סיכומוזיקלי: בן זיני לוקח השראה ורוי סופר משגע את הטיקטוק. אימרי אגמון

סיכומוזיקלי: בן זיני לוקח השראה ורוי סופר משגע את הטיקטוק

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! אנחנו עוד רגע אחרי פורים אבל עדיין יש המון מקום לשירים וריקודים! גם השבוע נמצאים ברשימה לא מעט זמרים וזמרות שאנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס • האזנה נעימה!

רגע לפני שאנחנו עוזבים את המסכות והתחפושות, הגיע הרגע ללבוש אותם שוב למסיבה אחת אחרונה - הסיכומוזיקלי שלנו! גם השבוע סידרנו לכם את הרשימה הכי שווה של השירים הכי שווים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אנחנו בטוחים שאתם כבר לא מצליחים לחכות והגיע הזמן להקשיב להם יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בן זיני - הכל בגללך

הסינגל שהספיק לעורר סערה בגלל הקליפ שלו, שלקח השראה מהשיר "Cry Me A River" של ג'סטין טימברלייק, הוא מעבר למה שהסערה מציגה אותו. "הכל בגללך" של בן זיני ממשיך את הקו המוזיקלי הבוגר שפיתח לעצמו, אותו קו שנוצר יחד עם הצלחת הסינגל "כל הנשיקות". הסינגל החדש מהווה לראשונה במה לסיפור האישי-משפחתי של זיני, מה שמורגש דרך המילים האינטנסיביות. בדומה ל-"כל הנשיקות", גם "הכל בגללך" נכתב והולחן על ידי זיני והזמר והיוצר ים רפאלי.

לסיכום: בוגר ובועט

 

רוי סופר - איזה מזל את

כבר ידוע שאחד האמנים המעניינים בשנה האחרונה בארץ הוא רוי סופר. בכל סינגל מחדש הוא מצליח לסקרן בטיזרים שלפני ולהפתיע עוד יותר כשהשיר יוצא. גם הפעם, רוי הלך על אותו המתכון והתעלה על עצמו שוב. "איזה מזל את" הוא שיר ממכר וקליט שכבר הספיק לצבור תאוצה מטורפת בטיקטוק. נספר שב-23.3 הוא עומד להגיע לגיטר לופט שבתל אביב ואנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס את זה!

לסיכום: יחיד ומיוחד

 
    ניב דמירל - מקום רחוק

השבוע שיחרר היוצר המוכשר ניב דמירל את הסינגל החדש שלו - "מקום רחוק". את השיר כתב אבי בן זקן, את הלחן יצר ניב יחד איתו ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אריאל טוכמן. ניב על השיר: "השיר הזה תפס אותי מאוד חזק, יש בו משהו מאוד מיושן אבל גם מאוד חדש ומי כמוני אוהב ניגודים, עבדתי עליו בערך חצי שנה עד לדיוק של כל מילה ומילה שמספרות את החיים שלי".

לסיכום: הכי הוא

 

חן דנינו - חיפה

ממש לפני שבוע יצא הפרק הראשון של התוכנית "רואים את הקול" בקשת ושם נחשפנו בפעם הראשונה לחן דנינו (שאגב, אנחנו ידענו שהוא זמר!). ידענו שזה רק עניין של זמן עד שנשמע ממנו שוב ואפשר להגיד שעכשיו, אחרי שהקשבנו לסינגל החדש - זאת כבר אהבה. "חיפה" מדבר על תחושת החרטה בעקבות מערכת יחסים זוגית שהסתיימה. את המילים והלחן כתב בעצמו ואת העיבוד וההפקה יחד עם רועי אבני.

לסיכום: יצא מדהים

 

סתיו שמש - גאות

את השם שלה אתם כנראה עדיין לא מכירים, אבל כנראה שהלהיטים שהיא כתבה עדיין לא יוצאים לכם מהראש- דוגמאות אחדות הן "ערק" של פאר טסי, "אור" של אליעד ו-"בסוף הכל חולף" של עומר אדם. בימים אלו, הפזמונאית והזמרת סתיו שמש עובדת במרץ על אלבום משלה, אותו היא כותבת ומלחינה בעצמה. אחד מהשירים שכנראה יהיו בו הוא "גאות", שיצא השבוע ומספר על התקופות הפחות זוהרות בחייה, לצד הצמיחה מאותם מקומות חשוכים. השיר בהחלט מכיל את כל המרכיבים ליצירת להיט- נוכחות של סיפור אישי חזק, לחן בועט ושירה עוצמתית.

לסיכום: כשרונית!

 

לירי אוזן - כל ההזויים עליי

השבוע קיבלנו את השיר החדש של לירי אוזן שאתם בטח כבר מכירים. את השירים של לירי אנחנו תמיד אוהבים וגם הפעם היא הצליחה להביא גוון שונה שפשוט כיף לשמוע. השיר נקרא "כל ההזויים עליי" והוא שיר פרודי שמתאר את כל הסיבוכים שעוברים הרווקים שמחפשים אהבה בתל אביב ואת הדייטים ההזויים שנתקלים בהם. הרעיון מעולה וגם הביצוע.

לסיכום: מעולה!

 

טלשה - בסדר

לכבוד יום האישה הבינלאומי, הזמרת והיוצרת טלשה (טל שחר בן ארי) הוציאה סינגל בשם "בסדר", שמהווה חלק מתוך אלבום הבכורה שלה - "Good Things". אותו אלבום מאופיין בהפקה מוזיקלית פשוטה במובן הטוב של המילה, אשר מגיעה ממחוזות שנות השישים והשבעים ושמה את הטקסט וההגשה שלה בפרונט. הסינגל הקצבי מעביר מסר אופטימי ומוכיח שהוא לא רק "בסדר", אלא שיר ממכר ויחד עם זאת גם מעורר השראה. כך היא מספרת על השיר: "השיר הזה הוא אישור של כל אדם לעצמו. להיות מי שהוא, בקצב שלו, ובעולם שלו, עם ביטול של כל הרעשים מבחוץ שאומרים 'לא עשית מספיק'".

לסיכום: עוצמתית!

 

שווה האזנה

יושי - אחותי כבר לא סובלת אותך

תמיד שמחים להגיע ולשמוע עוד קאברים וביצועים של גלגלצ. הפעם התארח יושי המדהים שנתן ביצוע לא פחות ממושלם לשיר "אחותי כבר לא סובלת אותך" של שירה מרגלית. הוא נתן לנו גוון אחר ומרגיע לגמרי לשיר ונהנינו להקשיב לו בטירוף!

 
תגובות