סיכומוזיקלי: סתיו בגר באישי ורוני דואני מתחרה בליזו. אור דנון

סיכומוזיקלי: סתיו בגר באישי ורוני דואני מתחרה בליזו

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי ארוך ומיוחד הגיע ואיתו - כן, גם הסיכומוזיקלי האהוב שלנו!! את השבוע הזה אין מצב שתרצו לפספס - סתיו בגר ממשיך ליצור לעצמו וזה וואו, שקד קוממי מראה לנו מאיפה הוא הגיע ורוני דואני עושה גרסה חדשה לשיר האהוב של ליזו • האזנה נעימה!

עברנו עוד שבוע כזה קשוח וברור שכשאחד כזה מגיע עלינו, אנחנו חייבים קצת מוזיקה טובה וכיפית שתעזור לנו להשתחרר מהלחץ! השבוע בסיכומוזיקלי יש לא מעט שירים שאנחנו בטוחים שמהרגע שתשמעו לראשונה, לא תפסיקו לנגן! מוזמנים להצטרף ולהתמכר ביחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סתיו בגר - יש סיבה

סתיו בגר הוא אחד מהאנשים שהכי השפיעו על המוזיקה הישראלית בשנים האחרונות. אחרי כל כך הרבה עבודות מדהימות שעשה בשביל זמרים אחרים, הוא שיחרר השבוע את הסינגל השני שכתב, הלחין, עיבד , הפיק ושר - לעצמו. הנה מה שסיפר על "יש סיבה": "שיר שקרוב לי ללב במיוחד. שיר של עצב ותקווה יחד. היה לי צורך להפוך את המחשבה 'שלכל דבר יש סיבה ותפקיד בעולם הזה' - לשיר. ככה שבזמנים טובים פחות, אפשר יהיה לשמוע ולהיזכר שהכל בסדר… גם אם אתה לא מבין אותה, תמיד יש סיבה, רק תמשיך ללכת ותן לרוח לבוא ולתת את מה שצריך".

לסיכום: הכי אמיתי שיש

 

שקד קוממי - די אן איי

הזמר האהוב שקד קוממי לא הפסיק לעבוד בחצי השנה האחרונה ועכשיו - סוף סוף, משחרר לנו סינגל חדש הנקרא "די אן איי" מתוך אלבום שעומד לצאת ואנחנו מתרגשים! את השיר החדש כתבו לו היוצרים המוכשרים רועי סנדלר, טליסמאן וגלעד מרקוביץ שעשו עבודה מעולה יחד עם הלחן והעיבוד המוזיקלי שגם עשו בצורה מצוינת. שיר ממכר שבטוח לא נפסיק לשמוע במסיבות.

לסיכום: מחכים לאלבום

 

לירון טובול - לא מחכה שתעשה אותי (מאושרת)

עם שיר כזה - אנחנו חייבים להתחיל דווקא בקליפ המקסים של לירון שבו היא ביום חופש ועושה מסיבת תה עם הבובות שלה. זה גרם לנו להרגיש שלווה וזה עוד לפני שמתייחסים לשיר המדהים שמתנגן ברקע - שעשה כמה דקות נקיות היום וניתק אותנו קצת מהסביבה. בימים אלו לירון עובדת על אלבום ראשון "מה יש לי להפסיד" - "האלבום מתאר תהליך של התפתחות אישית. השירים מתעדים את הרגשות שעברו עלי בתוך רכבת הרים שבכלל לא תכננתי לעלות עליה. הסאונד הכללי של האלבום מאופיין בפסנתר, גיטרות חשמליות, טרומבון, קלרינט ונע בין עולמות האינדי לפופ-רוק".

לסיכום: קסומה

 

עומרי לבו - סיבוב אחרון

השבוע שיחרר עומרי לבו את הסינגל החדש "סיבוב אחרון". השיר נכתב על מערכת יחסים שהוציאה ממנו צדדים שפחות הכיר בעצמו ובעיקר - קיצוניות מסוימת. הוא נוצר ברגע שהבין את הטעויות שלו ומצא את הדרך להתגבר על הקשר. גם כשמקשיבים לשיר שומעים את האותנטיות ואת הרגשות שלו יוצאים החוצה. בקליפ משתתפת האהובה עלינו - מרינה שכיכבה בעונה האחרונה של האח הגדול.

לסיכום: אמיתי

 

יפעת נטוביץ - תחנת חלל

עם שיר מקסים כזה, אנחנו ממש שמחים לפתוח את הבוקר שלנו וגם לסגור את היום. ליפעת נטוביץ יש את אחד מהקולות הכי מרגיעים ששמענו כבר הרבה זמן. השיר "תחנת חלל", שמשרה יופי בדיוק כמו השם שלו - הוא רק פיסה מתוך אלבומה החדש שאין ספק שאנחנו חייבים לשמוע. ואם נודה באמת, היא ריגשה!

לסיכום: מיוחדת

 

מיליונדי - בחורה לחתונה

אז אחרי שהראפר מיליונדי הטריף את הטיקטוק ואותנו עם השיר בשבוע שעבר ועבר את ה-3 מיליון האזנות, הוא משחרר רשמית את הסינגל "בחורה לחתונה". השיר מדבר על בחורה שלא בטוחה שמצאה את האדם הנכון להתחתן איתו. הוא מצידו, מנסה לשכנע אותה שכן. השיר נכתב על ידי אילון ששון ומיליונדי ובהפקה מוזיקלית של פלג (אחיינו של ג'ורדי).

לסיכום: מסקרן

 

סלט גרוב - הגלגל מסתובב

את סלט גרוב אנחנו כבר מכירים והשבוע - הם הוציאו שיר בשם "הגלגל מסתובב" עם מסר מאוד חשוב. הפעם, החליטו לקחת את הביקורות שכולם מקבלים בידיים ו-"לסגור חשבון" עם המבקרים. יחד הם יצרו שיר שלא יגרום לכם להפסיק לרקוד ולהנות. עם מילים ומקצב מעולה, אנחנו התאהבנו!

לסיכום: חייבים לשמוע

 

שווה האזנה

רוני דואני - מותק & Juice

את השיר "מותק" של רוני והשיר "Juice" של ליזו המדהימה - אין מצב שיש אחד שלא מכיר. אבל מה הסיכוי שיצא לכם לשמוע את שניהם ביחד? בטוחים שלא! רוני דואני התארחה ברדיוס 100FM ונתנה לנו ביצוע שקשה להאמין שיצא לנו לשמוע! לגמרי אוהבים הפתעות כאלה.

 
תגובות