סיכומוזיקלי: אברהם טל ועדן חסון מפתיעים. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: אברהם טל ועדן חסון מפתיעים

עוד שבוע עבר לו, עוד סופ"ש מיוחד הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר פה. השבוע היו הרבה דברים - בינהם יום כיפור ואנחנו מקווים שאחרי הצום והסליחות - נשארתם רעבים למוזיקה חדשה. גם בשישי הזה אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את השירים הכי הכי שיצאו השבוע ואתם מוזמנים להצטרף • האזנה נעימה!

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן. הפעם, כמו תמיד אנחנו כאן כדי לספק לכם את הרשימה של השירים הכי שווים שיצאו השבוע, שבטוח לא תוכלו להתעלם מהם בהמשך. אנחנו לא רוצים לעשות יותר מדי ספוילרים, אז אתם מוזמנים להצטרף ולהאזין יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - מאמא

מושיקו מור לא מפסיק לעבוד. אחרי שהוציא עשרות להיטים וכבש את קיסריה, הוא הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו - "מאמא" שמוקדשת לאמא שלו. והנה מה שמושיקו מספר על השיר: "רציתי שיר שעל קצה המזלג יספר את הסיפור המדהים של אמא שלי, האישה שעשתה הכל למעני מאז שיצאתי לאוויר העולם". הוא ממשיך ומספר על אמו בצורה הכי מרגשת שיש ולבסוף מוסיף: "אמא אז בסוף יצאתי זמר ולא רופא וזו המתנה שלי אלייך, מקווה שתאהבי ותתרגשי! אוהב אותך מאוד".

לסיכום: המתנה הכי מרגשת שיש

 

חמישה לאחת - מנוחה לבנתיים

ב-2019, נוצרה להקת רוק חדשה שהורכבה על ידי חברי ילדות בני 16 שלמדו יחד בכפר סבא - "חמישה לאחת". היום הם כבר חיילים, ממלאים אולמות ואפילו משחררים אלבום שני! החבורה המוכשרת הוציאו את "מנוחה לבנתיים", השיר החדש שלהם שלגמרי יגרום לכם להנות ממוזיקה אמיתית. אז הגיע הזמן ש-תרוצו לשמוע!

לסיכום: מפתיעים

 

LIRAZ - ROYA

"בפברואר האחרון, בלב העיר איסטנבול, הקלטתי את האלבום החדש שלי ROYA והגשמתי חלום רציני. האלבום הוקלט בחשאיות עם הלהקה הישראלית שלי ועם חברי המוסיקאים האיראניים האמיצים והאמיצות, רובן נשים שהגיעו במיוחד להקלטות מאיראן. באותה עת, לא יכולנו אפילו לדמיין שמספר שבועות לפני תאריך יציאת האלבום שנקבע מראש נהיה עדים למהפכה היסטורית בהובלת הנשים האמיצות של איראן, שהן מקור היצירה שלי המוסיקלית שלי. אני שרה למענן ואיתן וכמו תמיד אני בטוחה שהן מנהיגות המהפכה ולוחמות החופש האמיתיות ביותר" - כך סיפרה לירז על האלבום החדש שלה ולדעתנו אין עוד מה להוסיף מעבר לזה שאתם חייבים להקשיב!

לסיכום: השראה אמיתית

 
 

שווה האזנה

אברהם טל & עדן חסון - אורות ואת חסרה לי

אז אחרי שקיבלנו כבר כמה ביצועים של שיתופי פעולה מפתיעים ויפים של זמרים כחלק מפסטיבל התמר, העלו השבוע את הדואט היפיפה הזה של אברהם טל ועדן חסון לשיר "אורות" של אברהם ו-"את חסרה שלי" של עדן. הופתענו ממש והתאהבנו לגמרי בביצוע. בטוחים שלא נפסיק להקשיב לו בתקופה הקרובה.

 

מאיה בוסקילה - שמש

השבוע מאיה בוסקילה חזרה ובגדול עם ביצוע מטורף לשיר "שמש" של חנן בן ארי. אין ספק שמאיה היא אחת מהזמרות המוכשרות שיש בארץ והנה מה שהיה לה להגיד על השיר שביצעה - "אני מרגישה שזכיתי לשיר את אחד השירים הכי יפים שנכתבו בעיניי. שיר שמוריד כל חומת ציניות, אהבה נקייה ללא הבדלים. שרתי את השיר לזוג חברים הכי טובים שלי בחתונה במיקונוס ולפי תגובת הקהל ידעתי שאני חייבת להוציא את השיר. וכל מה שנותר לי לומר זה תודה לחנן בן ארי על יצירה גאונית".

 

אליעד - אין מדינה לאהבה

הפעם ברדיוס 100FM אצל מושיקו שטרן, התארח אליעד המדהים וביצע את "אין מדינה לאהבה" המוכר של צביקה פיק ז"ל. אליעד לגמרי ריגש אותנו וגרם להרגשה נוסטלגית, יפה ולא מוסברת. הוא מוכיח שהוא זמר מדהים שיודע להעביר המון המון רגשות בביצוע אחד קטן.

 
תגובות