סיכומוזיקלי: אליעד וקווין משיקים והמצעד של גלגלצ. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: אליעד וקווין משיקים והמצעד של גלגלצ

עוד שבוע עבר, עוד סיכומוזיקלי כבר פה. הפעם שמחנו בראש השנה, פתחנו את שנה חדשה ואנחנו רק מאחלים ומקווים שתהיה טובה כמו הסיכומוזיקלי של השבוע! הפעם, הרשימה שלנו מלאה בביצועי שווה האזנה שאתם לא יכולים לפספס • שנה טובה והאזנה נעימה!

הנה עוד שבוע ארוך עבר על כולנו, עם חג מלא במתוק ועוד כמה הפתעות - מרוב שהיה כל כך עמוס, הסתפקנו הפעם ברשימה נפלאה מאוד אך קצרה מהרגיל של השירים הכי אהובים שיצאו במהלך השבוע. מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולשמוע אותם גם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עוזאל - לייב סשן סליחות

עוזאל לא מפסיק לבלוט בכל מקום שרק אפשר. הפעם, שיחרר לייב סשן מדהים, עם שירי סליחות שכולנו מכירים וכמובן - גם קטעים מקוריים משלו שאי אפשר להתעלם מהם. זה סוג של ביצוע שאי אפשר להתעלם ממנו, במיוחד שמדובר במישהו מוכשר כמו עוזאל!

לסיכום: בשבילך, תודה.

 

ענבר ברנטור - צמרמורת

את הזמרת ענבר ברנטור מצאנו לגמרי במקרה ואנחנו בטוחים שהיא הולכת להיות הכוכבת הבאה. רק בת 18, מקריית מוצקין והשבוע השיקה את סינגל הבכורה שלה - "צמרמורות", שממש עשה לנו צמרמורות (במובן הטוב של המילה). מדובר בשיר כיפי, עם קצב מרענן וכמובן, הקול המהמם שלה שרק גורם לנו לחכות לראות ולשמוע ממנה עוד. מאחלים לה המון בהצלחה בהמשך!

לסיכום: מיוחדת ומפתיעה!

 

ללי - על מה את חושבת

כך פתחה באינסטגרם שלה על הסינגל: "השיר החדש שלי יצא היום. מתרגשת כמו שאף פעם לא התרגשתי. שיר שנורא קרוב לליבי וגם הכי חשוף שלי. נורא שונה מכל מה שראיתם ממני עד עכשיו,קצת יותר כנה ושלם. המון תודה לכל מי שעמד מאחוריו, ולאיתי צוק המדהים שכתב איתי ביחד את היצירה הזו". אהבנו את זה, וכמובן גם את השיר החדש שבאמת מאוד שונה ממה ששמענו ממנה עד היום ולגמרי אוהבים את הכיוון!

לסיכום: אנחנו חושבים שריגשת

 

שווה האזנה

עומר אדם ואמיר דדון - לבחור נכון & פוליטיקה וסקס

כחלק מפסטיבל התמר שמייצר בכל פעם שיתופי פעולה מדהימים ושונים, יצא השבוע שילוב יותר ממיוחד. הביצוע הזה של עומר אדם ואמיר דדון עם השירים "לבחור נכון" ו-"פוליטיקה וסקס" במשאפ מיוחד. פסטיבל התמר 2022 "לילה של כוכבים" יתקיים ב-10.11 ולא יכולים לחכות לשמוע משם!

 

אליעד וקווין רובין - גלגלים

תגידו שלום לשניים מהכוכבים האהובים עלינו שהוציאו סינגל ביחד ממש לפני שבועיים - קווין רובין ואליעד עם "גלגלים". השניים התארחו ברדיוס 100FM אצל מושיקו שטרן ושם ביצעו בפעם הראשונה בלייב ברדיו את השיר הממכר. היה כיף להקשיב.

 

נועה קירל - פעמון (לייב מהמצעד הישראלי השנתי של גלגלצ)

והגענו היישר אל אחד הדברים המרגשים שהיו השבוע בעולם המוזיקה בארץ וזה כמובן - המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ. כחלק ממנו ואחרי שזכתה במצעד שלהם בהופעת השנה ואשת השנה היא הגיעה לאולפן עם ביצוע אקוסטי ומושלם לשיר האהוב "פעמון". התאהבנו מחדש!

 

טונה - היי בייב (לייב מהמצעד הישראלי השנתי של גלגלצ)

אמן נוסף ולא פחות אהוב מנועה, הגיע גם הוא להתארח כחלק מהמצעד של גלגלצ - טונה. הוא לקח איתו את פרסי אלבום השנה, כותב השנה ואיש השנה ואין מצב שהלך בלי להשיר לנו עוד קצת כיף. אז, עדיין לא הקשבתם לביצוע הנדיר שעשה לשיר "היי בייב"? אם התשובה היא לא, רוצו!

 
תגובות