חאייתי: שי המבר חוזרת עם שיר מרגש. אורית פניני

חאייתי: שי המבר חוזרת עם שיר מרגש

רגע לפני ההופעה בבארבי בתל אביב, שי המבר חוזרת הבוקר (א') עם שיר חדש שבו היא חוזרת לרגש ומתחברת לצד הטונסאי שבה • לכל הפרטים

מאז הכוכב הבא שי המבר עמוסה מאוד. היא שחררה שלושה סינגלים ובינהם "פעם את לילה", היא הופיעה ברחבי הארץ כאשר כולן הפכו לסולד אאוט וכיום היא מופיעה בתור תפקיד ראשי במחזמר "הלהקה". ולמרות כל העשייה בימים אלה  שי המבר ממשיכה לכתוב, ליצור ולהקליט לקראת אלבום שבדרך ומשחררת היום (א) סינגל חדש הנקרא "חייאתי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר על התחושה אחרי פרידה שלמרות שלפעמיים נותנים את כל מה שיש לנו למערכת יחסים לפעמים זה לא מספיק. מבחינת הלחן יש נגיעות ים תיכוניות בשיר והקול של שי מצמרר ומרגש. שי תופיע ב-14.1 בבארבי תל אביב עם מופע להקה חדש ומושקע בהפקתו של ניר מימון וניהולה האומנותי של קרן פלס - לא יכולים לחכות!

 

שי מספרת על השיר: "כשכתבתי את השיר המילה הראשונה שיצאה לי מהפה היתה חייאתי. מילה שפועמת בי ומזכירה לי את סבתא שלי שעלתה לארץ מטוניס וכינויי החיבה שלה לאהוביה תמיד היו בערבית. רציתי לפתוח את השיר בוידוי. אתה כל חיי. והרי האופציה של חיים שלי, שאני חילקתי לא פעם גם למוכר הנחמד מהפיצוציה, מזמן איבדה קצת מהמשמעות שלה. כשאני באמת אוהבת מישהו, מהבטן, מעומק הנפש, הוא לא חיים שלי הוא חייאתי. כל חיי".

תגיות
תגובות