טאטא ווי מיד איט: פלד כובש את ההאנגר 11. ניר אמיתי

טאטא ווי מיד איט: פלד כובש את ההאנגר 11

ערב השקת האלבום החדש של פלד הוכיח לנו למה דווקא הוא הפך לבין הראפרים הטובים שגדלו לנו פה • ביקורת מופע

בסוף השבוע שעבר (ה') התקיים מופע השקת האלבום החדש של הראפר פלד. המופע התקיים בהאנגר 11 בתל אביב וכלל בין היתר אירוחים ושיתופי פעולה עם שלל אמנים שלקחו חלק באלבום החדש. הנה כל מה שחשבנו על הטירוף שהלך שם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכניסה לאירוע הייתה חלקה ונראה שהקהל הגיע מאוד משולהב ולהוט לקראת ההופעה.
על הופעת החימום הייתה אחראית הדר פרג'ון המדהימה שאולי מוכרת לכם מהטיקטוק. הדר נתנה חימום מעניין ומקפיץ שלגמרי הכניס את הקהל לאווירה.

© ניר אמיתי

לאחר מכן, אחרי שהקהל כבר היה בהייפ גבוה, עלה פלד הידוע בכינויו "פילה פי" לקול שאגות הקהל עם השיר החדש מהאלבום החדש - "מגדלים" עם עדן דרסו בשילוב עם הלהיטים המעולים "פילה פי כפרה" ו-"טופאק". אחרי כמה שירים נוספים מהעבר שגרמו לקהל לצעוק כל מילה, הצטרף לירון עמרם לשיר "כפרה" ולאחר מכן ביצעו את השיר החדש שלהם "פלורנטין".

© ניר אמיתי
© ניר אמיתי

במהלך הערב עלה גם הראפר והדי ג'יי מיכאל כהן ששר את השיר שלו "למה לא", ולאחר מכן את הלהיט "אין יותר טוב מזה". אחריו גם מיכאל סוויסה המטורף התארח ושר ביחד עם פלד את אחד הלהיטים הגדולים שלו - "סבבה 5" במשאפ מיוחד לשיר "Praise The Lord" של ASAP Rocky.

© ניר אמיתי
© ניר אמיתי

רגע השיא המרכזי של הערב נשמר לקראת הסוף לרגע עלייתו של רביד פלוטניק במהלך השיר של פלד - "זומבי". פלוטניק ופלד ביצעו יחד את השיר המשותף שלהם "טוסט" ולקינוח פינק רביד בביצוע מטורף של "מלך הראפ של המזרח התיכון".

© ניר אמיתי

פלד עצר להודות לנגנים ולכל הצוות בסבב די ארוך שהגיע אפילו עד לברמנים במקום ולאחר מכן העלה את נסטיה רוד לשיר החדש והמעולה שלהם "עזבת ת'בית". סיום המופע נגמר בהדרן של אחד הלהיטים הגדולים של האלבום "טאטע ווי מייד איט" והשאיר את כל הקהל בטירוף ועם טעם של עוד.

© ניר אמיתי

אפשר להגיד שפלד הוכיח לנו בהופעה פנומנלית למה הוא אחד השמות הכי חמים בסצנה כבר במשך שנים, עם קהל מעריצים נאמן שמכיר כל שורה ומילה בשירים שלו גם אז וגם באלבום שיצא ממש עכשיו.

© ניר אמיתי

ההופעה התקיימה באווירה גבוהה במיוחד והיה ניכר שהקהל בא להנות עד הסוף ולחגוג את האלבום ביחד עם האמן המוכשר. פלד הצליח לשמור על אנרגיות גבוהות במשך כל ההופעה שנמשכה כשעה וחצי - דבר שהוא לא מובן מאליו, וכמובן ההשקעה בפירוטכניקה, מכונות העשן, הדגלים על הבמה ושלל הגימיקים שהפעילו את הקהל תוך כדי השירים הוסיפו לאווירה. אנחנו התרגשנו לגמרי!

© ניר אמיתי

 

תגובות