עילאי אלמקייס: "אני לא מתחרט על הדרך שבה פרצתי". אקו קריאייטיב

עילאי אלמקייס: "אני לא מתחרט על הדרך שבה פרצתי"

תפסנו את עילאי אלמקייס לראיון מיוחד בו הוא מספר לנו מה הוא עושה בזמנו הפנוי, איך פרץ אלינו, איפה נראה אותו בעוד 10 שנים ועל התחושות שלו בעקבות הפריצה באקס פקטור

עילאי אלמקייס, רק בן 19 וכבר השם החם בתעשיית המוזיקה. בנוסף למוזיקה, עוסק אלמקייס בתחביבים נוספים בזמנו הפנוי - מנגן על פסנתר מגיל צעיר ואפילו משחק כדורגל ומתמיד. אלמקייס שיחרר מספר סינגלים שזכו שזכה להצלחה בקרב הקהל ואנחנו כאן היום כדי לשאול כמה שאלות על ההצלחה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך התחלת לעסוק במוזיקה?

"מגיל מאוד צעיר בבית כנסת הייתי הולך עם אבא שלי וסבא שלי. הם תמיד היו מעלים אותי לשיר יחד עם החזן והם תמיד דחפו אותי לשיר. משם נכנסה בי המוזיקה ועם השנים התחלתי לפתח את זה לשיר בימי הולדת , קריוקי ומשם זה התגלגל. התחלתי להוציא קאברים, לשיר בטיקטוק ואקס פקטור".

מה גרם לך להיכנס לעולם המוזיקה?

"מגיל קטן להיות זמר היה החלום שלי - לעסוק במוזיקה לפתוח אולפן להקליט ולהפיק. התחלתי להוציא קאברים ליוטיוב, ראיתי שיש הערכה ואהבה מהקהל אז התחלתי להעלות סרטונים לאפליקציית טיקטוק. הייתי בין הראשונים שנכנס לפלטפורמה הזו, לאחרונה נהיה טרנד להעלות סרטונים עם כלי מוזיקה ושירה. אחרי שראיתי שיש לי הרבה הערכה, דודה שלי החליטה לרשום אותי לעונה של אקס פקטור".

 

שיחררת לא מזמן סינגל נוסף. איך הייתה העבודה עליו?

"זה סינגל שאנחנו עובדים עליו המון זמן כמעט שלושה חודשים. זה שיר שאני מאוד אוהב ומאוד מאמין בו. עבדנו עליו הרבה זמן מסיבה מסויימת , זה סינגל שהוא קצת שונה ממה שאני הבאתי עד עכשיו , רצינו שזה יהיה מאוד מדוייק אז יצא לעבוד עליו המון זמן".

הפריצה שלך בגיל צעיר כל כך. איך הייתה ההרגשה?

"הפריצה הייתה באמת בגיל מאוד צעיר. אני לא חושב שהייתי מוכן לזה אבל זה מה שרציתי כל החיים וזה היה החלום שלי אז כשזה הגיע לא התחלתי ללכת לאיבוד בפנים או באמת חשבתי על הגיל. ראיתי את המטרה וראיתי את מה שהולך מסביב ואמרתי לעצמי שאני צריך לנתב את זה אם אני רוצה להיות זמר ולהגשים את החלום שלי וללכת על זה עד הסוף".

פרצת בתוכנית הריאליטי אקס פקטור, איך החלטת לצאת דרך תוכנית ריאליטי?

"כשאתה רואה את כל הערכה ואת כל הבאז הזה ואתה רואה ביצועים שלך מגיעים למספרים מטורפים של צפיות ביוטיוב אתה מבין שזה מה שאתה רוצה לעשות. שאם זה קרה כנראה שזה מה שאתה צריך לעשות, לשם אתה שייך".

© אוהד קב, רשת 13

יש לך תחושות חרטה על הדרך בה פרצת?

"ללא ספק אין לי שום תחילת חרטה על הדרך שפרצתי בה. פרצתי, הלכתי על זה עד הסוף בכל הכוח וזו הייתה חוויה בלתי נשכחת".

היית משתתף בעוד תוכנית ריאליטי בעתיד?

"אני בן אדם מאוד תחרותי, אי אפשר לדעת בכל זאת זה מה שאני עושה ביום יום אני זמר. יש מצב שכן אני לא שולל שום דבר ופתוח לכל דבר".

אם לא היית מתעסקת במוזיקה באיזה תחום היית עוסקת?

"שוק ההון. אני טוב במספרים מהבית ספר עשיתי 5 יחידות במתמטיקה. זה תחום שנורא עניין גם לפני שהתחלתי את האקס פקטור. אני מהילדות אוהב להיות במחשב".

© אוהד קב

עם איזה זמר היית רוצה לשתף פעולה? ולמה?

"אושר כהן, הוא זמר מוכשר ברמות. הוא תמיד יודע לחדש ולעשות דברים שלא עשו כאן בעבר. הוא ללא ספק מודל לחיקוי".

לפני שנסיים, מה מחכה לנו ממך להמשך?

"המון הפתעות ושירים חדשים, שיתופי פעולה עתידיים ובעזרת השם אלבום".

לסיום, איפה נראה אותך בעוד 10 עשר שנים?

"מגשים את החלום שלי להיות מוזיקאי מוערך וללא ספק שואף להגיע לבמות הכי גדולות".

תגובות