סיכומוזיקלי: הסוד של אנה זק ומרגי. שי תמיר

סיכומוזיקלי: הסוד של אנה זק ומרגי

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! אנחנו לא מאמינים שכבר עוד שבוע עבר וגם הוא מלא במוזיקה ישראלית חדשה שבוודאות לא תרצו לפספס. בינהם: אנה זק עם מרגי, אליאב זוהר ואפילו איזי • האזנה נעימה!

וואו. קשה להאמין שהשבועות עוברים כל כך מהר וכבר הגענו לסופ"ש חדש. ואם הגענו לסופ"ש חדש... כולנו יודעים שזה אומר שיש לנו רשימה חדשה של הסיכומוזיקלי והיא מדהימה כמו תמיד! גם הפעם מחכים לנו שירים שלא תרצו לפספס וגם היום אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו ולהנות עם השירים החדשים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנה זק & מרגי - HOODIE

וואו, אין לנו ספק ששיתוף פעולה כזה יהפוך עולמות! אחרי הרבה מאוד ציפייה, אנה זק שיחררה לנו את "HOODIE" שבו היא מארחת את מרגי בשיתוף פעולה מוזיקלי ראשון. על השיר עבדו יחד עם מתן אגוזי ויובל מעיין והקליפ המטורף שבו אנה ומרגי קרובים במיוחד בויים על ידי איתמר לידר שירי. מדובר בלהיט חדש ומלא במוזיקת פופ איכותית שלא תצליחו להפסיק לשמוע. אנחנו כבר התמכרנו ובטוחים שכבר בשמיעה הראשונה - גם אתם!

לסיכום: מטורף!

 

אליאב זוהר - תלוי איך מסתכלים על זה

אליאב זוהר לא מפסיק להפתיע ולרגש אותנו בכל שיר וביצוע חדש. אחרי שזכה בתוכנית "הכוכב הבא", ההצלחה המטורפת של "מיכל" ושל השיר החדש "שדים בעיניים" שזכה לביקורות מעולות. הפעם שיחרר סינגל חדש בשם "תלוי איך מסתכלים על זה" שבו אליאב מוריד את המשקפיים הצהובות המזוהות איתו ובוחר לדבר על חרדות ופחדים שחבר קרוב שלו עבר. השיר מציג רגעים ופחדים שכולנו חווים ביום יום וזה הכי מיוחד בעולם.

לסיכום: מקסים

 

מאור אדרי - בום טאם

הזמר מאור אדרי לא מפסיק להרים לנו! בכל פעם מחדש הוא מוציא להיט שפשוט משגע את המדינה. השבוע הוא שיחרר פרויקט מוזיקלי מיוחד - שני שירים המוקדשים לגמרי לחתונה. השיר הראשון נקרא "אשמרה" הוא מרגש במיוחד ומתאים לרגע החופה. השיר השני נקרא "בום טאם" שמוקדש כולו למסיבה שאחרי ולחגיגות. אין לנו ספק שלא מעט זוגות יחליטו להשתמש בשירים בחתונה שלהם וזה מעולה!

לסיכום: הפתעה כפולה

 

ג'יין בורדו - לא יוצאת למסיבות

אנחנו כל כך מתרגשים כשיוצא שיר חדש של ג'יין בורדו ויודעים שהוא עומד להיות מדהים עוד לפני השמיעה. השבוע הם הוציאו את "לא יוצאת למסיבות" שמדבר על הצורך לרקוד לפעמים את כל הבעיות שלנו החוצה ותכלס? אין יותר מיוחד מזה. את הקליפ ביים אלון דניאל ושם דורון טלמור מראה לנו בצורה מעולה בדיוק למה היא מתכוונת. ההופעות הקרובות שלהם שלא תרצו לפספס ב-8.4 באמפי שוני יחד עם רד בנד וב-9.4 במיני ישראל עם התקווה 6.

לסיכום: מדויק!

 
 

עמית שאולי - עמית הביישנית

את עמית שאולי אתם בטח זוכרים מאז שזכתה במקום הראשון בתוכנית "דה וויס". אז היא הייתה רק בת 18 והחליטה לצאת למסע חיפוש עצמי מוזיקלי. עכשיו אנחנו שמחים לבשר שהשבוע היא שיחררה את ה-EP שלה! והנה מה שהיא סיפרה: "אני כ"כ שמחה וגאה באי פי הזה! תהליך העבודה עם ינון וצוות הכותבים היה מלמד וכייפי. אני מחוברת לכל שיר ושיר באלבום! ואני חושבת שהצלחנו ביחד להביא את הסיפור שלי, של 'עמית הביישנית'".

לסיכום: מצפה לנו עוד הרבה!

 

ליבי פנקר - אני תמיד שלך

ליבי פנקר, פיינליסטית "הכוכב הבא 2022" שיחררה השבוע את סינגל הבכורה שלה מאז שנגמרה התוכנית והראשון בכלל. את "אני תמיד שלך" כתבו והלחינו משה פרץ ואבי אוחיון עם עיבוד והפקה מוזיקלית של בן אביב. ליבי: "את משה הכרתי לראשונה בתוכנית בית ספר למוסיקה, שם היה המורה שלי, כמה מרגש לסגור מעגל בצורה הזו. בזכות כתיבתם הרגישה של משה ואבי, אני מרגישה חיבור עמוק לשיר, ממש כאילו אני כתבתי אותו. השיר מדבר ונוגע בכאב ובגעגוע ועל זה שלא משנה מה, אני תמיד אהיה פה ותמיד אהיה שלך".

לסיכום: מרגשת

 
 

אור בן ברוך - מלכת הכוורת

את השיר "מלכת הכוורת" הוציא השבור הזמר-יוצר והשחקן אור בן ברוך שמככב בשנה האחרונה במחזמר "RENT". מדובר בסינגל שלישי בדרך לאלבום ועד כמה ששיגע לנו את הלב עכשיו, אנחנו רק מחכים לראות מה יהיה כשכולו יצא. את המילים והלחן כתב יחד עם שירה מרגלית ויובל מעיין עם הפקה מוזיקלית של יונתן ויינרייך.

לסיכום: מיוחד ושלו

 

שווה האזנה

איזי - Sure Thing

השבוע התארח איזי המדהים בגלגלייב עם דלית רצ'שטר ונתן ביצוע מהמם לשיר "Sure Thing" של מיגל שהפך ללהיט בתקופה האחרונה בטיקטוק. יצא נדיר!

 
תגובות