סיכומוזיקלי: ספיישל ולנטיין מיוחד!. עופר חגיוב

סיכומוזיקלי: ספיישל ולנטיין מיוחד!

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! השבוע היה את הולנטיין ובזכותו קיבלנו המון שירים חדשים שאסור לכם בכלל לפספס. השבוע ברשימה: איתי לוי, אליעד, בר צברי ועוד המון שווים • האזנה נעימה!

לא יכולים להאמין שכבר עוד שבוע עבר, התגעגענו! השבוע ציינו את הולנטיין, יום שכולו מלא באהבה וכולנו יודעים שזה תירוץ מושלם להוציא מוזיקה חדשה שגם היא - מדברת על אהבה. הרשימה שלנו גם הפעם מלאה בהמון המון שירים חדשים ואנחנו יותר מנשמח שגם היום תצטרפו ותכירו אותם יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איתי לוי - חצי בן אדם

איתי: "לאחרונה קורים בחיי המון דברים שמרגשים אותי מאוד, אני מלא בעשייה והודיה על הקיים. שמח על כל צעד וצעד. מודה לקהל שמגיע להופעות, לרדיו שמחבק את השירים החדשים ולאנשים שמקיפים אותי. לאחרונה חגגתי את יום הולדתי ה-35 ואין דרך טובה יותר להיכנס לשנה חדשה בחיי מאשר עם שיר חדש. מקווה שתאהבו את השיר הזה ותתרגשו ממנו כמוני". כמו שהוא מספר בעצמו, אין דבר שיותר מרגש אותנו משיר חדש של איתי ואנחנו שמחים על השיתוף. את "חצי בן אדם" כתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו מוזיקלית הצמד דולי ופן ואין יותר שווה מזה!

לסיכום: אחד ויחיד

 

אליעד - כתובה בספרים

אנחנו כל כך אוהבים את אליעד ואת המוזיקה שלו. תמיד נותן לנו מקום להרגיש, להקשיב ולאהוב. עכשיו, אחרי ההצלחה המטורפת של האלבום הקודם שלו "מסע", הוא משחרר סינגל חדש הנקרא - "כתובה בספרים" המתחיל את הדרך לאלבום חמישי וחדש. על המילים והלחן אחראים גל ג'ו כהן ואלון פרץ והביצוע של אליעד מרגש ובדיוק כמו שאנחנו אוהבים. כל כך שמחים לראות אותו הולך בדרך חדשה ומרגש אותנו מאוד על הדרך.

לסיכום: מתחיל שוב!

 

בר צברי & מיכה שטרית - גולות

השיר החדש של בר צברי ומיכה שטרית החזיר את כולנו אחורה, לתקופה שחלקנו אפילו לא לגמרי מכירים. לשיר קוראים "גולות" והוא מדבר על הגעגוע לפעם, לתקופה שלפני המסכים. הנה מה שבר סיפר על שיתוף הפעולה עם מיכה: "מהרגע שהתחלנו להקליט את השיר דמיינתי את מיכה מצטרף לספר את תחושותיי בקולו ובפרספקטיבה שלו. מיכה בשבילי זה בית ספר למוסיקה. יוצר ומוזיקאי מהטובים שיש לנו כאן מאז ומתמיד ומעל הכל אדם מדהים שאני מברך על הזכות לשיר יחד איתו את השיר הזה".

לסיכום: כתוב מדהים!

 

שיר זוארץ - בלי נדר

אם אתם עוקבים אחרי עולם הבידור, כנראה שאתם כבר מכירים את שיר זוארץ. השבוע היא שיחררה את השיר החדש שלה - "בלי נדר", בו הייתה שותפה לכתיבה יחד עם גיא דהן, אביב פרץ ודרור מזרחי. שיר מספרת על השיר שהוא מרגיש כאילו הוא הראשון שלה כי היא הייתה בו הכי חשופה עד היום. זה ממש ריגש אותנו וכמובן שגם השיר עצמו שהיה מדויק לה יחד עם הקליפ שהתאים בדיוק לו.

לסיכום: מיוחדת

 

מיקה משה - חזקה יותר

את מיקה משה אתם בטח זוכרים מ-"בית ספר למוזיקה". מאז, היא הספיקה להוציא את "את לא אמיתית" ואת הדואט עם מירי מסיקה - "יש לך אותך". עכשיו היא משחררת את "חזקה יותר", שיר שנכתב על ידי הודיה חיוט בהשראת מחשבות וחוויות של מיקה כתיכוניסטית בכפר בלום. בימים אלו ממשיכה מיקה לעבוד על אלבום הבכורה שלה ואנחנו מחכים כבר לשמוע עוד!

