אלסי דול: "אם כולם ירימו לכולם, כולם ירוויחו מזה". אריאל שפיצר

אלסי דול: "אם כולם ירימו לכולם, כולם ירוויחו מזה"

אם אתם לא מכירים את אלסי דול כנראה שאתם לא מתעדכנים מספיק ברשתות כי עם מעל ל-70 אלף עוקבים, אלסי הפכה לכוכבת רשת וזמרת בולטת בארץ. לרגל יציאת הסינגל החדש שלה תפסנו אותה לשיחה בה חשפה את המציאות האמיתית מתחת לחיים ברשתות

אלסי דול היא אחת מכוכבות הרשת הבולטות בארץ עם מעל ל-70 אלף עוקבים בטיקטוק, באינסטגרם וביוטיוב. בנוסף לוולוגים שהיא עושה היא גם זמרת שהוציאה עשרות שירים, EP הנקרא "כוכב אחר", וגם חיממה את אבי אבורמי. לרגל שיחרור הסינגל החדש שלה - "עלה לה" תפסנו אותה לראיון על המשמעות השיר, הזוגיות המתוקשרת עם אלמוג חבר בלהקת מבוא הדודאים ועל הקשיים שהיא חווה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלו?

"בימים אלו אני מקדמת את השיר החדש שלי שיצא לא מזמן שנקרא 'עלה לה'. בנוסף אני שמה את כל האנרגיה שלי ומייצרת תוכן לרשת, לטיקטוק ולאינסטגרם. אני גם עובדת על שירים חדשים ובעקבות ההצלחה של השיר "לבד" ואני עובדת בעיקר על שירים שקטים שאני מתכננת להוציא".

כמו שאמרת הוצאת שיר חדש לפני שבועיים שנקרא "עלה לה",  איך הייתה העבודה עליו?

"המנהלת שלי חיברה ביני לבין לינון יהל ובין לצמד בשם SYNC ולשי פינטו שהם כותבים ומפיקים. הגעתי לאולפן והם השמיעו לי את הסקיצה של השיר שהם עבדו עליו מראש ואיך ששמעתי אותו לראשונה ממש אהבתי והתחברתי לבית ולסגנון שלו כי זאת הייתה הזדמנות לעשות משהו שעדיין לא עשיתי. ממש נהניתי לעבוד איתם והכל נעשה בזרימה ובאווירה טובה".

 

מה המשמעות של השיר?

"מאוד חשוב לי שאנשים ששומעים את השירים שלי יהיה להם למה להתחבר ויגידו 'וואו היא מבינה אותי' או 'איך שהיא מעלה לי את הביטחון'. חשוב לי שהקהל ירגיש רגש כלשהו אחרי השמיעה של השיר. כך שמבחינת המילים של 'עלה לה' זה שיר ממני לכל הבנות שקצת ירד להם המורל לאחרונה והמטרה שלי שהשיר יעלה להם את הביטחון והמוטיבציה שלהם ושמותר להן לעוף על עצמן. במיוחד בעידן של היום עם כל המדיה של היום שמראים רק את החיוך המושלם והזוגיות המדהימה אבל משמיטים את כל התסבוכות בחיים. ובקליפ היה לי חשוב להעביר שמה שמראים ברשת הוא לא תמיד החיים האמיתיים ולפעמיים הם גם קצת פייק כי אני יודעת שזה יכול לפגוע בילדות הקטנות. אני יכולה להעיד על עצמי שהיה לי ממש קשה לראות את החיים 'המושלמים' של אחרים והרגשתי שאני לא בסדר כי יש לי קשיים". 

בקליפ מופיע גם הזמר אלמוג גוזלן - בן הזוג שלך. איך נראית מערכת יחסים בין שני אנשים מתחום המוזיקה?

"האמת שהוא הכיר אותי ואת השם שלי לפני שבכלל שנפגשנו. הוא היה עוקב אחרי באינסטגרם והיה מדבר עליי עם חברים שלו והתעניין בי אבל פחד לשלוח לי הודעה. יום אחד הוא אזר אומץ ושלח לי הודעה ונחשפתי למוזיקה שהוא יוצר עם הלהקה שלו 'מבוא הדודאים'. ואז נפגשנו והוא הפך לזוגיות המשמעותית הראשונה והכי בריאה ושיש ואלמוג הכי תומך ומפרגן בעולם".

@elsie.doll זה בסוף קורה #couple original sound - chris evans supremacy

יש סיכוי לשיתוף פעולה עם מבוא הדודאים (הלהקה של אלמוג)?

