הכוכבים הבינלאומיים שביקשו סליחה בלהיטים שלהם. Gettyimages.IL/Terry Wyatt, Kevin Winter

הכוכבים הבינלאומיים שביקשו סליחה בלהיטים שלהם

סליחה דרך הפלייליסט? אין יותר בומבסטי מזה! לכבוד יום הכיפורים, אספנו כמה מהלהיטים של האמנים הגדולים בעולם שהחליטו לבקש סליחה ספציפית דרך השירים שלהם

יום כיפור הוא זמן לחשבון נפש, להתחרט ולבקש סליחות! ואם כבר סליחה, למה לא ללכת על זה הכי בגדול? החלטנו להכין לכם פלייליסט מיוחד המורכב מהלהיטים הגדולים בעולם שנכתבו כבקשת סליחה ספציפית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיילור סוויפט -  "Back to december" | סליחה מטיילור לאוטנר

הזמרת והיוצרת המוכשרת, טיילור סוויפט, ידועה בתור אחת שכותבת לא מעט להיטים גדולים על מערכות היחסים שלה. גם השיר  "Back to december" היה כזה, אלא שהפעם הוא היה שיר ההתנצלות שלה בפני השחקן טיילור לאוטנר על כך שנפרדה ממנו.

 

כריס בראון - "For The Road" | סליחה מריהאנה

אחד המקרים המצערים והזכורים בעולם הרכילות היא פרשיית כריס בראון וריהאנה ב-2009. הראפר והזמרת ניהלו מערכת יחסים נוצצת, עד אשר פורסמו תמונות של ריהאנה עם סימני מכות - מכריס בראון. בשיר שלו מ-2013 עם טייגה הוא ניסה לבקש ממנה סליחה.

 

ג׳יי זי - "4:44" | סליחה מביונסה

הראפר המצליח ובעלה של ביונסה עשה משהו שלא עושים בחיים במערכת יחסים - בגד, וכולם ידעו על זה, גם ביונסה, לכן הוא החליט שגם הסליחה תהיה פומבית ומדוברת. בשירו מ-2017, "4:44", הוא מביע בושה במה שעשה, חרטה עמוקה, בעובדה שיש ילדים בסיפור ובכך שהוא סיכן הכל. אתם הייתם סולחים על דבר כזה?

 

ג׳סטין ביבר - "Sorry" | סליחה מסלינה

אולי שיר הסליחה הכי מוכר וגדול ברשימה שלנו, ואולי זה גם עשה את העבודה בדיוק מהסיבה הזאת. בשנת 2015, ביבר שחרר את אחד מהלהיטים הגדולים שלו, ולפי השמועות מעבר לים מדובר באחד מהשירים באותו האלבום ("Purpose") שנכתבו על האקסית המיתולוגית - סלינה גומז, ובשיר הספציפי הזה הוא ביקש סליחה מאוחרת ממנה. בעבר דווח מעבר לים כי כותב השיר, ג'סטין טרנטר התקשר לסלינה טרם יציאת השיר כדי לעדכן אותה שזה קורה.

 

דמי לובאטו - Sober | סליחה מהקרובים אליה

הזמרת המצליחה עברה לא מעט תקופות קשות בחייה, ביניהן תקופות בהן השתמשה בחומרים אסורים ומסוכנים ושתתה ללא הפסקה. בשיר שלה, "Sober", היא החליטה לבקש סליחה מהקרובים אליה על כך שהיא לא הצליחה להישאר פיכחת, כפי שהיא רצתה והבטיחה להם.

 
תגובות