סיכומוזיקלי: אודיה ומאור אדרי בלהיטים חדשים. ערן לוי

סיכומוזיקלי: אודיה ומאור אדרי בלהיטים חדשים

שוב שישי הגיע, עוד סיכומוזיקלי כאן והשבוע יש לנו לא מעט זמרים אהובים שמככבים ברשימה. אנחנו לא רוצים לעשות יותר מדי ספויילרים, רק נגיד ששווה להצטרף ולהנות ביחד איתנו • האזנה נעימה!

כרגיל עוד שבוע עמוס עבר עלינו, אבל אי אפשר לשכוח לרגע מהסיכומוזיקלי והרשימה המיוחדת שהוא מביא איתו השבוע! אין ספק שיצאו המון שירים שאהבנו, אבל אספנו בשבילכם את חלקם לרשימה מעולה שתעשה לכם נעים על הלב (ועל האוזן). הפעם ברשימה: מאור אדרי, אודיה, נטע ברזילי ועוד רבים...

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאור אדרי - חצי לב

ונפתח את הסיכומוזיקלי הפעם עם השיר החדש של מאור אדרי האהוב - "חצי לב". השיר מדבר על מערכת יחסים שבה האישה ויתרה על הזוגיות אבל הוא עדיין חושב על למה זה נגמר ומנסה להתגבר. ומה יותר טוב שחוץ מהשיר המעולה, מככבים בו גם שני כוכבים שאנחנו אוהבים - כוכב הרשת אליאל אדרי שגם כתב את השיר ובת הזוג של נת'ניאל בוזוליק -עדן בן זקן.

לסיכום: מוצלח

 

אודיה - אינטלקטוערס

השנה הזו לא יכולנו להתעלם מהזמרת המדהימה אודיה, שפרצה אלינו ברגע ומאז לא מפסיקה לכבוש אותנו בכל להיט חדש. השבוע שיחררה את הסינגל החדש שלה - "אינטלקטוערס", שיר טוב ומפתיע. את השיר היא כתבה והלחינה יחד עם עידו נצר, עמית מרדכי (Triangle) שגם הפיקו את השיר.

לסיכום: בועטת

 

רגיני - אמיתי

אם חיפשתם זמרת מיוחדת שתשגע אתכם לגמרי - מצאנו בשבילכם את התשובה. רגיני הוציאה השבוע את הסינגל השני שלה וגם הראשון שיוצא לרדיו ואנחנו נשארנו בהלם מוחלט. מעבר לשיר הכיפי והקליט, הוא מלווה בקליפ מטורף שמציג את כמה שהריקוד הוא חלק משמעותי מחייה של רגיני. השיר מדבר על גבר שמשחק את המשחק כדי להראות כמה הוא גברי, מחוספס ומתוחכם אבל האמת היא שזה פשוט שיר על האמת שנמצאת בתוך אנשים.

לסיכום: שיר מהסרטים

 

האחים דוליס - אני ועצמי

את האחים דוליס אנחנו כבר מכירים מהעבר, אבל אם לכם עוד לא יצא לשמוע אז הנה: יואב בן ה-31 ולירי בת ה-27 דולינסקי הם אחים שיוצרים מוזיקה יחד. את השיר החדש שלהם - "אני ועצמי" הם הלחינו למילים של הפזמונאי המוערך ברק פלדמן והוא מצטרף לרשימה של השירים שעומדים להיכנס לאלבום הבכורה שלהם - שאנחנו לגמרי מחכים לשמוע.

לסיכום: מוכשרים

 

עומר קפלן - I'm ready

עומר קפלן, כותב ומלחין באנגלית ובעברית מספר על הסינגל הראשון שלו: "זה שיר על געגוע למישהו אהוב והמתנה בכל יום לשובו, על האנשים שאתה משאיר מאחור כשאתה ממשיך הלאה, ועל להיות מוכן לשחרר". את המילים והלחן כתב עומר בעצמו יחד עם ההפקה המוזיקלית של עברי לידר ואריאל טוכמן המדהימים!

לסיכום: הוא לגמרי מוכן

 

אביב חרזי - בסוף נצא מזה

את אביב חרזי אנחנו מכירים מהתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ושם הגיע לשלב מאוד מתקדם עד כדי כך שקבע הקהל שהוא האודישן הטוב ביותר בפער של מעל ל-70% מהמקום השני לשיר "מציאות אחרת". הוא רק בן 22 וכבר מוציא סינגל מפוצץ שנקרא "בסוף נצא מצה" שכתבו בשבילו היוצרים המוכשרים תמר יהלומי ויונתן קליפי.

לסיכום: יש לו את האקס

 

נוי ארז - אדם שפעם הכרתי

בשיר החדש של נוי ארז - "אדם שפעם הכרתי" מספרת נוי על סיפור מערכת יחסיה עם אחיה הגדול שהשתנה ברגע בגלל משבר ביחסים וקרע משפחתי גדול. זה מה שסיפרה על השיר: "כשיובל וחנן יה ביקשו ממני לבוא עם רעיון לשיר, ישר קפץ לי הרעיון על הקשר המורכב שלי עם אחי הגדול. זמן קצר אחרי כן הצטרף גם אהוד שגב המוכשר, שמן הרגע הראשון דיברנו באותה שפה מוזיקלית והוסיף גוון נוסף ומיוחד לשיר. בהתחלה פחדתי להיחשף ולחשוף כך אבל הרגשתי שאני מוכרחה לעשות זאת בכדי להתמודד עם הכאב העמוק והקרע בדרך היחידה בה אני יודעת לעשות זאת - המוזיקה".

לסיכום: מקסים!

שווה האזנה

רון ונטע ברזילי - האהבה אשר בינינו

כחלק מהסרט "אני לא" של תומר הימן שיוצא בימים אלה ברשת בתי קולנוע לב, הוציאו רון ונטע בריזלי את הקאבר המיוחד והאישי שלהם לשיר "האהבה אשר בינינו" של ששי קשת אשר הופיע בסרט "נורית" ב-1972 וחוגג השנה 50 שנה לצאתו. מיוחד ממש!

 

שמואל - תעצרו את העולם (אקוסטי)

לפני כחודש וחצי שיחרר שמואל פרדניק את סינגל הבכורה שלו - "תעצרו את העולם", מאז זכה להצלחה רבה, בעיקר בטיקטוק בתור אחד המוזיקאים הדתיים הראשונים בארץ שפורצים שם. עכשיו הוציא גרסה אקוסטית ויפה לשיר ואנחנו ממליצים בטירוף ללכת לשמוע!

 
תגובות