"אולי לא עם כל הלהקה אבל אני ואלמוג דיברנו על זה שאנחנו רוצים להוציא שיר ביחד והוא כבר התחיל לכתוב משהו אז יכול להיות שזה יקרה".

וחוץ מאלמוג, עם איזה אמן היית רוצה לשתף פעולה?

"את האמת החלום שלי הוא שיהיה בתעשיית המוזיקה בארץ קצת פחות אגו בין הזמרים והזמרות והייתי רוצה לשתף פעולה עם אנה זק או עם נועה או אלה לי. שיר משותף ביננו יכול להיות מהמם וגם יכול להרים לכולן".

את מרגישה שיש תחרות ואגו בין הזמרות בארץ?

"אני לא יודעת אם זה תחרות אבל יש משהו אבל לא יודעת מה כי אף פעם לא חשבתי על זה יותר מדי לעומק. אבל חבל שאנחנו לא לוקחים השראה מחו"ל ששם פתאום אריאנה גרנדה יכולה לעשות שיתוף פעולה עם ניקי מינאז או לנה דל ריי. כי באמת שבארץ זה יכול להיות ממש יפה ואם כולם ירימו לכולם אז כולם ירוויחו מזה".

את כוכבת רשת עם 70 אלף עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, ציפית וחלמת שתהפכי לכוכבת רשת?

"התחלתי את כל העניין של הרשת בגיל 12 כשפתחתי ערוץ יוטיוב והייתי עושה וולוגים. אז לא ממש הסתכלתי על צפיות כי באותו זמן זה לא היה משהו שבאמת עניין אותי פשוט נורא נהניתי ליצור תוכן ולעשות סרטונים. כמובן שהיום אני יותר מסתכלת על צפיות ולייקים כי אין מה לעשות זאת המציאות שלנו והיום חברות מסתכלות על זה".

© פרטי

מה הם המסרים שתרצי להעביר לקהל שעוקב אחרייך?

"אני משתדלת להראות לקהל שלי שלפעמים גם לא טוב לי ושאני סובלת בצבא ושזה לא הולך לי או אם יש לי אודישן ולא הלך לי. וחשוב לי להעביר שזה בסדר שלפעמים לא בסדר, והכל טוב אם יש ימים שאנחנו מרגישים פחות טוב אצלנו. אולי זה נשמע כמו קלישאה אבל זה נכון שאף אחד לא מושלם וחי חיים מושלמים כי החיים מורכבים מעליות וירידות. אני מקווה שדרך המוזיקה שלי הם יכולו להישען על זה ולקבל השראה לחייים".

יש תחומים נוספים שיכולים לעניין אותך, כמו משחק לדוגמא?

"אמא שלי נורא האמינה בי במשחק והייתה שולחת אותי לאודישנים והייתי אומרת לה 'די אמא אני לא רוצה'. אבל אז נפגשתי עם חברה שהיא שחקנית והזמינה אותי לקורס משחק איתה. האמת שהכי לא היה לי כח ומוטיביציה לזה אבל אמרתי לעצמי שאני אלך בכל זאת. ובקורס נפתחה לי האנרגיה והיום אני משקיעה יותר בזה ועושה אודישנים ואני מקווה שבקרוב אני אתקבל לסדרה או סרט".

© פרטי

בחודש מרץ האחרון פתחת הופעת בכורה, איך הייתה ההופעה והאם תמשיכי לסיבוב הופעות ברחבי הארץ?

"התרגשתי ברמות ועברתי דרך כל כך הרבה רגשות באותו רגע. מאוד ריגש אותי שבאמת אנשים באו בשבילי ולשמוע ולראות את מה שעשינו ואת כל העבודה הקשה ששמנו על זה. היה לי ממש כיף לשיר שירים שאני כתבתי והלחנתי לקהל עם הרקדנים המושלמים שלי ועם הצוות שהיה מאחוריי. כמובן שאני מחכה כבר להופיע יותר ולעשות הופעות הרבה יותר גדולות ולפגוש יותר את הקהל וזה כבר בתכנון".

חגגת יום הולדת 20 לפני מספר שבועות, מה את מאחלת לעצמך לעשור הקרוב?

"אני מאחלת לעצמי שקודם על אני אדע לקחת את הבחירות הנכונות וללכת לכיוונים הנכונים. ושאני אהיה באמת מאושרת ושמחה ושאני אגשים את כל החלומות ושאני באמת אגיע לאן שאני רוצה להגיע. בנוסף אני מחשפת כרגע לעשות שירים באנגלית ולפנות לקהל הבינלאומי ומקווה שזה יצליח לי".

תגיות
תגובות