סיכומוזיקלי: סטפן ונטע לומדים ועומר אדם חושף. ערן לוי

סיכומוזיקלי: סטפן ונטע לומדים ועומר אדם חושף

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם הפעם מחכים לכם בסיכומוזיקלי שלנו מוזיקה ישראלית חדשה וממכרת והפעם גם נמצאים ברשימה לא מעט כוכבים שאתם מכירים - עומר אדם בשיר חשוף מתמיד, נטע ברזילי וסטפן בשיר שלא יוצא לנו מהראש ונתנאל רודניצקי משחרר את השיר המדובר • האזנה נעימה!

איזה כיף לנו שגם השבוע הצטרפתם לסיכומוזיקלי וגם הפעם תוכלו להכיר את השירים הכי חמים שיצאו השבוע בישראל. גם השבוע יש לנו רשימה ארוכה שלא תוכלו להפסיק לשמוע. בינהם - עומר אדם, סטפן עם נטע, עדן מאירי, נתנאל רודניצקי ורוי סופר. יש למה לחכות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם - אני

כל כך מרגש אותנו שזמר כמו עומר אדם מחליט לשחרר שיר כזה. הסינגל "אני" שהוציא השבוע הוא שיר מאוד חשוף שמספר את מה שהוא עובר בעולם שנראה כל כך נוצץ וזוהר. עומר בחר להראות לנו שלא הכל מושלם כמו שחושבים, שגם לו יש את המסע שלו והניסיון להבין מי הוא במקום הזה. הוא מראה לנו את הצד הפגיע שלו ואנחנו מעריכים את זה ברמות! את השיר כתב יחד עם אודיה אזולאי המדהימה.

לסיכום: אמיץ ואמיתי

 

נועם בתן - בובה

אחרי כמה להיטים ואחרי שכבש את השטח - נועם בתן שחרר סינגל חדש בשם "בובה", ופייר? אי אפשר שלא להתאהב בו ובקצב שלו. נועם יודע לדייק את עצמו, לגוון ולהביא עוד צד שלו. הפעם מדובר בסינגל קצבי יותר - על אף שאיכשהו שוב מדובר בשוב פרידה. 

לסיכום: כובש בכל פעם מחדש.

 

 

 

סטפן לגר & נטע ברזילי - מתמטיקה

החיבור המטורף בין סטפן לנטע היה צריך לקרות כבר מזמן! שני אמנים אהובים במיוחד ובינלאומיים ואין ספק שזה נשמע כמו מתכון מנצח ללהיט הבא. אז כמובן, הם שיתפו פעולה ואנחנו זכינו לקבל את השיר החדש "מתמטיקה" שמערבב בו עברית וצרפתית. גם על הכתיבה (יחד עם נטע וסטפן) עומדים רון ביטון וסתיו בגר המדהימים. נטע: "השיר מספר על כוח המשיכה, משיכה מכל סוג שהיא. אני כל כך שמחה לשתף פעולה עם סטפן חיכיתי לזה הרבה מאוד זמן". סטפן: "החיבור ביני לבין נטע היה מיידי, אנחנו עובדים על השיר כבר תקופה ארוכה ואני מתרגש לחלוק אותו איתכם".

לסיכום: מטורפים

 

נתנאל רודניצקי (בומרנג) - איתי תמיד

הגענו לאחד מהשירים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה. כל האינטרנט העלה תיאוריות ומחשבות עליו ועכשיו סוף סוף נתנאל רודניצקי (או בשם הבמה שלו - בומרנג) שיחרר את "איתי תמיד". זה לא משנה על מי או על מה השיר מדבר, אלא על היכולת של נתנאל לחשוף את מה שהוא מרגיש בצורה הכי אותנטית ויפה - באמצעות המוזיקה. את השיר הלחין וכתב יחד עם אופיר מלול שגם אחראי לעיבוד וההפקה המוזיקלית.

לסיכום: הפתיע וריגש

 

עדן מאירי - גיבור של קלישאות

הפעם עדן מאירי בחר להפתיע אותנו ולהוציא ביום אחד שני סינגלים - "גיבור של קלישאות" ו-"עכשיו זה רק איתך". החלטנו לבחור ב-"גיבור של קלישאות" בשביל הסיכומוזיקלי אך מדובר בשני שירים יפים ומרגשים כמו שרק עדן יודע לעשות. על המילים דניאל פרץ ועל הלחן אוריין שוקרון שגם אחראית לעיבוד המוזיקלי יחד עם אוהד דרשן. שני השירים עשויים בצורה יפה, עם קליפים מיוחדים ואנחנו אהבנו!

לסיכום: כישרון אמיתי

 

רוי סופר - אידיוט

רוי סופר המדהים פרץ אלינו לפני שנה עם הלהיט "לא רואה" ששיגע את הטיקטוק והפך ללהיט ענק. מאז, שיחרר מספר שירים נוספים וכמו שקלטנו כבר אז, מדובר באמן ענק וזה רק עניין של זמן עד שיהפוך לאחד מהכוכבים הענקיים בארץ. השבוע הוציא את הסינגל "אידיוט" שחיכינו לו בציפייה רבה והוא לא איכזב! ממש לא מזמן הוא פתח את המופע של מרגי בהאנגר 11 מול אלפי אנשים ואנחנו מחכים כבר למופע כזה משלו!

