סיכומוזיקלי: לירן דנינו על מצבו הרפואי ואליאב זוהר בלייב. דודי חסון

סיכומוזיקלי: לירן דנינו על מצבו הרפואי ואליאב זוהר בלייב

עוד שבוע ועוד סיכומוזיקלי פה! השבוע אנחנו ממש מתרגשים כי יש לנו רשימה מדהימה של זמרים שאין מצב שתרצו לפספס! בינהם: לירן דנינו, משה פרץ, ישי ריבו, אליאב זוהר ועוד המון שווים • האזנה נעימה!

מי היה מאמין שכבר עוד שבוע עבר? אנחנו זוכרים עוד את השבוע הקודם שישבנו וכתבנו את הסיכומוזיקלי ועוד לא הצלחנו לעבור מהשירים המדהימים של שבוע שעבר וכבר יש לנו רשימה חדשה ומדהימה לא פחות. הפעם נמצאים בה המון מהזמרים שאתם הכי אוהבים ולנו נשאר רק להמליץ לכם להצטרף אלינו ולהתאהב!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ישי ריבו & משה פרץ & עקיבא תורג'מן & פאר טסי - פותח את ידיך

אם עדיין לא יצא לכם להיתקל בשם בפרויקט, מדובר בחבורת אמנים וזמרים הלומדים יחד שיעור גמרא שבועי בספרון "ותן חלקנו". השבוע יצא השיר הרביעי במספר (אחרי "מתחילים מחדש", "שמור עלי" ו-"אני מאמין") והפעם משתתפים בו ישי ריבו, משה פרץ, עקיבא תורג'מן ופאר טסי. השיר החדש נקרא "פותח את ידיך" ומבטא את האהבה שלהם ליהדות.

לסיכום: מעניין ומיוחד

 

לירן דנינו - לילות באמסטרדם

השבוע שיחרר לירן דנינו האהוב שיר חדש הנקרא - "לילות באמסטרדם". בעקבותו, העלה גם פוסט העונה על למה הוא ביטל את הופעותיו האחרונות. והנה מה ששיתף: "לצערי הרב לאחרונה העמסתי קצת יותר מידי על מיתרי הקול שלי בהופעות ובהקלטות והתחלתי להרגיש שמשהו לא טוב מתפתח לי בגרון… היות ולצערי, כפי שאתם יודעים, הייתי כבר בסרט הרע הזה ואז לא הקשבתי למה שהגוף שלי שידר לי, הלכתי מיד לרופא שלי ששלח אותי לסדרת בדיקות שהתוצאות שלהם היו שמתפתח לי משהו במיתרי הקול אבל למזלי הפעם, תפסנו את זה בזמן ולא נגרם לי נזק בלתי הפיך!" פרוגי מאחלים לו המון בריאות ומוסרים המון אהבה.

לסיכום: אהוב

 

דודו אהרון - גב אל גב

עוד זמר ענק שהוציא השבוע שיר חדש הוא דודו אהרון עם - "גב אל גב". מדובר בבלדה מיוחדת שכתב בעצמו והלחין יחד עם תמיר צור שגם הפיק מוזיקלית. כמו תמיד, דודו מוכיח את מקומו בתעשייה ומשחרר שיר מרגש שלא מאכזב את הקהל שלו. המופע הקרוב של דודו יהיה ב-10/12 בגריי מודיעין.

לסיכום: מקסים

 

קובי ממן - נעצור את זה כאן

השיר החדש של קובי ממן נקרא - "נעצור את זה כאן" והוא באמת מיוחד. על השיר עבד עם הזמר האהוב והמוכר עדן חסון שכתב והלחין אותו בצורה מדהימה כמו שרק הוא יודע. השיר מספר סיפור נוגע ללב על זוג שנפרד ועדיין קשה להם להתנתק אחד מהשניה בזמן שהגבר עדיין רוצה לחזור אליה והיא כבר התקדמה.

לסיכום: מרגש!

 

לאה מסיהיד - מנפנפת בכמויות

אם אתם מכירים את לאה מסיהיד זה כנראה כי פגשנו אותה בעבר ב-"אקס פקטור", שם היא ביצעה את הלהיט "נהיה בסדר" של ספיר סבן. מאז, היא מעלה קאברים מצליחים במיוחד לרשתות החברתיות שאותם משתפים המון זמרים. עכשיו, היא שיחררה את "מנפנפת בכמויות", המדבר על אישה לאחר פרידה שצברה כוחות ומתקדמת הלאה.

לסיכום: מעוררת השראה

 

תום חיימוב - מה שאת עושה בלילה

את תום חיימוב אנחנו מכירים כולנו כמובן. הוא עשה דרך נפלאה ב-"האח הגדול" ונתן לנו להצטרף למסע שלו. אחרי שכבר השיק את קריירת המוזיקה שלו בתור דיג'יי, הוא משחרר עכשיו את השיר השני שלו "מה שאת עושה בלילה". רואים איך שלאט לאט הוא נכנס לעולם ומצליח להביע את עצמו בצורה מדויקת ויפה יותר באמצעות המוזיקה.

לסיכום: מפתיע אותנו

 

קובי פרץ - לכה דודי

אחד מהזמרים המוכרים והותיקים בישראל קובי פרץ מחזיק מגוון להיטים כמו "בלבלי אותו", "סה לה וי", "אני אוהב אותך", "כל הכח" ו-"כמה אהבה". השבוע, רגע לפני החג, מוציא שיר תפילה חדש הנקרא "לכה דודי" עם מילים מקוריות של רבי שלמה אלקבץ ז"ל. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי תמיר צור.

לסיכום: מחזק

 

שווה האזנה

אליאב זוהר - מיכל (לייב)

הזוכה הגדול והאהוב מאוד מאוד של "הכוכב הבא", הגיע היישר אחרי הזכיה לאולפן המדהים של גלגלצ בלייב אצל עידו פורת וביצע את איך לא - "מיכל". הביצוע בלייב השאיר אותנו מאוהבים כמו בהתחלה. מושלם!

 
תגובות