רק בשמחות: עברי לידר וג'ורדי משתפים פעולה. אור דנון

רק בשמחות: עברי לידר וג'ורדי משתפים פעולה

סוף כל סוף עברי לידר חוזר הבוקר (א') עם שיר חדש וכיפי שהפתיע אותנו לגמרי ובשיתוף פעולה מיוחד עם ג'ורדי! את זה אתם לא יכולים לפספס • להאזנה

סוף כל סוף עברי לידר חוזר הבוקר (א') עם שיר חדש וכיפי שהפתיע אותנו לגמרי ובשיתוף פעולה מיוחד עם ג'ורדי! את זה אתם לא יכולים לפספס•להאזנהבכל פעם שעברי לידר מודיע על שיר חדש שיוצא אנחנו מתמלאים שמחה. היום (א'), הוא משחרר שיר מקפיץ וכיפי הנקרא "רק בשמחות" והוא לגמרי מתאים לכל חגיגה שרק תחשבו עליה. הפעם החליט עברי לשתף פעולה יחד עם ג'ורדי האהוב שעיבד והפיק מוזיקלית וגם כתב והלחין את השיר יחד עם עברי עצמו, רון ביטון ואיתי שמעוני. אין ספק שמדובר בשילוב מנצח שיצר שיר מושלם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הממכר מתאר לנו רגעים שקורים במהלך החיים. רגעים של מעבר בין אינטימיות לחגיגה. שני אנשים מחליטים להתחתן ועד לרגע זה - הכל אישי ואינטימי. ברגע שמגיעה החתונה - הם בעצם צועקים את האהבה שלהם החוצה. השיר מראה את שני הצדדים והיכולת לאהוב גם את הרגעים הקטנים וגם את הגדולים. מסר מקסים!

 

וזה מה שמספר עברי על יצירת השיר: "כבר כמה שנים טובות שג'ורדי ואני מדברים על לעשות משהו ביחד. לפני כמה חודשים סוף סוף נפגשנו באולפן שלו והתחלנו לשחק עם מוזיקה. בזכות הקסם והכישרון הנדיר שלו ובעזרתם של רון ביטון ואיתי שמעוני המשגעים הרשיתי לעצמי לעוף איתם וליצור יחד את 'רק בשמחות'".

תגובות