לסיכום: כוכב אמיתי

 

רועי סנדלר - ניפגש בסיבוב

השבוע שיחרר רועי סנדלר האהוב את הסינגל החדש "ניפגש בסיבוב" עם קליפ מילים מיוחד בצבעים של כתופ וירוק שפשוט הופכים את ההאזנה לשיר כיפית ונעימה יותר. אין לנו ספק שזה הולך להפוך לשיר חם ומושמע במיוחד כי הוא לגמרי ממכר ואנחנו שומעים אותו שוב ושוב! תמיד שמחים לראות מוזיקה חדשה מרועי ואיזה כיף שהוא ממשיך לפתח את עצמו במוזיקה.

לסיכום: קליט

 

 אביחי נפתלי - אוי לא

השבוע שיחרר אביחי נפתלי את השיר הראשון מהאלבום הבא שלו - "אוי לא". מדובר בשיר ממכר וכיפי במיוחד שפשוט לא יצא לכם מהראש. אביחי יודע לייצר מוזיקה טובה בסגנון האישי שלו ואין יותר טוב מזה! את הקליפ המטורף הזה הוא צילם באולפן האישי שלו שלמי שלא יודע - נועה ואיזי צילמו שם גם את הקליפ לשיר שלהם "גושפנקא" שיצא ממש לא מזמן. הנה מה שסיפר עליו: "בסלון היו דיג'יים ומסיבה, במרפסת היה בוחניק על גיטרה ומלא אנשים שרים איתו, חדר אחד דיברו פוליטיקה, חדר אחר מישהי הקיאה לי על הפרקט בקיצור...עשינו מזה קליפ. אותנטי". ההופעה הקרובה של אביחי תהיה ב-26.12 בגריי תל אביב.

לסיכום: משוגע!

 

מאיה בוסקילה - חד קרן

מאיה בוסקילה המדהימה חוזרת שוב עם שיר ראשון בדרך לאלבום חדש. בקליפ משתתף בן זוגה שאולי שלוים בפעם הראשונה וזה ממש מיוחד. מאיה: "את 'חד קרן' כתב חברי הטוב ביותר סהר חגי, שמכיר את חיי כמו כף ידו ומאז שהוא בחופשת מולדת, הוא ראה אותי מהזווית שלו, או כמו שהוא אומר... 'את האשה הכי יפה שאת צוחקת'. חד קרן נכתב בצורה מאד אישית, אולי הכי אישית אי פעם בשנות העשייה שלי. שיר אהבה והודיה על הקיים, בלי ציניות או חיפוש אחר המילה המתאימה שתתאים לתקופה". מרגשת! והנה ההופעות הקרובות של מאיה: גריי יהוד ב-23.2, גריי תל אביב ב-15.3 וגריי מודיעין ב-22.4.23.

לסיכום: מיוחדת במינה

 

אסף חן - יש מקום

אסף חן שחרר השבוע סינגל חדש בשם "יש מקום", ואנחנו חושבים שהדבר העיקרי שאפשר להגיד על השיר זה שפשוט אפשר לצלול איתו למחשבות, כיף להאזין לו ונעים להתרפק עליו. כל מילה נוספת - מיותרת.

לסיכום: תאזינו בעצמכם ותבינו!

 

אסף מילר - תמיד שלה

השבוע אסף מילר הוציא את הסינגל השלישי שלו מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת בקרוב. אסף מספר: "השיר נכתב בהיותי סטודנט במכללת תל חי, בסוף שנות ה-90'. בתקופה זו התגוררתי בקראוון, בקיבוץ כפר סאלד, והייתי מנגן אותו לפרקים. לאחרונה, באופן מקרי לחלוטין, חזרתי אל השיר, שיניתי לו קצת את המילים, והחלטתי להוציא אותו כעת, כשאני מרגיש מחובר אליו יותר מאי פעם". כיף לשמוע שיר כזה, עם סגנון שבשנים האחרונות קצת חסר בארץ.

לסיכום: שלו לגמרי

 

שווה האזנה

רביב כנר - Lift Me Up

במיוחד לכבוד המצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ וטיקטוק, הגיע רביב כנר לגלגלצ וביצע את השיר "Lift Me Up" של ריהאנה (לכבוד הקאמבק שלה) עם ביצוע מיוחד בליווי של העבריים מדימונה. תמיד עושה עבודה מדהימה - כמו שאנחנו אוהבים לשמוע!

 

נונו - About Damn Time

ונסיים כמובן, איך אפשר שלא? עם הקאבר החדש של נונו לשיר "About Damn Time" של ליזו. איזה כיף לראות חיבור של שיר כזה ממכר עם זמרת כזאת ממכרת והתוצאה שלפניכם - כיפית במיוחד!

 
 
תגובות