ההיסטריה חזרה: לאלי אספוסיטו נתנה הופעה מושקעת והרעיפה אהבה לקהל הישראלי. אוראל דוקרקל

ההיסטריה חזרה: לאלי אספוסיטו נתנה הופעה מושקעת והרעיפה אהבה לקהל הישראלי

הכוכבת הארנטינאית חזרה שוב לישראל לשתי הופעות חדשות בטור שלה • בילינו במופע הראשון ולא הפסקנו ליהנות מכוכבת הפופ הלוהטת. ביקורת מופע

אמש (ד׳) לאלי אספוסיטו עלתה למופע הראשון (מבין השניים) המתוכננים במתחם ההופעות החדש ״קו רקיע״ (פארק אריאל שרון), היינו שם וזה מה שחשבנו! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמה דקות לפני שעלתה להופיע הייתה קצת דרמה מאחורי הקלעים כשלכאורה הזמר שחר טבוך, שכנראה נועד לחמם רק את המופע השני, נאלץ לבטל את הופעת החימום לה התכונן.

כשהסתיימה הסאגה המצערת, המופע החל (בדיוק בזמן) ולאלי פתחה עם השיר הראשון באלבום האחרון שלה "Eclipse". הכוכבת הארגנטינאית הרימה את קהל המעריצים שהגיע מוכן עם קוד לבוש אדום או שחור (צבעי הטור שלה) ובנוסף גם הניפו את המניפות בשיר Diva, ארגנו שלטים ובאו מוכנים (ומוכנות) עם כל מה שזה דורש. 

© אוראל דוקרקל

לאלי נתנה הופעה מושקעת, אנרגטית עם שירים מארבעת האלבומים שלה המוצלחים שלה, לא אין כבר זכר ל"כמעט מלאכים", כמו במופע הקודם שלה - ואולי טוב שכך. היא כבר כוכבת בזכות עצמה והיא הוכיחה את זה לא מעט פעמים. בנוסף, רואים את התבגרותה של הכוכבת, שהחליפה נשיקות נועזות במיוחד עם רקדן ורקדנית שלה על הבמה בלייב.

© אוראל דוקרקל

הזמרת הלטינית החליפה שישה לוקים שונים, כל אחד יותר מרהיב מהשני, ולאורך כל הערב לאלי הפגינה תזזיותיות, חיבה לקהל ולמדינה וכן לא אכזבה גם בפן הווקאלי והוכיחה לנו שוב שהיא זמרת מצויינת שיודעת להחזיק במות גדולות, ולא סתם התאהבנו בה אי שם בטלנובלות המוזיקליות.

© אוראל דוקרקל

אחרי כל הלהיטים, וגם השירים הפחות מוכרים שלה כאן, לאלי חזרה בהדרן קצר והצליחה לרגש את הקהל כשלא שכחה להתעטף בדגל ישראל בסיום המופע ואמרה בעברית ׳תודה׳ ו׳אני אוהבת אתכם!׳.

© אוראל דוקרקל

הכוכבת חתמה עוד מופע מוצלח, כיף לראות שהיא חוזרת לכאן ומתקבלת בחיבוק בכל פעם מחדש. המעריצים מחבקים פעם אחר פעם - ולא סתם. ההיסטריה מוצדקת והיא קורת כל פעם מחדש. מחכים למופע השני!

© אוראל דוקרקל
תגובות