סיכומוזיקלי: השילוש הקדוש בסינגל משותף!. שי תמיר

סיכומוזיקלי: השילוש הקדוש בסינגל משותף!

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! איזה כיף שיש לנו עוד שבוע מלא במוזיקה חדשה. הפעם הרשימה ארוכה מתמיד ולכם מחכים המון שירים חדשים. בינהם: עדן בן זקן, אנה זק ונונו בשיתוף פעולה מושלם, עידן עמדי מרגש במיוחד ועידן כהן זה השם החדש שכדאי לכם להכיר • האזנה נעימה!

קשה לנו להאמין שהשבוע הזה כבר עבר. לרגע היה ארוך מדי ורגע אחרי עבר כל כך מהר שלא הספקנו לעבד את מה שקורה. אבל הרגע הכי מיוחד הוא ביום שישי, כשאנחנו יכולים לשכוח מהכל לחצי שעה ולשמוע מוזיקה חדשה, שווה ומקומית! השבוע יש רשימה ממש ארוכה אבל שווה כל דקה! מוזמנים להצטרף אלינו גם הפעם ולהאזין יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן בן זקן & אנה זק & נונו - ראשון בבוקר

גולת הכותרת בסיכומוזיקלי של השבוע היא ללא ספק השיר הזה! שיתוף פעולה מטורף בין הזמרות הכי מצליחות כרגע בישראל - עדן בן זקן, אנה זק ונונו. אין לנו אפילו ספק שזה עומד להפוך ללהיט הגדול הבא ואין מצב שלא נשמע אותו בכל מקום שנגיע אליו. את השיר כתבו והלחינו רון ביטון, סתיו בגר, נונו, עדן בן זקן, אנה זק ועיליי אשדות לצד עיבוד והפקה מוזיקלית של סתיו בגר. בנוסף, מצורף גם קליפ מטורף במיוחד!

לסיכום: שוות לגמרי

 

עידן עמדי - יבוא מחר

השבוע שיחרר עידן עמדי את הסינגל החדש והחגיגי שסוגר את אלבומו החמישי "זוכר כמעט הכל" ואין יותר מתרגשים מאיתנו! השיר החדש נקרא "יבוא מחר" והוא כתב אותו לפני שלוש שנים, לפני שבתו הבכורה נולדה. את המילים והלחן כתב (כמובן) בעצמו לצד הפקה ועיבוד מוזיקלי יחד עם גלעד שמואלי. עידן ממשיך להפתיע אותנו בכל פעם עם האיכויות והכישרון שלו ואנחנו שמחים ממש לקבל גם את השיר הזה לרשימה.

לסיכום: מדהים שלנו

 

לואי עלי - כמה דרמה

אז אחרי שכבש את המדינה עם הלהיט הקודם שלו "דבקה", שיחרר הפעם סינגל חדש שנקרא "כמה דרמה" והוא לגמרי עשה לנו דרמה בלב! השיר מספר את סיפורם של אנשים החווים מערכת יחסים דרמטית ורעה וזה ממש נגע בנו. את המילים והלחן כתב בעצמו יחד עם עדי כבירי ואלירן אביטל שגם אחראי לעיבוד וההפקה המוזיקלית.

לסיכום: אלוף בלרגש

 

עידן כהן - במעמקי המחשבות

הגיע הזמן שתכירו את עידן כהן. בן 21, גר בפתח תקווה ומספר שמוזיקה תמיד הייתה חלק מהחיים שלו - בכל מיני צורות. עידן הוציא השבוע סינגל שני שנקרא "במעמקי המחשבות" ואם ממש בא לכם להנות ממוזיקה שהיא לא במיינסטרים ההיפ הופ והראפ - זה לגמרי המקום בשבילכם. שיר כיפי ובכל זאת, גם עמוק. מילים שכתב בעצמו ולחן שיצר יחד עם גרשון "אודימן" אוריהייב שגם הפיק ועיבד מוזיקלית.

לסיכום: חזק במיוחד

 

שחר גולדבלט - לכל אחת מגיעה להיות

אנחנו לא כל כך יודעים איך להתחיל לתאר את השיר הכואב הזה, המנסה להעביר בצורה חדה וברורה את המסרנגד אלימות כלפי נשים, ובכלל. השילוב של המסר בשיר יחד עם קולה של שחר הופכים את הכל לעוצמתי וחודר יותר.

 

לסיכום: אין יותר ברור מזה.

