סיכומוזיקלי: עוזאל מרים והראל סקעת עף מחדש. שלומי פינטו

סיכומוזיקלי: עוזאל מרים והראל סקעת עף מחדש

גם בשישי הזה אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי שלנו ואספנו עבורכם את מיטב השירים במוזיקה הישראלית שיצאו השבוע, כדי שתהיה לכם האזנה נעימה והסופ"ש ייפתח בצורה הכי טובה שיש! השבוע תוכלו למצוא ברשימה את לורן פלד המדהים עם סינגל מושלם, עוזאל מטריף כרגיל והראל סקעת עם ביצוע חדש ל-"לעוף" • האזנה נעימה!

אין על יום שישי, היום האהוב עלינו בשבוע שבו אנחנו יכולים לשבת ברוגע, לנוח ובעיקר - לשמוע מוזיקה טובה וכיפית. השבוע אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי שמאחד לכם את כל השירים הכי מדהימים שיצאו השבוע ועשו לנו טוב על הלב! מוזמנים להצטרף אלינו כרגיל ולהוסיף לעצמכם כמה שירים מעולים לפלייליסט! תהנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - רק תקופה

עוד שיר של לורן פלד - עוד פעם שאנחנו לא יכולים להתעלם. כבר ידוע שאנחנו עוקבים הדוקים של הזמר והיוצר המוכשר והפעם, הוא משחרר סינגל מושלם עם קליפ מושלם ואנחנו נמסים כרגיל. מילים מדויקות שכתב בעצמו, לחן ממכר בטירוף שגם אותו יצר וכמו שהוא אמר - לגמרי שיר מתאים כדי להנות ולרקוד בלילות בודדים. ההופעה הבאה שלו תהיה בלבונטין 7 ב-8.9. לא יכולים לחכות!

לסיכום: תמיד כיף לשמוע

 

עוזאל - חפלה

והנה הגיע השיר הבא שכולכם עומדים להתמכר אליו וגם אנחנו. כל שיר חדש של עוזאל גורם לנו לטוב על הלב והפעם הסינגל ששיחרר - "חפלה" לגמרי עושה לנו חפלה בלב. הסגנון והקו הייחודי שלו גורם לכולם להתאהב בו וכמובן שגם השירים שלו זוכים להפוך ללהיטים בזכות זה. את השיר הזה הוציא לאחר ששר אותו באחד המופעים שלו והביקוש לזה שיוציא אותו הלך וגדל עד שבאמת בחר לשחרר אותו כסינגל! עוזאל יקיים מופע בכורה חגיגי בליווי נגנים ב-8.9 במועדון הגריי בת"א.

לסיכום: הכוכב שלנו

 

רועי ניצני - אגו

רועי ניצני בן 34, במקור מהעיר נשר וכיום גר בתל אביב, הוציא לא מזמן EP חדש הנקרא "סולטן" והיום הוא ממשיך להקליט שירים חדשים עם תוכן ואמירות משלו. השבוע שיחרר את השיר "אגו", המציג את התופעה שנמצאת ברשתות החברתיות וזה שאנחנו לוקחים חלק באשליות, הפייק והעולם "הורוד" שמיוצר שם. אין ספק שמדובר בשיר מטורף וכיפי עם מסר חשוב שיכול להפוך ללהיט הבא!

לסיכום: מקפיץ

 

אסי - שחקנית

השבוע, הכותב, המלחין והיוצר אסי שיחרר את הסינגל החדש והמיוחד שלו - "שחקנית" שמדבר על השימוש בנשים ומנסה להעביר בו מסר מיוחד שאומר שגם אם מישהי התלבשה חשוף, לא אומר שמותר להציק לה או לגעת בה. בכל פעם שמוציא אסי עוד שיר עומד בו עוד מסר אחר שצץ אלינו וגם הפעם הוא עשה את זה בדרכו שלו.

לסיכום: מרענן

 

שירה אטיאס - I LOVE U

את שירה אטיאס אנחנו מכירים מהתוכנית "אקס פקטור" ואנחנו שמחים לשמוע שהיא ממשיכה בדרכה בעולם המוזיקה. אז אחרי הסינגל הקודם שלה - "קופי פייסט" שהצליח מאוד, היא משחררת את "I LOVE U" שמדבר על מערכת יחסים רעילה ותלותית שלא מסתיימת. היא מדברת שם על זה שתמיד חוזרים, בלי לחשוב יותר מדי למרות שיודעים איך זה יסתיים - בדיוק כמו בכל פעם. על המילים והלחן אליה רוסיליו, נדב "נאבי" אהרוני, אלמוג קריאף ושירה אטיאס עצמה.

לסיכום: מהממת

 

מאיה רוז - אין אותי

אין ספק שפה נתקלנו בכוכבת שעדיין לא פרצה מספיק. ההורים של מאיה רוז ידעו מאז ומתמיד שיש להם כוכבת בבית ועכשיו היא מוכיחה את זה גם לנו עם השיר החדש - "אין אותי". שיר עוצמתי ונוגע, עם הקול החזק והמיוחד של מאיה שגרם לנו להתאהב לגמרי! "המניעים של השיר הגיעו מזה שאני לא מוכנה שיכבו אותי יותר, כמו כשרוצה להגיד משהו ואז משתיקים אותי, לא נותנים לי את המקום שלי. ספציפית זה מכוון לאנשים שממש חשובים לי ושדווקא מהם אני מצפה להקשיב לי ולהיות שם בשבילי" - מאיה.

לסיכום: מיוחדת

 

שווה האזנה

דניאל חן - אני אוהב אותך לאה

דניאל חן משחרר קאבר מרגש לשיר "אני אוהב אותך לאה" של צביקה פיק ומספר: "צביקה היה עבורי מודל. הוא הביא צלילים ושילובים שרק גאון אמיתי יכל ליצור. בחרתי לקחת את הגרסה הזאת למחוזות שלי ולתת לשיר feel אחר מהגרסאות הרבות שקיימות והכל נעשה נטו מהערכה רבה לאיש, ליוצר ולפרסונה ששינה רבות בתעשיית המוסיקה".

 

הראל סקעת - לעוף

הראל סקעת מתארח בגלגל"צ עם גרסה מקפיצה ל-"לעוף" ואנחנו התאהבנו מחדש. הראל כבר עמוק בתוך הלב שלנו ואיכשהו עדיין הוא גורם לו לזוז בכל פעם מחדש. אז גם הפעם, לא נרחיב יותר מדי - פשוט לכו לשמוע ותעשו לעצמכם כיף בנשמה.

 
תגובות