לסיכום: לגמרי חזקה

 

גאיה שאקי - אני רוצה קצת שתמות

את גאיה שאקי לשמחתנו כבר יצא לנו להכיר. השיר הקודם שלה "ארגז צעצועים" זכה להמון אהבה ואפילו נכנס לפלייליסט של גלגלצ (ושלנו). עכשיו, סוף כל סוף, היא משחררת שיר חדש ומעניין במיוחד - "אני רוצה קצת שתמות". את השיר כתבה והלחינה עם דנה לב ויובל מעיין והקליפ שביים תמיר פלור, אפל אפילו יותר בפני עצמו. בקיצור, לא נספר יותר מדי - אבל ממליצים מאוד ללכת לשמוע.

לסיכום: הדרך שלה

 

כפיר צפריר - פחד אלוהים

הנה עוד שיר מעניין שיצא השבוע. כזכור, את כפיר צפריר אנחנו מכירים מ-"הכוכב הבא" שם היה מתמודד אהוב במיוחד ומאז הספיק להוציא את "סוס טברייני" שזכה להצלחה רבה. השבוע הוציא שיר חדש והנה מה שסיפר עליו: "'פחד אלוהים' זה סלנג יום יומי למשהו עוצמתי/קיצוני/יפה. כתבתי את השיר בהשראת היופי הישראלי, על הערבוב היפה שנוצר בארץ בין מוצאים שונים, לכל אורך השיר אני הופך מונחים שלילים למחמאות שזה גם משהו מאוד ישראלי בעיני".

לסיכום: רמה גבוהה

 

דניאל גרנט - כשמזכירים לי (מה אני יכול להיות)

דניאל גרנט הוא בן 29 ואם השם שלו נשמע לכם מוכר, זה כנראה בגלל שהוא בנם של צופית ואברם גרנט. עכשיו, הגיע הזמן שלו לפרוץ, בצורה הכי מיוחדת ושלו עם השיר "כשמזכירים לי (מה אני יכול להיות)". כל כך כיף לראות איך הוא יכול לדבר את המחסומים שרובנו מסתירים ולשחרר את זה עם המוזיקה. השיר הוא שיר הבכורה מתוך האלבום המתקרב ("אני לא צריך יותר שום דבר"). את השירים שלו כתב תוך כדי שהסתובב לבדו בעולם וזה הכי מיוחד שיש!

לסיכום: מטורף

 

אסקר & יואש - קלוז פרינדס

על יואש כבר כתבנו בעבר כי אנחנו תמיד שמחים לתת מקום למוזיקה חדשה. למי שלא זוכר, יואש הוא זמר אר אנד בי, ראפ, אפרוביט, יוצר ומפיק מוזיקלי. הסגנון שלו הוא אחד שחסר קצת בארץ ואנחנו תמיד שמחים לשמוע כשיוצא שיר חדש. הפעם, לכבוד הולנטיין, בשיתוף פעולה מיוחד עם אסקר יצא השיר "קלוז פרינדס" שמדבר בדיוק על היכולת לחשוף את עצמו אל מישהי (כמו בקלוז פרינדס). לגמרי וייב וכדאי ללכת להקשיב!

לסיכום: שווה!

 
 

שאנל אלקיים - שבור

שאנל אלקיים היא יוצאת "הכוכב הבא" ומאז ממשיכה להתקדם בעולם המוזיקה ולא רק. השבוע שיחררה את הסינגל החדש "שבור" מתוך אלבום הבכורה שלה שעתיד לצאת בקרוב. בנוסף לשיר המרגש, המסך והקהל ממשיך לאהוב אותה ובקרוב תתחיל שאנל לככב בסדרת הנוער "לעוף על אנה" (עם אנה זק וכוכבים רבים נוספים) בתפקיד ראשי. לא יכולים לחכות!

לסיכום: מלא בהצלחה

 

שירן אסף - חבל

שירן אסף היא בת 28, זמרת-יוצרת ושחקנית. בימים אלו היא עובדת על אלבום הבכורה שלה יחד עם רועי אבני וסהר טויטו המדהימים. השבוע היא שיחררה את "חבל" שכתבה והלחינה בעצמה לצד עיבוד והפקה מוזיקלית של רועי אבני. "את 'חבל' כתבתי בתקופה שהאהבה הראשונה שלי הלכה ודעכה, הדברים כבר לא עבדו, היה מרחק שכבר לא הצלחנו לגשר עליו והמון כאב ופחד כי שנינו ידענו שהפרידה הולכת לבוא. הרגשתי שלא טוב לי ומצד שני לא יכולתי לדמיין את עצמי בלעדיו כי כבר לא זכרתי מה זה להיות עם עצמי בלי שהוא נמצא שם ומתוך הפחד האינסופי הזה כתבתי את 'חבל'" - היא מספרת.

לסיכום: מרגשת

 

שווה האזנה

נטע וסטפן - Calm Down

השבוע התארחו נטע וסטפן בגלגלצ והביאו ביצוע מהחלומות לשיר "Calm Down" של רמה וסלינה גומז. אנחנו התמכרנו ולא יכולים להפסיק להקשיב - בטוחים שגם אתם!

 
תגובות