דנית שמש & מיכאל מושונוב - כוכב אחר

ברוכים הבאים לסינגל הבכורה של דנית שמש (בשיתוף עם מיכאל מושונוב) שאין סיכוי שתרצו לפספס. השיר "כוכב אחר" נכתב על ידיה יחד עם מיכאל מושונוב ואיתי אורטל שגם אחראי להפקה המוזיקלית של השיר. הנה מה שדנית סיפרה: "השיר נכתב בתחילת הקורונה, הייתי בזוגיות שכשלה והחלטתי לפרוק את התחושות שלי על המחברת". אחר כך היא מוסיפה: "החלטתי שבא לי לשלב קטע ראפ מגניב בשיר, וישר מיכאל מושונוב עלה לי לראש. השמענו לו את השיר והוא התלהב מאוד והחליט להצטרף אלינו אל השיר והתוצאה לפניכם".

לסיכום: אהבנו מאוד

 

תהילה עג'מי - תרד כבר מהעץ

תהילה היא זמרת מזרחית יחסית חדשה ואין ספק שזה רק עניין של זמן עד שתהפוך להיות הדבר הבא. לשיר החדש שהוציאה השבוע קוראים "תרד כבר מהעץ" ובו היא מדברת על אהובה שעזב אותה. עד לפני כשנה היא נוהלה על ידי אחד הזמרים הגדולים במדינה וסומנה בתור הדבר הגדול הבא. מחכים לראות את זה קורה!

לסיכום: כוכבת

 

יונתן קונדה - או מיי גוד

אנחנו חושבים שהגיע הזמן לז'אנר קצת שונה ברשימה שלא יוצא לנו לשמוע הרבה - הספוקן וורד. יונתן קונדה הוא אחד מחלוצי הספוקן וורד בישראל ובנוסף לזה, גם אחד ממייסדי להקת הראפ "סיסטם עאלי". הנה מה שסיפר על "או מיי גוד": "השיר הזה הוא תפילה לשפיות בתוך המציאות המוטרפת שלנו. ניסיון למצוא אלוהים לא בצד כזה או אחר של המתרס אלא בבין לבין ברגעי המעבר העדין שאנו עושים כמה פעמים ביום, בין זהויות, בין עולמות, ובין הקודש לחול, וחוזר חלילה: אלוהים שהוא סך כל המקומות, החללים, הבורות ופרטי-הפרטים בהם אנחנו מסכימים לבקש אותו באמת, כמו שאנחנו ולא כמו שאנחנו חושבים שאנחנו אמורים להיות".

לסיכום: הכי מיוחד ששמענו

 

שירן אסף - זה יקרה לי

שירן אסף בת 28, היא זמרת, יוצרת ושחקנית. כרגע היא עובדת על אלבום הבכורה שלה יחד עם רועי אבני וסהר טויטו ולאט לאט משחררת סינגלים מתוכו. הפעם היא הוציאה את "זה יקרה לי" שכתבה לעצמה בתקופת הרווקות, אחרי חיפושים לא פשוטים אחר ה-"אחד" והעיסוק בשאלה האם להתפשר כדי למצוא אהבה. גם הקליפ מושלם ואנחנו יותר ממזמינים אתכם ללכת לצפות.

לסיכום: מהממת

 

עדי חליף - מכת בכורות

עדי: "לא סתם אומרים שמכת הבכורות הייתה המכה הכי קשה, היא נוקאאוט הקטלני ששיחרר את עם ישראל, להיות אח בכור זה תפקיד שאתה מקבל עלייך בלי לבקש, ועם הזמן אתה מגלה כמה משמעות יש לך וכמה השפעה יכולה להיות לך, עליי הם מסתכלים, ממני הם לומדים". הוא מוסיף: אמשיך להודות כל יום על מה שיש לי, ועל זה שזכיתי להיות אח בכור". בטח כבר הבנתם על מה השיר מדבר, רק נגיד שממש שווה להאזין לו (אנחנו נהנינו!).

לסיכום: אישי

 

שווה האזנה

אליעד עושה הארי סטיילס

גלגלצ ביקשו ממנו לבצע קאבר לשיר השנה שלו והוא עשה את זה בצורה הכי מדהימה שיש! אליעד העלה לטיקטוק את הקאבר המיוחד שלו ל-"As It Was" של הארי סטיילס ולגמרי הפיל אותנו על הרגליים!

@officialeliad גלגל״צ ביקשו ממני לבצע קאבר לשיר השנה שלי מה שיר השנה שלכם ? #המצעד22 #מיוזיקטוק #אליעד @גלגלצ - הטיקטוק הרשמי @Columbia Records original sound - Eliad

אודיה - SNAP

במיוחד למצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ וטיקטוק, הגיעה אודיה לאולפנים כדי לבצע את השיר "SNAP" של רוזה לין. מדובר בביצוע מיוחד וכיפי שסוגר לנו את הרשימה בצורה מושלמת.

 
 
תגובות