סיכומוזיקלי: גל אדם ונורוז מתאחדים שוב. ליאור ואן אוס

סיכומוזיקלי: גל אדם ונורוז מתאחדים שוב

איזה כיף לנו ששוב הגיע הסופ"ש הרגוע ויש לנו זמן לשבת בספה עם כוס קפה ולהקשיב למוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע! הפעם בסיכומוזיקלי שלנו יש רשימה ממש מיוחדת ואתם לא רוצים לפספס • האזנה נעימה!

עוד שבוע עבר לו שוב, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי (כמובן) כבר כאן והפעם - יש כמה שירים שאנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס! בינהם: בניה ברבי מתגעגע, אסף גולד חולם ומיה סולימן מקורית כמו תמיד. אין ספק שיצאו השבוע שירים שיעשו לנו את השישי הזה מתוק יותר וגם לכם אם תצטרפו אלינו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בניה ברבי - כשבא הגעגוע

"כשבא הגעגוע נכתב מהמקום הכי בוער אצלי בלב. שיר שמבקש לצאת לעולם, לכל אותם אנשים שאומרים לנו 'לא' בדרך, לכל אלה שלא האמינו באמת. כי כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד ש*לא* יאמין בו. מחכה לזעוק אותו בהופעה, עם דמעה, הרבה כאב וידיעה אחת ברורה. 'נשבעתי לעצמי לא לוותר, אני קיבלתי כבר מספיק מכות'" - כך כתב בניה על השיר באינסטגרם שלו והאמת? לדעתנו לא צריך להוסיף עוד הרבה.

לסיכום: נוגע ישר בלב

 

מיה סולימן - ככה

אחרי ששיחרה את אלבום הבכורה שלה שצבר הצלחה מדהימה, מיה סולימן המוכשרת משחררת שיר נוסף - "ככה". השיר מדבר על זוגיות שבה צד אחד נותן הכל ושברון הלב שלו אחרי שנפגע ואחרי הפרידה... היא כתבה והלחינה אותו בעצמה יחד עם ההפקה המוזיקלית של זוהר ברק וליאור אברמוב. מדובר בשיר שלא תרצו להפסיק להאזין לו וממש בשבוע הבא ב-14.11, מיה תופיע איתו במועדון הגריי ואנחנו לא יכולים לחכות!

לסיכום: מרגשת!!

 
 

אסף גולד - בחלומי

אין מצב שאם אתם עוקבים אחרי בסיכומוזיקלי, לא נתקלתם עדיין באסף גולד. כתבנו עליו כבר בעבר כשהוציא שירים קודמים והפעם עם "בחלומי" הוא גרם לנו להתעופף לגמרי. זה שיר יפה שכיף להקשיב לו ועם מילים ומשמעות עוד יותר יפה. הנה מה שסיפר אסף: "השיר מהלך בין חלום לערות, בין החלומות שלי לחלומות של מישהו אחר. הוא מביע, בצורה אינטימית אבל חזקה וברורה, זעקה אישית לעזרה. הוא נכתב בתקופת המשבר הכי גדולה שידעתי בחיי, כשהרגשתי מאוד לבד בעולם. אני זוכר איך ממש יצאו לי דמעות על הפסנתר בעת הכתיבה. אני גם זוכר, שברגע שסיימתי לכתוב אותו, כבר הרגשתי יותר טוב, וידעתי שאצליח להתגבר".

לסיכום: לקח אותנו לעולם אחר

 

יונתן דרזי - אוהב שאת איתי

יונתן דרזי, בן ה-25 הוא יוצר, כותב ומלחין ומי שאיכשהו עדיין לא מכיר אותו - מוזמן ללכת להקשיב לסינגלים הקודמים ששיחרר: "יש לך הכל", "למה זה קורה", "מי יכול עלינו" ו-"ברחוב שלך". השבוע הוא הוציא את "אוהב שאת איתי" שהוא סינגל נוסף לקראת אלבום בכורה שאנחנו ממש מחכים כבר לשמוע!

לסיכום: ישר למועדונים

 

סתיו שמש - חברה שלי

סתיו שמש תמיד מוציאה מוזיקה שכיף לנו להקשיב לה. הפעם, הפזמונאית והזמרת היוצרת הוציאה שיר חדש הנקרא - "חברה שלי". את השיר כתבה מתוך שיחה חשופה מאוד עם חברתה על החיים. בקליפ גם מתארחת החברה הטובה - ספיר סבן וגם מתוארת בשיר. אין ספק שסתיו מצליחה להוציא את כל הרגשות בצורה הכי יפה שיש ומתאימה את העוצמות בצורה הכי טובה שיש.

לסיכום: אין דבר יותר יפה מחברות

 

מאי ספדיה - הלוואי ולא תהיה לך אף אחת

את השיר החדש של מאי ספדיה - כתבה, הלחינה והפיקה ועיבדה מוזיקלית יחד עם גיל ויין והוא נכתב על מישהי שחווה פרידה ולא מצליחה להשלים עם המצב. אין ספק שמאי המכושרת עשתה עבודה מדהימה גם בשיר הזה וממש מרגישים את האמוציות שבו, עד לרמה שממש אפשר להזדהות איתה וזה מרגש. מאי נבחרה על ידי מאקו לאחת מ- 18 הנשים המשפיעות על המוזיקה הישראלית לשנת 2022 ואין ספק שהתואר מגיע לה!

לסיכום: מוכשרת

 

אריק פלדמר - כל הדרך חזרה

מוזמנים להכיר את אריק פלדמר שהוציא השבוע סינגל ראשון מתוך האלבום השני שלו שצפוי לצאת ב-16.11.22 (ממש בקרוב!). לשיר קוראים "כל הדרך חזרה" - מה שגם יהיה השם של האלבום שיגיע. השיר הוא בדיוק מהסגנון שאנחנו אוהבים להקשיב לו. הוא חודר והקול של אריק נכנס ישר לבפנים. כיף שיש מוזיקה כזו פה.

לסיכום: פשוט מעולה

 

שווה האזנה

גל אדם ונורוז - פרח השכונות

הפעם בשווה האזנה, גל אדם ונורוז (שהוציאו ממש לא מזמן את "משוגעת" ביחד), הגיעו להתארח בלייב אצל עידו פורת בגלגלצ וביצעו את השיר "פרח השכונות" של טיפקס ועלמה זק. זה קאבר שאתם לא רוצים לפספס ומבחינתנו לקבל כמה שיותר מהשילוב המעולה שלהם!

 
תגובות