סיכומוזיקלי: כל הכוכבים משחררים שירים. טל עבודי

סיכומוזיקלי: כל הכוכבים משחררים שירים

עוד שבוע עבר לו ועוד סיכומוזיקלי שכל כך חיכינו לו כאן. אנחנו לא רוצים לעשות יותר מדי ספוילרים, רק תדעו שהפעם הוא מלא מלא מלא בכוכבים הגדולים שכולנו אוהבים ואתם חייבים להיכנס ולהקשיב • האזנה נעימה!

שוב שישי הגיע ושוב גם הסיכומוזיקלי שלנו פה. השבוע עברנו לא מעט בעולם המוזיקה - עד כדי כך שבקושי הצלחנו לסדר רשימה. הפעם אנחנו מלאים בכוכבים הכי גדולים בתעשייה ובינהם: עדן חסון, אושר כהן, שחר סאול, בר צברי ועוד המון! מוזמנים להצטרף אלינו ולהקשיב יחד איתנו לכל השירים החדשים שיצאו השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - מטפסים על קירות

אחרי שני שיתופי פעולה עם דולי ופן בשירים "את חסרה לי" ו-"כולנו רוצים אהבה" שיחרר השבוע, רגע לפני טו באב שיר חדש הנקרא - "מטפסים על קירות" שאותו כתב יחד עם דולי ופן שגם הפיקו מוזיקלית את השיר. כמו בכל פעם שמוציא עדן שיר חדש, אנחנו התלהבנו וכבר לא מצליחים להפסיק לשמוע.

לסיכום: ממשיך להפגיז

 

אושר כהן ושחר סאול - בסוף נרקוד

שני הכוכבים עם הלהיטים הכי גדולים כרגע - אושר כהן ושחר סאול, נפגשו באולפן והתאחדו השבוע במיוחד בשבילנו בשביל להיט חדש - "בסוף נרקוד". השיר הוא שיר קצבי וכיפי שעומד להפוך להיות הלהיט החדש של המסיבות. הוא מדבר על זה שתמיד צריך למצוא את הטוב - בכל מקום בחיים.

לסיכום: כיף ומסר חשוב 

 

בר צברי - צ'או בייבי ביי

במוצ"ש הקרוב - 13.8, עומד להגיע בר צברי בפעם הרביעית בשנה האחרונה להופעה ברידינג תל אביב. רגע לפני, הוציא לנו סינגל חדש הנקרא "צ'או בייבי ביי" שכתב בעצמו, הלחין יחד עם עדי לוי שעיבדו והפיקו מוזיקלית עם רון בקאל. מפה נשאר לנו רק לחכות לרגע שבו נשמע את השיר בכל מקום ונראה את הקליפ הטריפי הזה גם!

לסיכום: מטורף

 

רוני וקנין - השטויות שלי

בפעם הקודמת שכתבנו על רוני וקנין כשהוציאה את הסינגל הראשון שלה - "זה בסדר", ידענו שמדובר כבר אז בכוכבת. עכשיו, היא ממשיכה להתקרב ל-EP שלה ומשחררת סינגל שני מתוכו "השטויות שלי" שכתבה והלחינה. השיר מעולה והקליפ גם הוא ואנחנו לא יכולים לחכות לגלות מה עוד מסתתר אצלה.

לסיכום: מדהימה

 

לינט - סופים מאושרים

הזמרת לינט, שנחשבת לכוכבת על בטורקיה, חוזרת לשיר בעברית אחרי 30 שנה שבמהלכם יצרה מוזיקה בטורקית. עכשיו, היא משחררת לנו את השיר "סופים מאושרים". את המילים כתב נעם חורב המוכשר עם הלחן המדהים של סתיו שמש ועיבוד והפקה מוזיקלית של יובל בן דוד. כזכור, השתתפה באקס פקטור ומאז הקהל רק חיכה שתוציא שיר בעברית והנה הגיע הזמן! לינט תגיע למופע בהאנגר 11 בתל אביב ב-8.26.

לסיכום: כוכבת אמיתית

 

גיא נאור - לחזור

זה אמנם הסינגל הראשון שלו, אבל מרגיש שהוא פה כבר הרבה זמן. לא צריך להוסיף יותר מדי מילים חוץ מאת הטקסט שהוא עצמו כתב ולהקשיב לשיר המהמם - "כתבתי את השיר על הדחף והרצון לחזור למקום, לתחושה. יש רגעים, טעמים, ריחות שמחזירים אותנו לרגע מסוים, לאדם שאהבנו וחלקנו איתו רגע משמעותי, לתחושה שהלב מתפוצץ. זה דומה למה שאני מרגיש עכשיו, כשהמוזיקה שלי יוצאת לאוויר העולם. אף פעם לא חלמתי כל כך רחוק".

לסיכום: מוכשר

 

שריי גבעתי - אהובי

שריי גבעתי היא שחקנית וזמרת ואת השיר הזה מקדישה לבן זוגה - אור, שאיתו היא חוגגת השבוע עשור. השיר נכתב לאחר שהופיעה וחיתנה זוגות להט"בים עם הקאבר המצליח שלה לשיר "עיישה". ההשראה לשיר הגיעה מהרגעים האלו שחוותה בליווי של הזוגות, מהרגעים הפרטיים שלה ושל בן זוגה וגם האהבה לילדיה. בסופו של דבר יצא השיר "אהובי" שאין ספק שאתם צריכים לשמוע.

לסיכום: מרגשת

 

שווה האזנה

ענבל רז - ספרי להם הכל

השבוע התארחה ענבל רז האהובה בגלגלצ לייב אצל עידו פורת שם היא ביצעה קאבר מיוחד משלה לשיר "ספרי להם הכל" של אבי אברומי. הביצוע הוא ממש מיוחד והיא הצליחה לתת את המקום המיוחד שלה לשיר. אהבנו!

 
תגובות