סיכומוזיקלי: נתנאל בשיר מבית האח ורן דנקר במחווה. מאי מילו

סיכומוזיקלי: נתנאל בשיר מבית האח ורן דנקר במחווה

שבוע עם מוזיקה מדהימה ומרגשת עבר, שישי הגיע ואנחנו כמובן כאן, יחד עם הסיכומוזיקלי שריכז את כל השירים שיצאו השבוע וגרמו לנו להתרגש, לאהוב ולחייך. היום ברשימה: נתנאל מהאח הגדול בשיר שכבש אותנו עוד מהבית, אברהם טל בשיר נושא לסרט חדש ורן דנקר בביצוע מיוחד לצביקה פיק שהפך לנו את הלב • האזנה נעימה!

עוד שבוע מיוחד כזה עבר, עם אווירה של חזרה למסגרות והתחלות חדשות - אנחנו כאן עם רשימה חדשה וסיכומוזיקלי של שבוע מטורף. השבוע יצאו לא מעט שירים ובקושי הצלחנו להחליט מה ייכנס לרשימה. למרות זאת, בחרנו את אלו שבטוח לא תרצו לפספס, עם הזמרים והזמרות שאנחנו הכי אוהבים ופייר? התרגשנו. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתנאל רודניצקי (בומרנג) - ניו יורק

ממש רגע לפני שנדע אם נתנאל האהוב הגיע לגמר "האח הגדול", הגיע הזמן לקבל קצת מוזיקה ממנו. בבית האח סיפר לא פעם על קריירת המוזיקה שלו והשאיפות שלו בעולם. למי שלא יודע, נתנאל הוא יוצר, כותב ומלחין ושם הבמה שלו הוא "בומרנג". במהלך הקריירה הוא שיתף פעולה עם מגוון אמנים כמו סטטיק, גל מלכה, אלון דה לוקו, עומרי69 ורון נשר. השיר ששיחרר השבוע (בזמן שהוא עוד בבית האח הגדול) נקרא - "ניו יורק" ואותו כתב והלחין עוד לפני שנכנס לבית.

לסיכום: לגמרי שווה האזנה!

 

אברהם טל - הולך קדימה

"ישבתי בנקודה הכי דרומית בקוסטה ריקה, על גבול פנמה, בשעת ערב ליד מדורה, אחרי סשן גלישת גלים משובח, תפסתי גיטרה ושם נולד לו השיר - הולך קדימה". - זה מה שסיפר אברהם טל על השיר החדש והמדהים שלו שהפך להיות שיר הנושא של הסרט "בחורים טובים". ומוסיף: "כמה שבועות אחר כך, כשחזרתי לארץ, נפגשתי עם הבמאי, ארז תדמור והמפיקים לצפייה ראשונה ותוך כדי צפייה אני מבין בהתרגשות, שהשיר לסרט כבר נכתב וכל הנקודות מתחברות". כיף לשמוע וכיף להרגיש.

לסיכום: נוגע ונעים

 

כפיר צפריר - סוס טרויאני

לשיר כזה לא צריך להוסיף יותר מדי מילים. רק את הדברים שכפיר עצמו סיפר עליו: "שיר שמספר על סבי משה מישון ז"ל, צבר דור שמיני שנולד בטבריה, התגייס אל שורות האצ"ל עוד כשהיה ילד צעיר מאוד ומאז השתתף בכל מלחמות ישראל ההיסטוריות.  לקח לי שנים להתבגר ולהבין שהאיש ראה יותר מדי מלחמות, ריבים בין ילדיו, מדינה שהרגיש שבנה ומתפוררת בין שני ידיו. ולכן, האלכוהול הייתה הבריחה שלו". את השיר הוא מקדיש לכל בני הדור שהקים את המדינה ולחיילים בצבא ההגנה לישראל.

לסיכום: מיוחד

 

ראם בקאל - סוף סוף (האלבום)

את ראם בקאל אנחנו כבר מעריצים וזה ידוע. בכל פעם שיוצא שיר חדש, אנחנו שמחים במיוחד לקבל ולשמוע אותו. הפעם, לא יצא שיר - אלא אלבום! אין מרגש מזה, במיוחד שאנחנו שם ממש מהסינגל הראשון מתוכו. אז אלבום הבכורה המהמם שלו נקרא - "סוף סוף" והוא הופק יחד עם אחיו, רון בקאל המוכשר. בטוחים שאם תלכו לשמוע - לא תתחרטו!

לסיכום: לגמרי סוף סוף

 

אוזי זולטק - סופר וומן

למי שעוד לא שמע עליה, אוזי זולטק היא זמרת ויוצרת מדהימה וגם - כבדת שמיעה. ולמרות זאת, היא מצליחה להוכיח לנו ולעצמה בכל פעם מחדש כמה היא שווה. בשיר החדש "סופר וומן", היא רואה את עצמה ככזו ומראה לכולם שלא משנה מה - גם הם כאלה. היא מעבירה את המסר שברגע שיש למישהו חלום או מטרה - אף אחד לא יכול למנוע ממנו להשיג את זה. אין ספק שמדובר באישה יחידה ומיוחדת - וכך גם השיר המהמם שלה.

לסיכום: מעוררת השראה

 

 

שמואל - תן לי תפילה

עם קול רך ומלטף ומנגינה נעימה כל כך, שמואל פרדניק בן ה-25 משחרר את השיר "תן לי תפילה" ואנחנו כל כך שמחים שיצא לנו להקשיב לו. שיר שכיף להקשיב לו באמצע היום, בשקיעה, בלילה כשממש מאוחר ורק רוצים להירגע ולהפסיק לכמה דקות את החיים העמוסים שלנו. וזה מה שסיפר שמואל על השיר: "תן לי תפילה הגיע אליי בעוצמה מאוד גדולה. הוא מנסה להביע את הגעגוע ולהרגיש את הגעגוע. לגעת בקרבה המתוקה שנוצרת מהמרחק הכי גדול. ניסיתי לרתום את כוחות החיים שמתגלים דווקא מתוך החושך, ומתוך זה 'תן לי תפילה' הגיע אליי, וכמו חבר טוב, הוא תמיד חוזר אליי ברגעים שאני הכי זקוק לו. לפעמים תפילה אחת כנה זה כל מה שאנחנו צריכים."

לסיכום: מרגש!!

 

שווה האזנה

תמיר גרינברג והגבעתרון - סתלבט בקיבוץ

סתלבט בקיבוץ, השיר שכבש את כל המדינה והפך להמנון של ממש בגרסה מיוחדת ופשוט מעולה של תמיר גרינברג יחד עם הגבעתרון. עם הסטייל המדהים של תמיר והשילוב המצוין של הגבעתרון - יצא ביצוע שאתם לא יכולים לפספס. והנה תזכורת להופעה הבאה של תמיר גרינברג שתתקיים ב-22.9 באמפי זאפה לייב פארק ראשל"צעם מופע ענק ואורחות מיחדות כמו נינט, נטע ברזילי וואלרי חמאתי. לא יכולים לחכות!

 

רן דנקר במחווה לצביקה פיק

הביצוע המושלם של רן דנקר לשיר "הרקדן האוטומטי" של צביקה פיק, לגמרי צבט לנו בלב אבל גם ריגש בטירוף. כל כך כיף להרגיש ולראות איך המוזיקה יכולה להחיות את הכל ועם שיר כזה, שזורם בכל הגוף - אנחנו בהיי. תודה לרן על ביצוע יפיפה וכמובן - לצביקה, שאותו לא נשכח לעולם.

 
תגובות