אמיתית

את מיקה משה פגשנו לראשונה בתוכנית “בית ספר למוזיקה" וכבר אז היה ברור שמדובר בכוכבת! מלאה בכריזמה עם קול מלאכי, היה ברור לנו שהיא לגמרי פה כדי להישאר. השבוע שיחררה משה סינגל חדש המדבר על נושא קרוב לליבה, על הקנאה והרדיפה אחרי השלמות. משה אף התנסתה לראשונה בכתיבה בסינגל הנוכחי ונתנה לו עוד טאצ׳ אישי שלה.

לסיכום: אהבנו מאוד!

 

חיים כהן והנוודים - קטנתי

חיים כהן הוא יוצר ומוזיקאי בן 30 ובשנים האחרונות הוא עובד על אלבום הבכורה שלו. והאמת היא שאנחנו מרגישים שלא צריך להוסיף יותר מדי מילים על השיר המקסים הזה חוץ מלשמוע אותו. ובכל זאת, הנה מה שסיפר חיים בעצמו: "כשהייתי נער, ברחתי מהבית והרגשתי לא שייך לעולם הדתי ולחברה המודרנית. מצאתי את עצמי מטייל המון ומרגיש שייך רק כשאני בטבע. "קטונתי" מספר על הילד הפנימי שבתוכי שעדיין מחפש מקום להשתייך אליו ולמצוא את האלוהים מהמקום הפנימי הכנה, בלי מסיכות. המקום הזה נמצא בעיניי במוזיקה ובטבע והוא מתרחש רק כאשר אני בא בענווה ומבין שאני לא יכול להבין הכול. מכאן מגיעות מילות השיר - "קטונתי מלהבין".

לסיכום: מרגש

 

מור בן סימון - אינטואיציה

מור בן סימון הוא שם חדש בסאגת המוזיקה הישראלית, הוא שיחרר את הסינגל הראשון שלו לפני כשלוש שנים, וכעת שהתנאים הבשילו, הוא משחרר את הסינגל השני שלו.
בן סימון כתב והלחין את השיר, ולגמרי מרגישים את האמירה האישית שלו בתוכו. אנחנו בטוחים שזו לא הפעם האחרונה שנשמע ממנו!

לסיכום: נשארנו עם טעם של עוד

 

רון ואנשי הצפון - כמה את יפה

רון ואנשי הצפון הם להקה שגרים בהוד השרון. הם מורכבים מרון רווה שהוא הסולן, הכותב והמלחין, יועד (ג'וס) בן דוד שהוא הגיטריסט, עידו (דוג'ו) לוי על הבס ודניאל (שעשע) שעשוע על התופים. בימים אלה הם מסיימים את העבודה על האלבום שלהם ובנתיים שיחררו לנו שיר הנקרא "כמה את יפה" שעשה לנו וייב טוב של קיץ.

לסיכום: כיפי

 

שווה האזנה

הראל סקעת - כמה עוד אפשר

השבוע התארח הזמר האהוב הראל סקעת בתכנית גלגל"צ "מדינה בדרך" עם הדר מרקס ועשה ביצוע מיוחד לשיר "כמה עוד אפשר", עם טוויסט צבאי ומקורי בהחלט.
במקום לבצע את השיר בצורתו המקורית, המילים התחלפו לבדיחות צבאיות וחוויות מהמסגרת הצהלית, שהפכו את שידור הבוקר למצחיק וקליל עם שדרוג מיוחד שהיה מתבקש כשמדובר בתחנת רדיו שכזו.

 

ברק ביטון & שקל ועלמה זוהר

כולנו מכירים את השיר האייקוני - "מיגל - שיר אהבה אינדיאני" של עלמה זוהר. אז הפעם, ברק ביטון לקח את השיר ויצר ביצוע מיוחד משלו עם גרסה חדשה שבה לוקח חלק שקל ואפילו עלמה זוהר בעצמה. התאהבנו!

 
תגובות