בפעם השנייה: אודיה אזולאי כובשת את קיסריה. רונן אטדגי

בפעם השנייה: אודיה אזולאי כובשת את קיסריה

היא רק בת 21 וכבר הפתיעה אלפי אנשים במופע הסולד אאוט השני שלה בקיסריה - אודיה אזולאי הפכה את הבמה ואנחנו היינו שם כדי לוודא שגם אתם תשמעו• ביקורת מופע

זאת לא הפעם הראשונה של הזמרת בקיסריה, וגם הפעם היוצרת הצעירה הצליחה להפתיע מול אלפי אנשים במופע סולד אאוט שאליו הכרטיסים אזלו כבר חודשיים מראש וזאת בפעם השניה בקיץ אחד כשהיא רק בת 21! עם מגוון אמנים אהובים שאירחה וביצעה איתם ביצועים מפתיעים שסחפו את הקהל למופע מדהים ומרגש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אזולאי אומנם לא מהזמרות הוותיקות והמוכרות אך ללא ספק הספיקה כבר מזמן להכנס "למגרש של הגדולים" ולצלוח עוד מופע במקום שבו כל אמן חולם להופיע ובכך משלימה את אחת מההצלחות הגדולות לזמרת נשית בישראל. עם 2 מופעי סולד אאוט בקיץ אחד! אודיה עולה עם המון ביטחון ובגרות שניתן לראות גם בסינגלים שלה שהיא כמובן גם יוצרת אותם ומעבירה בהם מסרים עמוקים בצורה מדהימה ויוצאת דופן - ביניהם את התקרבותה לדת, אשר במהלך הופעתה דאגה להדגיש כשאנחנו בחודש הסליחות וגם כן לשלב תקיעת שופר ושירי סליחות שריגשו את הקהל עד דמעות.

© עומרי סילבר

את ההופעה התחילה באיחור קל כשהיא יושבת כחלק מהקהל ביציע האמפי, בלי שואו ומעטפת של רקדנים שבהחלט מדגישה את צניעותה. הזמרת פצחה בלהיט ״שיאהבו אותי ככה״ והמשיכה כשעלתה על הבמה עם הסינגלים "בימים ההם", "כפיים+חראם" שכמובן גרם לכל הקהל למחוא כפיים בהתאם לאווירה. לאחר מכן היוצרת שרה את הסינגל המצליח שכתבה והלחינה לעדן בן זקן - "מה קרה" והמשיכה במחרוזת מזרחית של אמנים שונים.

במהלך המחרוזת שהנעימה את אוזני הקהל, אודיה פצחה בסינגל "אני אוהב, אני מכור, אני שרוף" של אדיר גץ, והזמר הפתיע והצטרף אליה לביצוע משותף. הצעירה כבר יצאה להחליף ללוק השני וגץ המשיך עם הלהיט המוכר - "עשר אפס לך" וירד מהבמה.

ולאחר מכן הסינגלים שהכי חיכינו להם שהם גם הלהיטים הגדולים של הכוכבת - "אם הייתי צריכה" שצבר 12 מליון צפיות ביוטיוב ואותו הכוכבת מבצעת כשהיא יורדת אל הקהל ומבצעת אותו יחד איתם. לאחר מכן "אוהבת אותך בטעות" ואחריו הסינגל המצליח "באתי להציל אותך".

© עומרי סילבר

כיאה להתקרבותה לדת שהיא גם כן דואגת לזכות את הקהל שלה בכל פלטפורמה שהיא, אודיה שרה את "מה אשיב לך" והזמינה לבמה את ניתאי צרפתי הכוכב הצעיר וביחד הם ריגשו את הקהל בשירי סליחות כשאנחנו לפני יום כיפור והזמר הצעיר בנוסף זיכה את הקהל ותקע בשופר.

אודיה פצחה בשיחה עם הקהל וביקשה שיזרקו לה מילים על מנת שתכתוב שיר מאולתר, היחצן שלה הביא לה את הפלאפון בו היה מוכן בית מראש ויחד עם הקהל נרקם שיר מהמם באופן ספונטני לחלוטין אך אנחנו לא מופתעים שמדובר ביוצרת המוכשרת. אודיה שרה את "אור" ואליה הצטרפה הזמרת נרקיס ויחד עשו ביצוע מהמם גם ללהיט שלה "הולכת איתך" וזהו בהחלט רגע נדיר של 2 זמרות דתיות ביחד על במת קיסריה. אחר כך הסינגל שכולנו מכירים ואוהבים "מה איתך אבא" אותו אזולאי התחילה כשהיא מנגנת על הפסנתר ומרגשת את כולנו.

ההופעה המשיכה עם הסינגלים "תשבור לי ת'לב", ו-"אינטלקוערס" בו עלתה לבמה אלה לי ושרה אותו עימה עם המון אנרגיות יחד עם הלהיט "זוט עני" שכולנו אוהבים.
אודיה סיימה את ההופעה המוצלחת במחרוזת דאנס שהרימה על הרגליים את כל הקהל שרקד עימה והיה מרוצה מההופעה. אין ספק שלזמרת צופה עתיד ענק ואנחנו מחכים להופעות הבאות ולדברים חדשים כמובן.

© עופר מנחם תקשורת

בין האורחים בקהל שהגיעו לפרגן - בר ואליאב מהאח הגדול, אודליה סוויסה שהגיעה עם אחותה למרות הסערה התקשורתית סביבה כרגע. החברות מהתעשייה כמובן - שחר חיון, סינדי צ'אדי, ליאור קוקה, ספיר קשתי, מגי אזרזר.

© עופר מנחם תקשורת
תגובות