עד הסוף: תמיר גרינברג משחרר שיר חדש ונוסטלגי. ערן לוי

עד הסוף: תמיר גרינברג משחרר שיר חדש ונוסטלגי

רגע לפני שיופיע לראשונה בקיסריה, תמיר גרינברג משחרר היום (ג') שיר חדש הנקרא "Until The End" שבו משחזר זיכרונות ילדות, ואת הימים בהם בילה בבריכת גורדון

את תמיר הכרנו לראשונה לפי שנתיים כאשר זכה בתוכנית "הכוכב הבא" ומאז הוא הפך לכוכב. השירים שלו הפכו ללהיטים שמושמעים בלי סוף ברדיו, וההופעות שלו ברחבי הארץ סולד אאוט במהרה. ההצלחה שלו הגיעה גם לחו"ל והוא אפילו יופיע בבוורלי הילס בחסות הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס. בנוסף ב-3.6 יופיע לראשונה בקיסריה ויארח את להקת טיפקס. לרגל המאורע, הבוקר (ג') תמיר שיחרר את הסינגל החדש הנקרא "Until the end" שאותו כתב והלחין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הוא בלדה מרגשת ונוסטלגית ואפשר לשמוע את צלילי הגיטרה שמלווים את תמיר. בסוף השיר מצטרפים אליו קולות רקע שתורמים לשיר והופכים אותו לעוד יותר מרגש. במילים תמיר נזכר בזכרונות הילדות שלו, ופונה לאדם קרוב אליו שאם הוא מרגיש לא טוב ועובר עליו משהו, הוא תמיד יכול לפנות אליו והוא יהיה לצידו עד הסוף.

 

הקליפ מתחבר מאוד למילים ובהם תמיר שחזר זיכרון ילדות מאוד משמעותי עבורו, הימים בבריכת גורדון. תמיר סיפר על הזיכרון הזה: "2001, תל אביב, בריכת גורדון, אבא לוקח אותי בנוהל שבת הקבוע לבריכה, אמא מצטרפת לארוחת הצהריים, הדרי אחותי שרק נולדה בעגלה. המים צלולים, חום תל אביבי, אבא שוחה 20 בריכות שזה 2 קילומטר בתרגום שלו, אמא עם מגזין אופנה מוכר ואני קופץ למים וחושב לעצמי שהלוואי וכל זה יימשך לנצח. 2023, תל אביב, בריכת גורדון, מצלם את הזיכרון לשיר, ומקווה שכל זה יימשך לנצח..."

תגובות