מרגי שב להאנגר 11 ואנחנו הרגשנו לרגע בפסטיבל מוזיקה בחו"ל. יחסי ציבור

מרגי שב להאנגר 11 ואנחנו הרגשנו לרגע בפסטיבל מוזיקה בחו"ל

אחרי הופעה מוצלחת בסבב הקודם, מרגי שב להאנגר 11 בתל אביב להופעה סוחפת ומלאה בלהיטיו הגדולים • זה מה שחשבנו עליה!

כבר תקופה לא קצרה שאני שומע את מרגי בכל מקום. החל מתחנות הרדיו השונות שלא מפסיקות לנגן אותו ועד ללב הטיקטוק, אז החלטתי להגיע בפעם הראשונה לראות אמש (ה׳) את הכוכב בלייב על הבמה בהאנגר 11 בתל אביב, בהופעת סולד אאוט נוספת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הגענו להאנגר כחצי שעה לפני שעת ההתחלה 22:00, כבר מבחוץ אפשר להרגיש את הבאס. יש לציין לחיוב את ההפקה: התור מסודר, הכל זרם ואפילו עם חיוך. בהמתנה לתחילת ההופעה רקדנו לצלילי Black eyed peas ולהקות נוספות משנות האלפיים. באיחור אלגנטי של כחצי שעה נכבו האורות והתחיל השיר הראשון ״לא להיות לבד״. כבר בשלב הזה הצרחות בלטו באופן חריג וזה רק כשהנגנים נכנסו... כשמרגי נכנס היה נדמה לי לרגע שהצרחות היו כל-כך חזקות שלא שמעתי מוסיקה. כמו רוקסטאר אמיתי באטמוספירה חלומית מלאת עשן, צץ לו הזמר והחל לשיר, הקהל הצטרף מיד.

בסוף השיר המשיכו מיד לשיר נוסף: ״לונה פארק״, בלי דיבורים. הכל רץ מהר בינתיים ובאנרגיה גבוהה. מפה אפשר לציין לטובה גם את הבמה ובעיקר את התאורה - עבודה יוצאת דופן שסוחפת את הקהל ומרימה את המופע בכמה דרגות.

© אלכס נסטר

אציין פחות לטובה את הסאונד, מרגי נעלם לגמרי לפעמים בין המוסיקה. הלהקה הייתה שם, אבל לצערי פחות ממה שציפיתי. היה קשה עד בלתי אפשרי בשבילי לזהות אם באמת הגיטרה מנגנת. אני רואה את הגיטריסט מנגן על הבמה אבל.. לא תמיד שומע גיטרה במוסיקה. הייתי שמח לגרסאות קצת יותר אקוסטיות של השירים ולא משהו שנשמע בדיוק כמו בספוטיפיי. עדיין מרשים לראות את מרגי מחזיק לבד הופעה סוחפת באופן כל-כך מקצועי.

 

© יחסי ציבור

 

המשכנו את ההופעה עם צרור הלהיטים של מרגי הכולל את ״הזוג הזה״, ביצוע יפהפה של ״סגול בהיר״, ואפילו ׳אמבולנס׳ בביצוע יחיד. כל השירים בליווי קהל מעריצים שמכיר מילה במילה את כל השירים, היו חוויה בפני עצמה.

לקראת הסוף מרגי דיבר עם הקהל וסיפר על הדרך החדשה שהוא עושה ועל השירים החדשים בלועזית. הוא ניגן שיר חדש בקו המוסיקלי החדש. וכמובן את הלהיט ׳Sucks to know you׳. בשלב הזה הקהל צרח באנגלית והרגשתי לרגע בפסטיבל מוזיקה בחו״ל.

אפשר רק להעריך את הדרך המדהימה שהבחור הזה עשה. הוא לא נותר מאחור במדפי הריאליטי, עשה מוסיקה מעולה שחדרה היישר ללב ובנה צבא מעריצים (ובעיקר מעריצות) שמכירים כל צליל ורוצים ממנו עוד ועוד.

תגיות
תגובות